XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Zoo..

Ben al weer wat lesjes verder en het gaat echt lekker.
Gelukkig maar want wist totaal niet of ik er aanleg voor zou hebben.
Namelijk nooit schakelbrommer gereden..

Ik wil nu alvast een eigen helm kopen en heb deze op het oog.
Is er iemand bekend mee?
Vind hem i i g qua uiterlijk erg gaaf maar hoe zit hij over het algemeen?
Mogelijk morgen passen na de les dus ben benieuwd

Het is een ROOF Boxer V "matzwart'' uitgerust met een donker vizier"Dark Smoked".
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar dit schijnt toch wat minder te zijn voor de winter.

Dus deze speelt ook nog mee in mijn achterhoofd.

roof-panther.jpg

ga proberen en ga passen .het kan wel zijn dat je hem heel erg mooi vind maar hij moet je ook lekker op het koppie zitten anders gaat hij je snel vervelen

Zoo..

Ben al weer wat lesjes verder en het gaat echt lekker.
Gelukkig maar want wist totaal niet of ik er aanleg voor zou hebben.
Namelijk nooit schakelbrommer gereden..

Ik wil nu alvast een eigen helm kopen en heb deze op het oog.
Is er iemand bekend mee?
Vind hem i i g qua uiterlijk erg gaaf maar hoe zit hij over het algemeen?
Mogelijk morgen passen na de les dus ben benieuwd

Het is een ROOF Boxer V "matzwart'' uitgerust met een donker vizier"Dark Smoked".
[Link niet meer beschikbaar]

Maar dit schijnt toch wat minder te zijn voor de winter.
http://www.fc-moto.de/WebRoot/FCMot...828/CBAA/8F21/C0A8/28BD/A85B/roof-panther.jpg

Echt een gave helm vind ik dat!
Ken een aantal mensen die hem hebben en die zijn er erg over te spreken. Hoe het in de winter zit weet ik niet.
Overigens heeft die de prijs ook nog mee vind ik, vergeleken met andere integralen is deze nog goedkoop. :)

Ja dat schijnt dus een reden te hebben.
Ben zojuist gaan kijken naar Arai helmen.

ook een goedkope helm kan lekker zitten het is alleen dat je er niet heel veel van mag verwachten en dat is nu juist het probleem dat doen de meeste mensen wel.ik het een goedkope systeemhelm die ik draag als ik iemand meeneem.kan ik hem opengooien om iets te zeggen of te praten.en ik heb een goeie agv intergraal helm die was toch wel duurder maar is prima.goede pasvorm ruisdicht en erg goed ventilerend.het is dus maar net wat je zoek en er vooruit wilt geven

Voor een helm is de Schuberth C3 een van de beste. Hoe goedkoper de helm hoe meer lawaai je hoort van de rij wind.

Kickert!

Nog mede motorrijders die nog genieten van de laatste paar dagen zon ?

Heb nu ook blauwe ledjes in me stadslichten zitten, dat ziet er ****ing vet uit! :D

Heb nog een DRZ 400 SM staan op 25kw kenteken, 4.000eu zo meenemen ;)

ga toch maar voor een 1100 of 1150 gs van bmw, lijkt me wat meer geschikt voor hetgeen ik wil.

Heb zelf ook een DRZ, echt leuk spul om mee te spelen, zit jij ook op het motor-forum dacht ik?
DRZ is gewoon super hanteerbaar en kan er echtwel gekke dingen mee doen, alleen niet zo goed voor het rijbewijs omdat je met zown ding nooit normaal kan doen, althans als ik voor mezelf spreek.

hier een filmpje van mij op m'n DRZ
http://www.youtube.com/watch?v=46jIYgldKrU&feature=player_embedded

en als we toch aan het stoefen zijn, dan ook nog maar een foto van m'n andere bike, ofjah heb hem net verkocht, is weer iets anders voor in de plek gekomen.

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

en als we toch aan het stoefen zijn, dan ook nog maar een foto van m'n andere bike, ofjah heb hem net verkocht, is weer iets anders voor in de plek gekomen.

[Link niet meer beschikbaar]

deze is er voor in de plek gekomen:
Is beter voor mij om een beetje op de crossbaan mezelf uit te leven, aangezien ik een of andere afwijking schijn te hebben dat ik nooit normaal kan doen als ik 2 wielen onder me heb???:cool: en daar krijg je op de openbare weg natuurlijk een keer gedonder mee, dus nu heb ik dus een crossmotor en een supermotard, daarmee ligt de snelheid niet zo hoog, en heb mijn fireblade's en z1000 verkocht, soms mis ik het wel eens maar heb ook een hoop lol op m'n supermotard en als ik me uit wil leven pak ik de crossmotor, misschien ook nog eens iets van een blade ofzo kopen als circuitfiets, dat blijft toch ook wel trekken.

Mijn motor:

w9fp10.jpg

Honda VFR 1994 (naked omgebouwd)

Veel extra,s waaronder dikke uitlaat, sportfilter en Dynokit.

Volgens vorige eingenaar 115-120pk.

Ik heb een aprilla shiver 750, nu net 1200km gereden en een maand oud:D zal 't weekend wat foto's maken en plaatsen.

Iemand ervaring met een rsv mille, wil er zelf ook graag een :D

Terug
Naar boven