Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Ik zat heeel even een topicban te overwegen, maar vooruit....we maken allemaal wel eens een foutje.:D
 
Hehe, zonder oordopjes rij ik niet. Geen enkele meter ;)

Dit terwijl db killers er nog in zitten, filmpje al paar keer gepost

Ligt het wel aan je motorgeluid en niet aan het windgeruis/geklapper?
 
Groene kaart (verzekering) alsook de plaat worden voor de kawa opgestuurd. Verzekering is tegen dezelfde premie als mijn vorige moto, wat dus wel mooi is meegenomen. :D
Paar pics zoals beloofd, suzuki gs500 staat trouwens te koop.

w9bu4g.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2d1toc8.jpg

Nu ben ik aan het kijken voor een deftig motopak, vereiste is wel dat het een tweedelig lederen pak is zodat ik de vest afzonderlijk kan dragen.
Mijn oog viel op de twee volgende:

Büse® Le Mans combi GREEN 529,95 euro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Probiker® PRX-4 ledercombi 199,95 euro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aardig verschil in prijsklasse, maar toch gaat de voorkeur naar de 1e uit. Wat vinden jullie? Of misschien iets anders wat aan te raden valt?
 
Groene kaart (verzekering) alsook de plaat worden voor de kawa opgestuurd. Verzekering is tegen dezelfde premie als mijn vorige moto, wat dus wel mooi is meegenomen. :D
Paar pics zoals beloofd, suzuki gs500 staat trouwens te koop.

w9bu4g.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2d1toc8.jpg

Nu ben ik aan het kijken voor een deftig motopak, vereiste is wel dat het een tweedelig lederen pak is zodat ik de vest afzonderlijk kan dragen.
Mijn oog viel op de twee volgende:

Büse® Le Mans combi GREEN 529,95 euro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Probiker® PRX-4 ledercombi 199,95 euro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aardig verschil in prijsklasse, maar toch gaat de voorkeur naar de 1e uit. Wat vinden jullie? Of misschien iets anders wat aan te raden valt?

Ziet er super uit kerel, zeker die kleur staat hem echt goed. Alleen de demper vind ik persoonlijk minder, maar dat is mierennken.

Pak:

Ik vind de eerste ook mooier, maar de tweede is zeker niet lelijk (en lekker neutraal qua kleur). Belangrijkste blijft natuurlijk de pasvorm, dus verder valt er weinig over te zeggen.
 
mooie bike man en idd ff dikke akra erop knallen na een tijdje, 1e pak is mooier en denk kwalitatief ook beter
 
Je pak moet je passen, niet op internet gaan kijken welke er nou leuker er uit ziet.

Sommige pakke zitte namelijk niet zo best.

Ik zelf heb een zwarte alpinestars pak gekocht. Zit perfect en zwart is neutraal. Rij er al 4 jaar mee. Heb ook mijn handschoenen en laarzen van alpinestars. Doe er al ruim 60.000 kilometer mee, al 1x op mijn bek gegaan. Alles ziet er nog perfect uit.
Kost wat, maar je hebt wel kwaliteit.
 
Groene kaart (verzekering) alsook de plaat worden voor de kawa opgestuurd. Verzekering is tegen dezelfde premie als mijn vorige moto, wat dus wel mooi is meegenomen. :D
Paar pics zoals beloofd, suzuki gs500 staat trouwens te koop.

Is dat de "licht uitgebouwde gs500" die al een aantal maand te koop staat op 2dehands?
 
Wordt wrs deze uitlaat:
kawasaki_z750_sc_project_carbon_007.jpg


Je pak moet je passen, niet op internet gaan kijken welke er nou leuker er uit ziet.

Sommige pakke zitte namelijk niet zo best.

Ik zelf heb een zwarte alpinestars pak gekocht. Zit perfect en zwart is neutraal. Rij er al 4 jaar mee. Heb ook mijn handschoenen en laarzen van alpinestars. Doe er al ruim 60.000 kilometer mee, al 1x op mijn bek gegaan. Alles ziet er nog perfect uit.
Kost wat, maar je hebt wel kwaliteit.
Passen ga ik zeker eerst op voorhand doen, alleen zal ik wrs wel via een webshop effectief bestellen omdat het in Nederland percies een stuk goedkoper is.

Is dat de "licht uitgebouwde gs500" die al een aantal maand te koop staat op 2dehands?
Nee staat er pas van't weekend op. :)
 
Laatst bewerkt:
Mooi pakken beide, trouwens ook een vette bike.
Bij die pakken zal ook behoorlijk kwaliteit verschil zitten,
dat je daar ook rekening mee houdt.
 
Wordt wrs deze uitlaat:
kawasaki_z750_sc_project_carbon_007.jpg



Passen ga ik zeker eerst op voorhand doen, alleen zal ik wrs wel via een webshop effectief bestellen omdat het in Nederland percies een stuk goedkoper is.


Nee staat er pas van't weekend op. :)

Oke verstandig.
 
Een leer pak moet strak.

Heb zelf alles van alpine ook, zit heerlijk en is super kwaliteit!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: kane
Ik vind de probiker pakken van zeer matige kwaliteit. Beetje zoals een Dacia auto: iedereen ziet dat het een goedkope auto is maar genoeg mensen die ze kopen omdat ze per se een nieuwe willen.
 
  • Like
Waarderingen: kane
Groene kaart (verzekering) alsook de plaat worden voor de kawa opgestuurd. Verzekering is tegen dezelfde premie als mijn vorige moto, wat dus wel mooi is meegenomen. :D
Paar pics zoals beloofd, suzuki gs500 staat trouwens te koop.

w9bu4g.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2d1toc8.jpg

Nu ben ik aan het kijken voor een deftig motopak, vereiste is wel dat het een tweedelig lederen pak is zodat ik de vest afzonderlijk kan dragen.
Mijn oog viel op de twee volgende:

Büse® Le Mans combi GREEN 529,95 euro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Probiker® PRX-4 ledercombi 199,95 euro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aardig verschil in prijsklasse, maar toch gaat de voorkeur naar de 1e uit. Wat vinden jullie? Of misschien iets anders wat aan te raden valt?

Mooie bike! Persoonlijk vindt ik het zwarte pak het mooist. Anders wordt het wel erg groen. Maarja...dat is persoonlijk, smaken verschillen.
Wel een behoorlijk prijsverschil zeg. Zou er nu ook echt zoveel verschil in kwaliteit zitten?
 
Mooie bike! Persoonlijk vindt ik het zwarte pak het mooist. Anders wordt het wel erg groen. Maarja...dat is persoonlijk, smaken verschillen.
Wel een behoorlijk prijsverschil zeg. Zou er nu ook echt zoveel verschil in kwaliteit zitten?

Ja bij die low shit pakke, als je daar mee valt zit er nog een gat in je pak.:D
 
Het probiker pak heb ik ook en zit vrij goed. Heb er nog geen stuk mee over het asfalt geschraapt dus in hoeverre het zich dan goed houdt kan ik niet zeggen ( al zijn de verhalen vrij goed )

Puntje van belang is dat ik geloof ik nu al de op een na grootste maat heb. Iemand als Tremendes is wel een maatje groter dan ik en dat kan dus wel eens een probleem zijn.
 
Ja bij die low shit pakke, als je daar mee valt zit er nog een gat in je pak.:D

Ah ok thanks.. Zit nog niet zo in de pakken, heb voor die oldtimer een beetje retro achtig leren motorjas met protectie gekocht en zit over een broek nog te twijfelen. Op die ouwe dingen staat een spijkerbroek toch het best. Zit te twijfelen om een speciaal motor spijkerbroek aan te schaffen. Want een beetje protectie is toch ook wel fijn.

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Iemand als Tremendes is wel een maatje groter dan ik en dat kan dus wel eens een probleem zijn.

Ja ik denk dat zo'n strak pak sowieso niet wat voor mij is. Toen ik begon met lessen was de jas van de rijschool way te klein. Mijn instructeur zei..geen probleem ik moet toch nog wat nieuws aanschaffen. Had hij een 3xxxl gekocht. Pfffff kwam ik haast niet in, kon niet bewegen. Hmmm zei mijn instructeur..gaan we tijdens de les de jas wel ruilen kan je gelijk passen. Gingen we met de grootste maat weer de deur uit..5xxxl. Verdikkeme zei die, ik hoop dat ik er ook nog wat aan heb voor andere lessers hahaha.
Misschien doe ik 'm wel een pleziertje door de jas over te nemen als ik m'n rijbewijs heb.:D
 
mja tremendes rijdt ook geen racer he dus dan ben je al minder snel geneigd om zon poserpak te kopen

/wil zelf uiteraard wel poserpakkie
 
Back
Naar boven