- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe, zonder oordopjes rij ik niet. Geen enkele meter
Dit terwijl db killers er nog in zitten, filmpje al paar keer gepost
Ik zat heeel even een topicban te overwegen, maar vooruit....we maken allemaal wel eens een foutje.![]()

Groene kaart (verzekering) alsook de plaat worden voor de kawa opgestuurd. Verzekering is tegen dezelfde premie als mijn vorige moto, wat dus wel mooi is meegenomen.
Paar pics zoals beloofd, suzuki gs500 staat trouwens te koop.
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Nu ben ik aan het kijken voor een deftig motopak, vereiste is wel dat het een tweedelig lederen pak is zodat ik de vest afzonderlijk kan dragen.
Mijn oog viel op de twee volgende:
Büse® Le Mans combi GREEN 529,95 euro
Probiker® PRX-4 ledercombi 199,95 euro
Aardig verschil in prijsklasse, maar toch gaat de voorkeur naar de 1e uit. Wat vinden jullie? Of misschien iets anders wat aan te raden valt?
Groene kaart (verzekering) alsook de plaat worden voor de kawa opgestuurd. Verzekering is tegen dezelfde premie als mijn vorige moto, wat dus wel mooi is meegenomen.
Passen ga ik zeker eerst op voorhand doen, alleen zal ik wrs wel via een webshop effectief bestellen omdat het in Nederland percies een stuk goedkoper is.Je pak moet je passen, niet op internet gaan kijken welke er nou leuker er uit ziet.
Sommige pakke zitte namelijk niet zo best.
Ik zelf heb een zwarte alpinestars pak gekocht. Zit perfect en zwart is neutraal. Rij er al 4 jaar mee. Heb ook mijn handschoenen en laarzen van alpinestars. Doe er al ruim 60.000 kilometer mee, al 1x op mijn bek gegaan. Alles ziet er nog perfect uit.
Kost wat, maar je hebt wel kwaliteit.
Nee staat er pas van't weekend op.Is dat de "licht uitgebouwde gs500" die al een aantal maand te koop staat op 2dehands?

Wordt wrs deze uitlaat:
![]()
Passen ga ik zeker eerst op voorhand doen, alleen zal ik wrs wel via een webshop effectief bestellen omdat het in Nederland percies een stuk goedkoper is.
Nee staat er pas van't weekend op.![]()
Ligt het wel aan je motorgeluid en niet aan het windgeruis/geklapper?

![]()
![]()
Nu ben ik aan het kijken voor een deftig motopak, vereiste is wel dat het een tweedelig lederen pak is zodat ik de vest afzonderlijk kan dragen.
Mijn oog viel op de twee volgende:
Büse® Le Mans combi GREEN 529,95 euro
Probiker® PRX-4 ledercombi 199,95 euro
Aardig verschil in prijsklasse, maar toch gaat de voorkeur naar de 1e uit. Wat vinden jullie? Of misschien iets anders wat aan te raden valt?
Mooie bike! Persoonlijk vindt ik het zwarte pak het mooist. Anders wordt het wel erg groen. Maarja...dat is persoonlijk, smaken verschillen.
Wel een behoorlijk prijsverschil zeg. Zou er nu ook echt zoveel verschil in kwaliteit zitten?

Ja bij die low shit pakke, als je daar mee valt zit er nog een gat in je pak.![]()
Iemand als Tremendes is wel een maatje groter dan ik en dat kan dus wel eens een probleem zijn.