Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Morge lekker op de motor naar jaarbeurs utrecht! Wie nog meer??
 
Ik ben er zondag te vinden.

Zit er aan te denken mijn cbr van de zomer in te ruilen voor een bandit (of heel misschien een monster). Lekker proefzitten dus.
Ik zeg , GA voor het monster :D
trouwens een bandit is een prima motor om een naked van te maken :cool:
 
Ik zeg , GA voor het monster :D
trouwens een bandit is een prima motor om een naked van te maken :cool:

Monster is in heel veel opzichten veel toffer inderdaad, maar ben een beetje bang voor de zit. De ducati's waar ik tot nu toe op gezeten heb zijn allemaal erg oncomfortabel en klein.
 
Lekker de Z er weer uitgehaald :) Blijft heerlijk haha!
 
Mwah nu met 25kw vind ik het jammer. Veel te zacht.
Maar onbegrensd zal dat wel snel weg gaan, en dan zal het wel leuk zijn ja.
Ik zou gewoon ontgrenzen, hij staat op op papier toch op 25kw dus schijt.

Ik vind die regel echt zo belachelijk heh, ik reed op me 14e al op een yamaha fazer 1000, kon dat ding prima in bedwang houden. ( had wel schakel ervaring met een schakelbrommer derbi )
En dan moet je op je 18e met het vermogen van een opgevoerde scooter rijden:( echt belachelijk.
 
Iemand goede ervaringen bij het huren van motoren? Ik heb mijn 2007 Z750 2,5 jaar geleden weg gedaan en sindsdien heb ik niet meer gereden. Elke motorrijder weet dat dat lastig vol te houden is!
 
Huren zou ik persoonlijk niet snel doen.

Tjah of een dagje een hayabusa huren ofzo lijkt me nog wel leuk.
 
Ik zou gewoon ontgrenzen, hij staat op op papier toch op 25kw dus schijt.

Ik vind die regel echt zo belachelijk heh, ik reed op me 14e al op een yamaha fazer 1000, kon dat ding prima in bedwang houden. ( had wel schakel ervaring met een schakelbrommer derbi )
En dan moet je op je 18e met het vermogen van een opgevoerde scooter rijden:( echt belachelijk.

Huren zou ik persoonlijk niet snel doen.

Tjah of een dagje een hayabusa huren ofzo lijkt me nog wel leuk.

Wat een stoer gelul zeg, ga eerst maar eens echt leren motorrijden :rolleyes:
 
Wat een stoer gelul zeg, ga eerst maar eens echt leren motorrijden :rolleyes:

+1

weet niet of je uberhaupt al een rijbewijs/motor hebt? Maar die 25kw is sneller dan vrijwel iedere auto die je op jouw leeftijd kan betalen.
 
16.500 inderdaad.
Gaat tot 18 of 18,5k door.

ja is erg leuk die toeren je hebt eralleen geen kloot aan. Ding bouwt vanaf 14.500 al geen vermogen meer op alleen maar af. En de begrenzer van een 2000 r6 zit tussen de 16.000 en 16.500 rpm. Kan nog goed de artikelen in de bladen uit die tijd herinneren waarin ze allemaal berichten over de onzin toerenteller van de R6.....Niemand snapte toen waarom ze die tot 18.500rpm door lieten lopen terwijl zover ervoor de fles al leeg is. Zelfde als een km teller tot 340 door laten lopen terwijl je auto al bij 240 klaar is.
 
Gisteren geweest naar de motorbeurs...druuuuuk!! Volgend jaar maar weer op een donderdag of vrijdag. Wel een stoere jas gescoord en een mondkap. Oh...en een ventiel verloopstukje om nu eens eindelijk van de ergenis van het banden oppompen af te zijn.
 
Gisteren geweest naar de motorbeurs...druuuuuk!! Volgend jaar maar weer op een donderdag of vrijdag. Wel een stoere jas gescoord en een mondkap. Oh...en een ventiel verloopstukje om nu eens eindelijk van de ergenis van het banden oppompen af te zijn.

ja ik ging vroeger ook altijd in het weekend. Toen ging het ook nog wel. Laatste 6 jaar weiger ik in het weekend te gaan. Ga altijd op donderdag avond. Afgelopen donderdag was het ook weer heerlijk rustig.
 
750?

ga de mijne eens even kuisen, dringend nodig :p

Yes Rode Z750 uit 2005 :)

Mijn huidige:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En mijn oude (ongeluk gehad)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mooie fiets man!

Ben gister ook weer heerlijk stukje wezen rijden, puur genieten!
 
Nice bike!

Vind je dat je een deftig beeld achter je kan hebben met die kleine spiegeltjes? Zit er aan te denken om er ook zo'n aan te schaffen.
 
Ja kan prima, ik hoef eig alleen te zien wat er (links/rechts) achter me rijdt en dat is genoeg. Kan altijd nog om je schouder kijken.
 
wel effe die schaamrandjes wegwerken he GPRO, verder dikke bike
 
Back
Naar boven