AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik zou gewoon ontgrenzen, hij staat op op papier toch op 25kw dus schijt.

    Ik vind die regel echt zo belachelijk heh, ik reed op me 14e al op een yamaha fazer 1000, kon dat ding prima in bedwang houden. ( had wel schakel ervaring met een schakelbrommer derbi )
    En dan moet je op je 18e met het vermogen van een opgevoerde scooter rijden:( echt belachelijk.

    ja man schijt en alles

    kneus.
     
    Ik zou gewoon ontgrenzen, hij staat op op papier toch op 25kw dus schijt.

    Ik vind die regel echt zo belachelijk heh, ik reed op me 14e al op een yamaha fazer 1000, kon dat ding prima in bedwang houden. ( had wel schakel ervaring met een schakelbrommer derbi )
    En dan moet je op je 18e met het vermogen van een opgevoerde scooter rijden:( echt belachelijk.

    Hoe wil jij zo een motor in bedwang houden, give me a break...
     
    Hoe wil jij zo een motor in bedwang houden, give me a break...
    Door er gewoon op te blijven zitten ???
    ik zie niet in waarom hij de motor niet onder controle zou hebben , moet je daar 40+ voor zijn ?!

    Ik reed op mijn 17 op een opgevoerde GSXR1100 , DUS...
     
    tommetje1993 verdient een ban, niet op in gaan.
     
    Door er gewoon op te blijven zitten ???
    ik zie niet in waarom hij de motor niet onder controle zou hebben , moet je daar 40+ voor zijn ?!

    Ik reed op mijn 17 op een opgevoerde GSXR1100 , DUS...

    Hoe oud ben je nou man?

    25kw is niet erg, regels omtrent zijn zo krom als een hoepel.
    Gewoon iedereen 25kw voor 1 jaar, niet meer dan dat. Of 50kw van mij part.
     
    Niemand na de beurs geweest?

    Begreep dat het heel rustig was.

    Ik zelf kom er ook niet graag. 1x geweest. Man oh man wat een festijn van 4everalone nerdjes.
     
    Niemand na de beurs geweest?

    Begreep dat het heel rustig was.

    Ik zelf kom er ook niet graag. 1x geweest. Man oh man wat een festijn van 4everalone nerdjes.
    Dit jaar niet geweest, vorig jaar gegaan voor een complete oufit. Nog steeds zo blij dat ik toen gegaan ben. Complete outfit voor €475,- waar je normaal €1250,- voor betaalt..;) (goed spul, geen troep)
     
    Wil zelf wel keer naar FC Motor, ook goedkope pakken/helmen.

    Liefst rij ik keer erheen, want dan kan ik het passen.
     
    Is net over de grens bij maastricht volgens mij
     
    Door er gewoon op te blijven zitten ???
    ik zie niet in waarom hij de motor niet onder controle zou hebben , moet je daar 40+ voor zijn ?!

    Ik reed op mijn 17 op een opgevoerde GSXR1100 , DUS...

    Nee, daarvoor hoef je niet 40+ voor te zijn maar op die leeftijd zit je verstand in je broek... En wat is onder controle, rechtdoor kan iedereen met gesloten ogen rijden.

    Lijkt motormeuk wel, allemaal Rossi's...
     
    Is net over de grens bij maastricht volgens mij

    230KM voor mij, maar ik kan enkel op de motor.
    Dus is moeilijk om dan heel pak + helm mee te nemen naast het pak + helm wat ik aan heb.
     
    Hoe oud ben je nou man?

    25kw is niet erg, regels omtrent zijn zo krom als een hoepel.
    Gewoon iedereen 25kw voor 1 jaar, niet meer dan dat. Of 50kw van mij part.
    38 ,
    Ook ik heb ff niet de leeftijd en gedrag mee gerekend daar heb je wel een punt ...

    Blijft zeker krom, want als je je auto rijbewijs heb kan je gewoon een ferrari kopen :o

    Nee, daarvoor hoef je niet 40+ voor te zijn maar op die leeftijd zit je verstand in je broek... En wat is onder controle, rechtdoor kan iedereen met gesloten ogen rijden.

    Lijkt motormeuk wel, allemaal Rossi's...
    Je hebt gelijk , ik heb mezelf hersteld, althans hoop ik :)
     
    Niemand na de beurs geweest?

    Begreep dat het heel rustig was.

    Ik zelf kom er ook niet graag. 1x geweest. Man oh man wat een festijn van 4everalone nerdjes.

    Het was behoorlijk druk vandaag, maar niet veel bijzonders gezien afgezien van de Vmax tuned by Walz. Bij Ducati liep ik met een schuddend hoofd weg, 30k voor een motor die 3 van de 7 dagen in de garage staat. En de 2e hands motoren worden je om de oren geklopt tegen bodemprijzen.
     
    gister weer een stukje gereden, tot me koppeling begon te slippen:O koppelingsplaten maar eens vernieuwen, motor ligt weer open en koppelingsplaten koemn morgen binnen:D
     
    2 tact for the win! Pics?
    Geluid vind ik het mooiste :cool:
    kan ff geen foto van mijn 350cc vinden,

    wel van mijn 250cc helaas geen YPVS ,
    wel gewoon snel as a F@$#% :D
    fygvas.jpg
     
    Have fun! Wel handvatverwarming of verwarmde handschoenen? + thermokleding en een textiel pak i.p.v. leer? Of is dat daar niet koud nu?

    Het is daar zelfs iets warmer dan hier, rond de 14 graden :). Hopen dat het niet te vochtig/winderig is, want dan voelt het al snel koud aan.
     
    Back
    Naar boven