MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Nee ik zou wel gaan maar er kwam een vriendin tussen :mad::rolleyes:
K*t wijf !

Maar goed ...ik heb wel genoten van de race(s) op zich :cool:
groet Ray..........

Kon helaas ook niet! Wel de races op TV gezien, daarna bij de A28 wezen kijken, terwijl mijn vriendin fotografeerde! Zijn behoorlijk wat mooie shots gemaakt haha, damn! Heerlijk om zo te spotten, kan niet wachten op het moment dat ik m'n spaarcenten om kan zetten in een mooie motor! :)

Ja, wel naar Assen geweest, moto3 en moto2 waren erg spannend,
motogp was helaas direct beslist toen lorenzo eraf geschoven werd.

vanaf donderdag ochtend op de camping gestaan. WAs weer meesterlijk. Zaterdag ochtend naar huis gegaan en lekker thuis de race gegeken. Was wel ernstig saaie wedstrijd.

Heb je nog iets van de trainingen gezien Masters ?
Ik zie er elk jaar gasten staan op de camping, tijdens de training, die volgens mij de caming niet af komen.

Heb je nog iets van de trainingen gezien Masters ?
Ik zie er elk jaar gasten staan op de camping, tijdens de training, die volgens mij de caming niet af komen.

kom de camping niet meer af tegenwoordig :D.

vorig jaar nog naar de training geweest. 4 jaar terug voor het laatst bij de wedstrijd geweest. Maar idd wat je zegt. 80% van de camping gangers komt de camping niet af. Camping is gewoon zo baas ivm het circuit dat je er gewoon niets van wil missen.

vroeger ging ik ook best vaak nog naar de nacht van assen. Ook dat doen we niet meer.

Check net de CBR site, er is een uitval voor de theorie, dus heb me net aangemeld voor morgen 11.30. Eerste keer met 1 te veel fout gezakt, dus nu even goed leren

Ik begin deze zomer, moet ook, want volgend jaar zijn die nieuwe klote regels. Ik moet hem dus binnen een half jaar halen, maar dat moet lukken. Ik wil trouwens een chopper kopen, is hier iemand die op een chopper rijdt?

Vrijdag theorie gehaald, begin augustus eerste les :).

Net nog een mooi stuk gereden samen met 2 anderen :)

Vorige week donderdag AVB gehaald
Vorige week vrijdag Theorie gehaald
10Juli afrijden:D

Net stukje snelweg gepakt op een busa.

Ik vind de snelweg juist het minst leuk om op te rijden

Met een busa vind je de snelweg echt wel leuk, binnen de bebouwde kom is zo'n ding veels te log vind ik.

3TZIM.jpg

Zo staat die van mij er nu bij.

nee, nog geen leuke set gevonden;) iemand een goede site? wil trouwens niks gaan boren oid zoals bij vele moet;)

Eens langsgaan bij een motorzaak, had laatst gehoord dat het iets van 80 euro is.
Leuk jah :) 't zijn valblokken, maar je hebt gelijk dat er mooiere zijn dan sommige andere.

Terug
Naar boven