AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Met een busa vind je de snelweg echt wel leuk, binnen de bebouwde kom is zo'n ding veels te log vind ik.

Dat kneiterharde hoeft niet meer van mij, maak liever leuke bochtjes, maar als je jong bent dan snap ik jou wel.
 
Dat kneiterharde hoeft niet meer van mij, maak liever leuke bochtjes, maar als je jong bent dan snap ik jou wel.
Ik zou zelf ook geen busa kopen hoor tenzij ik veel snelweg km's zou maken, ik heb ook liever bochtjes en koop daarom ook een lichtere motor.

Vind die hayabusa's die hier in de stad rijden wel lache:p verlengd enzo kunnen wel mooie rolling burnouts maken, maar door de bochten met zo'n verlengd ding lijkt me echt 10x niks.
 
Ik zou zelf ook geen busa kopen hoor tenzij ik veel snelweg km's zou maken, ik heb ook liever bochtjes en koop daarom ook een lichtere motor.

Vind die hayabusa's die hier in de stad rijden wel lache:p verlengd enzo kunnen wel mooie rolling burnouts maken, maar door de bochten met zo'n verlengd ding lijkt me echt 10x niks.
En je bent gewoon even zonder rijbewijs wezen toeren? :P
 
Sterke verhalen hier :)

Snelweg ben je ook zat een week nadat je je motorrijbewijs hebt. Vind er nu geen klap meer aan, al is het altijd wel grappig om auto's die denken dat ze snel zijn voorbij te knallen.
 
Morgen examen AVB. :angstig:
 
Lol tommetjee heeft altijd sterke verhalen. Praat over dat een 600cc veels te weinig is en zo verveelt. En over hoe hard hij met nat weer door de bocht gaat..

1 klein detail: hij heeft en geen motor en geeneens een motorrijbewijs lol:roflol:
 
Lol man, er zijn zat mensen die zonder rijbewijs rijden ik doe het echt niet om stoer te doen ofzo.
Ik ken mensen die al jaren zonder rijbewijs rijden en die rijden niet af en toe een rondje zoals mij dus zo sterk is mijn verhaal niet, er zijn zat mensen die ook wel is een rondje op een motor van een vriend hebben gereden zo speciaal vind ik dat niet :roflol:
 
Lol ik geloof best dat je welleens een rondje rijdt op een motor heb ik zelf ook weleens gedaan vroeger. Waar de meeste( incl. mij) zich aan ergeren is dat je praat over alles alsof je een ervaren motorrijder bent en je je conclusies trekt uit een rondje op een motor
 
denk je nou serieus dat iemand je domme verhaaltjes geloofd tommiephag?
leuke vriend/kennis/neef of hoe je je denkbeeldige vriend ook noemt dat die een ecto met zo'n laag IQ uberhaupt op een motor laat rijden, vast zo'n verlengd gejat negerding aan je kenniskring van mensen die zonder rbw rijden te zie. phag
 
denk je nou serieus dat iemand je domme verhaaltjes geloofd tommiephag?
leuke vriend/kennis/neef of hoe je je denkbeeldige vriend ook noemt dat die een ecto met zo'n laag IQ uberhaupt op een motor laat rijden, vast zo'n verlengd gejat negerding aan je kenniskring van mensen die zonder rbw rijden te zie. phag
U mad?
 
Ik zou zelf ook geen busa kopen hoor tenzij ik veel snelweg km's zou maken, ik heb ook liever bochtjes en koop daarom ook een lichtere motor.

Vind die hayabusa's die hier in de stad rijden wel lache:p verlengd enzo kunnen wel mooie rolling burnouts maken, maar door de bochten met zo'n verlengd ding lijkt me echt 10x niks.

Woon je toevallig ook in almere? Ik heb er op meetings ook wel eens wat gezien.
 
Geniet er van Tom1993 ik heb ook een lange tijd zonder Auto rijbewijs gereden (had motor eerst),
maar na 3x aan gehouden te zijn gaat de lol er snel af :(

Of het wordt zo duur :D
toen toch maar is mijn Auto ook gehaald scheelt wel met rijden....
 
Is die Tommetje nu nog steeds bezig in het motor topic met die ongelofelijke verhaaltjes. :roflol:
 
Geniet er van Tom1993 ik heb ook een lange tijd zonder Auto rijbewijs gereden (had motor eerst),
maar na 3x aan gehouden te zijn gaat de lol er snel af :(

Of het wordt zo duur :D
toen toch maar is mijn Auto ook gehaald scheelt wel met rijden....
Ja idd daar ben ik ook altijd bang voor daarom rijd ik af en toe een paar km en dan vind ik het weer ff mooi geweest.
 
Aangehouden worden is niet zo spannend hoor. Je moet eens iemand aanrijden zonder rijbewijs en dan letsel veroorzaken. Veel succes. :thumbup:
 
Aangehouden worden is niet zo spannend hoor. Je moet eens iemand aanrijden zonder rijbewijs en dan letsel veroorzaken. Veel succes. :thumbup:
Dan wordt je erna aangehouden , dus toch wel spannend :D
EDIT0.....maar U heeft wel gelijk hoor !
 
Laatst bewerkt:
AVB is binnen. Maandag voor theorie. Kan helaas pas begin Aug. gaan rijden voor AVD, 20 Aug. examen.
 
Eens langsgaan bij een motorzaak, had laatst gehoord dat het iets van 80 euro is.
Leuk jah :) 't zijn valblokken, maar je hebt gelijk dat er mooiere zijn dan sommige andere.

ik zal eens gaan navragen thx
 
Back
Naar boven