MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Heb je helemaal goed!
Afgestudeerd 1e monteur/chefwerkplaats ;-)

Veel plezier vandaag!

denk dat het aan de foto's ligt. Kijk nog maar eens goed. Mijn ene arm zit zelfs al strak tegen de tank aan evenals het been aan die kant (wat ook moet, bovenlichaam kan dus ook niet verder als dit, of ik moet mijn armen ff wat gaan oprekken :D).

1 puntje wat ik volgens sommige instructeurs kan doen (volgens andere juist weer niet) is de binnenste elleboog nog meer naar het asfalt drukken en hoofd meer naar beneden. Heb zo ook wel eens rond gereden maar vind dat maar niets. Zie veel minder op die manier.

Hier nog wat foto's waar je beter kan zien hoe ik erop zit

Vind je er vrij goed opzitten hoor.
En dat puntje vind ik deels waar. Je kan bij een bocht een heuvel op of gelijk dat wel doen, ga je heuvel af zou ik het laten. Druk op het voorwiel wordt dan imo nog groter. Dat wil je niet als je op de grens heuvel af rijd.
Maar wat je zelf al zegt, voelt minder prettig, dan moet je het ook niet doen.

LOL los op de tomos ! :roflol:
Gaas werkt.......

Nee helaas dat gaat niet werken.
Daar trap ik niet in jammer he ;-)

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 14:05 ----------

No problem!:cool:

Je werkt niet heel toevallig bij motoport? daar ga ik binnekort een grote uitgave doen dus een beetje korting zou wel chill zijn hehe

Motoport heeft veel vestigingen dus zou toevallig zijn ;-)
Heb wel bij 1 van de vestigingen gewerkt maar al ruim 4 jaar weg.

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 14:12 ----------

Voor sommige dingen moet je tijd maken he.
Het voorseizoen zijn vooral druk, motorfietsen weer klaar maken voor het seizoen.:cool:

Motoport heeft niet zo'n beste naam toch? Tenminste, daar staat me iets van bij.

Motoport heeft niet zo'n beste naam toch? Tenminste, daar staat me iets van bij.

+1
Klopt, heb er zelf 2,5 jaar gewerkt dus weet hoe het gaat.
Weet natuurlijk niet hoe het is andere vestigingen gaat maar over het algemeen ebben ze niet de beste naam.
Jammer want er zullen vast goede vestigingen zijn.

+1
Klopt, heb er zelf 2,5 jaar gewerkt dus weet hoe het gaat.
Weet natuurlijk niet hoe het is andere vestigingen gaat maar over het algemeen ebben ze niet de beste naam.
Jammer want er zullen vast goede vestigingen zijn.

Kloppen je stats dan wel? Als je 22 bent, en al 4 jaar weg bent bij motoport + er 2,5 jaar gewerkt hebt..? Ben je daar op je 15e/16e begonnen?

Terug
Naar boven