MissL
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij heeft elke motorzaak wel een slechte recensie als je goed zoekt.
De een wat meer dan de ander. Ben zelf ook niet zo fan van Motoport.
Ik doe nagenoeg alles zelf, kleppenstellen hoef ik nog niet doen. Tegen die tijd zal ik het waarschijnlijk zelf wel doen of deels.

Same here,Heb in de 12 jaar dat ik motor rijd nog nooit 1 motor naar een zaak gebracht. Doe alles zelf. Vertrouw geen enkele garage (motor of auto). Zeker tegenwoordig, steeds minder liefhebbers die er werken.
.

Heb je helemaal goed!
Afgestudeerd 1e monteur/chefwerkplaats ;-)
Veel plezier vandaag!

echt een top beroep heb jij! ben stiekem een beetje jaloers(a) haha
Ik kan het niet helpen maar ik stel me echt zo'n enorm mannelijke vrouw bij je voor nu, alhoewel je totaal niet zo overkomt. Ben het gewoon niet gewend dat een meisje van bb'en houdt en al vanaf haar 15e motoren repareert. Het interesseert me in ieder geval wel zeer.
Oooooooh vooroordelen hahaha
Het is je vergeven iedereen denkt dat hoor.
Maar nee dat is idd niet zo.
Heb gewoon lang blond haar en absoluut een meisje ;-)

?Ik kan het niet helpen maar ik stel me echt zo'n enorm mannelijke vrouw bij je voor nu, alhoewel je totaal niet zo overkomt. Ben het gewoon niet gewend dat een meisje van bb'en houdt en al vanaf haar 15e motoren repareert. Het interesseert me in ieder geval wel zeer.

van jou haha. ik heb vele meisjes bij mij in de werkplaats gehad. maar nooit een meisje meisje.
Kan me haast niet voorstellen dat jij een meisje meisje bent
Wat is precies een meisje meisje.... Het ligt er net aan hoe je er zelf mee omgaat toch
Zal mijn andere hobby/sport nu maar achter wege laten. ;-)
Naja kleding, taalgebruik, manier van doen enzo. ik had alleen maar halve mannen in de werkplaats die ook volop boeren scheten laten schelden en gereedschap gooien als nie lukt
echte vrouwen herken je aan hun ondergoed. hoe dunner de veter in hun bilspleet, hoe vrouwelijker ze is

Tja ik begrijp het wel hoor zoveel mensen denk dat totdat ze me zien.
ik ben ook benieuwd geworden