AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Ik denk dat alle motorzaken nu wel duurder geworden zijn.
Uurloon ligt al snel tussen de 60-75 euro.
zelhem idd goede verhalen over gehoord maar ook slechte.
Ben er zelf nog nooit geweest dus kan niet echt over hun oordelen.

Volgens mij heeft elke motorzaak wel een slechte recensie als je goed zoekt.

De een wat meer dan de ander. Ben zelf ook niet zo fan van Motoport.
Ik doe nagenoeg alles zelf, kleppenstellen hoef ik nog niet doen. Tegen die tijd zal ik het waarschijnlijk zelf wel doen of deels.

Volgens mij heeft elke motorzaak wel een slechte recensie als je goed zoekt.

De een wat meer dan de ander. Ben zelf ook niet zo fan van Motoport.
Ik doe nagenoeg alles zelf, kleppenstellen hoef ik nog niet doen. Tegen die tijd zal ik het waarschijnlijk zelf wel doen of deels.

Heb in de 12 jaar dat ik motor rijd nog nooit 1 motor naar een zaak gebracht. Doe alles zelf. Vertrouw geen enkele garage (motor of auto). Zeker tegenwoordig, steeds minder liefhebbers die er werken.

Geen kennis, geen motivatie, rennen naar de kantine als het half 1 is en vergeten bij terugkomst de helft. Boutjes op verkeerde plekken, krassen, plastic meuk afgebroken, distributie paar tandjes verkeerd, 2 keer olie vullen enz

Heb 5 jaar als zaterdag baantje bij een peugeot garage gewerkt.....man man, wat je daar af en toe zag gebeuren. Vriend van me heeft bij 2 motorzaken gewerkt.....zelfde verhalen.

1 keer een 125cc van me vast gelopen doordat ze me het verkeerde small end lager gegeven hadden........Hoorde achteraf toen ik verhaal ging halen dat die flep dacht dat het alleen om de maat ging, 2 takt of 4 takt maakte in zijn ogen niets uit :orly:

Helaas moet ik nu mijn auto (lease) wel naar de garage brengen. Wat denk je, 30.000km beurt, haal em op, 50m verder in de noodloop. Na 30min zoeken bleek die kwijlende r*tard vergeten de juiste software erin te schieten (na turbo modificatie).......

Wil niet zeggen dat het overal zo is, maar ik draai liever zelf alle bouten aan. Heb niet graag dat de boel los komt zetten op de snelweg.

Hehe, dat heb ik ook. Ik vertrouw niemand op 1 na ongeveer.

Ging laatst banden wisselen, ik kom met losse velg aan en losse band.
5 min terug fietsen en erop zetten. Achterband ging prima, ik voorband erop zetten.
Lukte niet, ik denk krijg nou de tantjes.

Bleek voorband verkeerd opgezet te zijn. Was netjes opgelost en het boeide niet veel, maar om met 30+ graden 2x je banden te verwisselen en te vervoeren was niet fijn.

Heb 1 iemand die ik echt vertrouw, eenmanszaak op afstand van 10km. Als ik ergens wat moet vervangen, zou ik het daar laten doen.

Heb in de 12 jaar dat ik motor rijd nog nooit 1 motor naar een zaak gebracht. Doe alles zelf. Vertrouw geen enkele garage (motor of auto). Zeker tegenwoordig, steeds minder liefhebbers die er werken.

.
Same here,
Alleen toen mijn K&N filters set afstellen en op de bank heb ik dan niet zelf gedaan :p

Heb je helemaal goed!
Afgestudeerd 1e monteur/chefwerkplaats ;-)

Veel plezier vandaag!

echt een top beroep heb jij! ben stiekem een beetje jaloers(a) haha

was echt weer topweer om te rijden, heb er weer van genoten:D
vooral omdat de nieuwe demper het rijden nog meer plezier geeft haha(a)

Klopt het is een leuk beroep (iedere baan heeft nadelen deze ook in mijn geval).
Rijk worden doe je zeker niet maar het is leuk en daarvoor moet je het doen.
Als mensen hun slecht lopende motor bij je brengen en ze halen hebweer op en bellen of komen terug om je te bdanken is dat wel super ;-)

Ik kan het niet helpen maar ik stel me echt zo'n enorm mannelijke vrouw bij je voor nu, alhoewel je totaal niet zo overkomt. Ben het gewoon niet gewend dat een meisje van bb'en houdt en al vanaf haar 15e motoren repareert. Het interesseert me in ieder geval wel zeer.

Ik kan het niet helpen maar ik stel me echt zo'n enorm mannelijke vrouw bij je voor nu, alhoewel je totaal niet zo overkomt. Ben het gewoon niet gewend dat een meisje van bb'en houdt en al vanaf haar 15e motoren repareert. Het interesseert me in ieder geval wel zeer.

Oooooooh vooroordelen hahaha
Het is je vergeven iedereen denkt dat hoor.
Maar nee dat is idd niet zo.
Heb gewoon lang blond haar en absoluut een meisje ;-)

Ik denk/dacht precies hetzelfde to be honest :o

van jou haha. ik heb vele meisjes bij mij in de werkplaats gehad. maar nooit een meisje meisje.

Kan me haast niet voorstellen dat jij een meisje meisje bent

Wat is precies een meisje meisje.... Het ligt er net aan hoe je er zelf mee omgaat toch
Zal mijn andere hobby/sport nu maar achter wege laten. ;-)

Wat is precies een meisje meisje.... Het ligt er net aan hoe je er zelf mee omgaat toch
Zal mijn andere hobby/sport nu maar achter wege laten. ;-)

Naja kleding, taalgebruik, manier van doen enzo. ik had alleen maar halve mannen in de werkplaats die ook volop boeren scheten laten schelden en gereedschap gooien als nie lukt

Ik denk/dacht precies hetzelfde to be honest :o

Tja ik begrijp het wel hoor zoveel mensen denk dat totdat ze me zien.
De reactie van wtf jij monteur heb ik vaak gehad.
Ook de opmerking zij sleuteld niet aan mijn motor hallo het is een meisje ze is 22.!
Like hallo ik heb ook examen gedaan hoor.

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 21:09 ----------

Naja kleding, taalgebruik, manier van doen enzo. ik had alleen maar halve mannen in de werkplaats die ook volop boeren scheten laten schelden en gereedschap gooien als nie lukt

Een boer ja die laat ik ook wel eens, vloeken tja als ik bijwijze van mezelf een knal geef met een banden lepel wil dat ook wel eens gebeuren.
Kleding gewoon overall standaard werkkleding.
Weekend gewoon spijkerbroek,hempje rokje blousje laarzen make up.
Tja wat wil je nog meer ;-) 2 kanten he

echte vrouwen herken je aan hun ondergoed. hoe dunner de veter in hun bilspleet, hoe vrouwelijker ze is

Terug
Naar boven