Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet kunnen vinden wat ik zocht, bij TL forum kreeg ik al eerder te horen dat het een kant en klare kont is zonder sub frame echter is er geen bron meer van een shop.
Heb ook het advies gekregen dat een kont van een gsxr goed en redelijk simpel pas te maken zou zijn echter kan ik hier zo even geen beeld materiaal van vinden.
Nu AVD nog even.oja missL aangezien jij toch monteurrette bent en misschien weten anderen het hier ook:
ik heb een DID kettingset besteld(incl tandwielen etc), heb alles erom gelegd en nu moet ik hem allen nog aan elkaar klinken. En nu vroeg ik aan iemand die ik ken of hij een pons had. Die had 'ie wel maar met 2 hamers ging het beter zei die.
Maar nu wil het zo dat mijn visje niet eens over de pennetjes valt van de klinkschakel, als ik hem er dan op wil slaan valt het visje er weer af etc. 90 graden draaien dat je van bovenaf kan slaan werkt niet omdat die ketting daar te massief voor is. Is het nou zo dat het visje gewoon op de pennetjes zou moeten schuiven? Het moet natuurlijk niet met een dikke speling er overheen vallen maar nu krijg ik het visje met geen mogelijkheid ook maar een beetje op de busjes van de klinkschakel geschoven...

Zo, binnenkort ook eens gaan voor het felbegeerde motorrijbewijs.
Nu twijfel ik nog over de soort motor. Aangezien ik een jobstudent ben, maar wel elke week kan werken, moet ik ook behalve de aankoopprijs van de motor rekening houden met de verzekeringen en dergelijke.
Eerst dacht ik aan een Naked Bike zoals de Kawasaki ER6-N, maar dat is momenteel niet haalbaar, dus nu denk ik meer richting de Supermotard zoals Husqvarna & Yamaha xt660x.
Iemand ervaring met deze motors, en vallen de kosten (ook onderhoud) mee?![]()
een supermotard heeft vaker onderhoud nodig, die xt660 zal wel meevallen maar hoe meer hardcore supermotard, hoe meer onderhoud je gaat krijgen.
/bedankt btw missl, diegene die zei dat ik hamers moest gebruiken heeft ook een pons, dus vraag het wel effe. En het is inderdaad zon visje met 2 gaatjes waar je hem er een heel klein stukje op moet drukken.
Zo, binnenkort ook eens gaan voor het felbegeerde motorrijbewijs.
Nu twijfel ik nog over de soort motor. Aangezien ik een jobstudent ben, maar wel elke week kan werken, moet ik ook behalve de aankoopprijs van de motor rekening houden met de verzekeringen en dergelijke.
Eerst dacht ik aan een Naked Bike zoals de Kawasaki ER6-N, maar dat is momenteel niet haalbaar, dus nu denk ik meer richting de Supermotard zoals Husqvarna & Yamaha xt660x.
Suzuki Dr400 heeft het minst onderhoud nodig net als xt660x.Zo, binnenkort ook eens gaan voor het felbegeerde motorrijbewijs.

een typisch vrijdagtopic op MF
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/346378/0/Gevallen-wat-nu-1.html
hallo ik zal me eerst even voorstellen mijn naam is Jonathan beverkerken.
ik rij op een suzuki gsxr600 uit 2003, helaas ben ik vandaag onderuit gegaan in een bocht (hij gleed ineens onder me weg!) de motor heeft nogal wat schade, gelukkig had ik mijn motorpak niet aan (was nogal een duur pak). dus de kosten zijn hopelijk niet te hoog.
ik zit zelf flink onder de schaafwonden maar belangrijker is de motor,
![]()
.Weer nieuwe oordopjes gescoord, blijven bij mij veel beter zitten dan die alpinedopjes.
http://www.gehoorbeschermers-oordoppen.nl/pluggerz-motor-oordopjes.html
Moet eerlijk bekennen dat ik ook liever een paar schaafwondjes heb, dan schade aan mijn motor/pak.
Nu maar eens wat geld aan de kant gaan leggen