MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

haha geweldig die reacties:P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 21:57 ----------

**** het werkt gewoon niet!!! Aaargh

imgur.com werkt altijd

Wat is precies een meisje meisje.... Het ligt er net aan hoe je er zelf mee omgaat toch
Zal mijn andere hobby/sport nu maar achter wege laten. ;-)

Gokje; Je zit bij een schietvereniging!

Btw, post maar geen foto. Dat je die avatar van jezelf hebt geüpload vind ik al heel wat.

Er zitten hier genoeg forever alone nerds op het forum die er rare dingen mee gaan doen. Is hier ook al vaak zat gebeurd. Zal me niet eens verbazen als je al een aantal pm's hebt gehad. Waarschijnlijk heel schijnheilig over je motor/werk etc. terwijl ze eigenlijk maar 1 ding willen. Soms schaam ik me een beetje hier voor dat kansloze bèta gedrag.

Btw, post maar geen foto. Dat je die avatar van jezelf hebt geüpload vind ik al heel wat.

Er zitten hier genoeg forever alone nerds op het forum die er rare dingen mee gaan doen. Is hier ook al vaak zat gebeurd. Zal me niet eens verbazen als je al een aantal pm's hebt gehad. Waarschijnlijk heel schijnheilig over je motor/werk etc. terwijl ze eigenlijk maar 1 ding willen. Soms schaam ik me een beetje hier voor dat kansloze bèta gedrag.

valt best mee met me verlovings plan hebben ze ook niet gek gedaan hiero.

Kerel je weet hoe het hier gaat met meisjes die pics van zichzelf plaatsen.

Prive dectectives het moet niet gekker worden.

hahaha nee zo noemen we die gasten hier die alles kunnen achterhalen of het wel klopt kwa foto/video of nie

Nou dit was een pic van mezrlf gezien, en veranderd ;-)
Tis weer leuk geweest.
Ik lijk niet op een jongen en daar is alles toch mee begonnen.
Nieuwsgierige mannetjes ;-):p:eek:

Blij dat ik me rbw met spoed heb aangevraagd donderdag, ong. 700km gereden dit weekend :)

Weet niet of je de andere post gezien had.

www.kappenset.nl
www.race-shop.nl
www.sebimoto-germany.de

Je kunt altijd even kijken of het wat is wat je zoekt.

Nog niet kunnen vinden wat ik zocht, bij TL forum kreeg ik al eerder te horen dat het een kant en klare kont is zonder sub frame echter is er geen bron meer van een shop.

Heb ook het advies gekregen dat een kont van een gsxr goed en redelijk simpel pas te maken zou zijn echter kan ik hier zo even geen beeld materiaal van vinden.

Volgens mij ben jij zelf 1 van de ergste hier :D

Zo mijn bike staat weer gestald. Ik heb weinig gereden dit seizoen geen motorvakantie niks dit jaar.

Beetje toeren, af en toe even bij onze buren op de snelweg :D

Terug
Naar boven