XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Vind hem persoonlijk niet goedkoop. In de zomer krijg je het wel, maar in deze periode zul je hem niet voor deze prijs verkopen. Kun je beter paar maanden wachten.
 
Vind hem persoonlijk niet goedkoop. In de zomer krijg je het wel, maar in deze periode zul je hem niet voor deze prijs verkopen. Kun je beter paar maanden wachten.

Voor de staat van de motor, de extra's en de km-stand, valt de prijs wel mee hoor.. Ben al iets gezakt in de prijs
 
Vandaag m'n eerste motor gekocht, woensdag rijden! [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vandaag m'n eerste motor gekocht, woensdag rijden! [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi ding! KM stand? Kosten? Ga je veel plezier aan beleven :)
 
Voor de staat van de motor, de extra's en de km-stand, valt de prijs wel mee hoor.. Ben al iets gezakt in de prijs

Iets wat iedereen eigenlijk wel weet. Extra's kosten veel geld, maar leveren geen donder op. KM-stand, onderhoud dan weer wel. Iemand is best bereid om een motor met weinig km's met goede onderhoudshistorie wat meer te betalen als een motor waarbij het niet bekend is.

Probleem is gewoon: rond de 5 mille is er zo veel keuze. Dan kun je het geluk hebben dat iemand valt op je extra's. Hoop voor jou dat je hem snel kwijt bent.
 
Mooi ding! KM stand? Kosten? Ga je veel plezier aan beleven :)

30k op de teller, voor 2900 aangeschaft. Daarnaast nog een leuke korting gekregen op de kleding.
 
Iets wat iedereen eigenlijk wel weet. Extra's kosten veel geld, maar leveren geen donder op. KM-stand, onderhoud dan weer wel. Iemand is best bereid om een motor met weinig km's met goede onderhoudshistorie wat meer te betalen als een motor waarbij het niet bekend is.

Probleem is gewoon: rond de 5 mille is er zo veel keuze. Dan kun je het geluk hebben dat iemand valt op je extra's. Hoop voor jou dat je hem snel kwijt bent.

Als jij kan kiezen tussen een standaard motor, die Miss 1000 km minder op de klok of een motor die al volledig klaar is, met ander uitlaat systeem, korte kentekenhouder, filter, knipperlichten etc..
Is de keuze toch vrij simpel..
Je krijgt er idd nooit meer het geld voor terug, wat je betaald hebt.
Want dan had ik wel 9000 kunnen vragen :p
Daarom heb ik een beetje rond gekeken op internet wat de meeste vragen voor de motor en in welke staat die verkeerd, en dan zit ik nog redelijk onder de prijs.
 
die R1 is echt super vet, maar even een vraagje, die openlucht filters hoeveel geluid produceerd dat nou? wil het namelijk op mijn R6 ook hebben maar weet neit wat ik moet verwachten qua geluid....
 
die R1 is echt super vet, maar even een vraagje, die openlucht filters hoeveel geluid produceerd dat nou? wil het namelijk op mijn R6 ook hebben maar weet neit wat ik moet verwachten qua geluid....

Filter zelf weet ik niet.. Maar ik heb in combinatie met open uitlaatsysteem.
En die maakt behoorlijk veel herrie.
Rij ook op langere stukken met oordoppen, anders heb ik weer zo'n " festival piep" in me oren :p
 
haha oke dan, ik vind het geluid van de inlaat het mooist vandaar dat ik evt een open filter wil hebben.... verder rij in nu met een laser hotcam uitlaat en die blijft erop...
 
Ik kon het vandaag niet laten. Ik heb een Ducati Super Sport 750 Desmodue gekocht uit 1996.
Brandweerrood. Ik voel me al heel de dag een klein kind:banana: Rijbewijs nog niet in huis, geen proefrit. Impulsief impulsief impulsief.
Uiteraard wel uitgebreid met mijn oom bekeken en even 'gestart'.

































:D
 
Is dit een grap? Anders wordt het vaak sleutelen. :D
 
Ik kon het vandaag niet laten. Ik heb een Ducati Super Sport 750 Desmodue gekocht uit 1996.
Brandweerrood. Ik voel me al heel de dag een klein kind:banana: Rijbewijs nog niet in huis, geen proefrit. Impulsief impulsief impulsief.
Uiteraard wel uitgebreid met mijn oom bekeken en even 'gestart'.

























:D

Lekker man! Met een volle racekuip, of zo'n halve?

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 20:02 ----------

Foto kan ik op m'n iPad niet zien
 
Is dit een grap? Anders wordt het vaak sleutelen. :D

Ik zie het wel, ik heb een oom die alleen maar 'Ducati' kan zeggen. Dus ik zie uit naar de zomeravonden sleutelen. Schijnt dat dit blok onverwoestbaar is van de 750, dus maak mij niet zo'n zorgen.

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 20:03 ----------

Lekker man! Met een volle racekuip, of zo'n halve?

---------- Post toegevoegd Sat 5 Jan 2013 om 20:02 ----------

Foto kan ik op m'n iPad niet zien

Volle, vind die Nuda vreselijk. Evenals de SS I.E. trouwens. Ook bij staan kijken maar ik zie er wat aan:rolleyes:
 
Ik zie het wel, ik heb een oom die alleen maar 'Ducati' kan zeggen. Dus ik zie uit naar de zomeravonden sleutelen. Schijnt dat dit blok onverwoestbaar is van de 750, dus maak mij niet zo'n zorgen.
Oke, ben verder ook niet bekend met Ducati hoor. Ik ken alleen de vooroordelen. :D Wel dikke motor.
 
Back
Naar boven