AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

:eek: als die op zn bek gaat nou dan kan ie zn vel van de straat gaan schrapen :D
 
straks komter een vriend van mij om zen nieuwe motor te showen :cool:
het is een supermotard ktm 350 lc 4 ofzoiets op papier 25 kw maar echte vermogen is rond de 44 kw
pff ik wil ook een moto kopen maar ben nog maar 17 en mag het niet van thuis :(
 
Nee dat snap ik als je nog maar 17 bent
 
ja maar ik bedoel als ik 18 moest zijn mag ik het nog niet van thuis
ze vinden het veel te gevaarlijk pff
 
ja maar ik bedoel als ik 18 moest zijn mag ik het nog niet van thuis
ze vinden het veel te gevaarlijk pff

Vindt mijn moeder ook, maar ik heb haar gewoon gezegd dat het mijn eigen beslissing is of ik dat wil doen... Nu doet ze niet meer moeilijk, ze komt me zelfs opzoeken in het ziekenhuis als ik wat heb :D
 
;)
Vindt mijn moeder ook, maar ik heb haar gewoon gezegd dat het mijn eigen beslissing is of ik dat wil doen... Nu doet ze niet meer moeilijk, ze komt me zelfs opzoeken in het ziekenhuis als ik wat heb :D

Jij bent wel erg goed voorbereid op ziekenhuis bezoek ;)

Mijn ouders vinden het wel ok dat ik motorrij.
 
;)

Jij bent wel erg goed voorbereid op ziekenhuis bezoek ;)

Mijn ouders vinden het wel ok dat ik motorrij.

Najah, als ik reëel ben.. minimaal 80% van de mensen die ik ken die motorrijden zijn als eens gevallen waarbij ze behoorlijk verrot waren na die tijd ;).. Dat weet mijn moeder ook, maargoed, **** moeders, die zijn er om je te waarschuwen, te troosten en op te zoeken en de les te lezen als het fout gaat :D...
 
Najah, als ik reëel ben.. minimaal 80% van de mensen die ik ken die motorrijden zijn als eens gevallen waarbij ze behoorlijk verrot waren na die tijd ;).. Dat weet mijn moeder ook, maargoed, **** moeders, die zijn er om je te waarschuwen, te troosten en op te zoeken en de les te lezen als het fout gaat :D...

Whaha, true true :p:cool:
 
Ben op zoek naar een ZX6R uit 1998-2001 Prijsklasse 3500-4000 euro, iemand tips?
Bedankt alvast.
 
Ben op zoek naar een ZX6R uit 1998-2001 Prijsklasse 3500-4000 euro, iemand tips?
Bedankt alvast.

Volgens mij weet ik nog iemand... Kan voor je navragen, woont waarschijnlijk in omgeving Twente ;).. Stuur me anders ff een PM
 
Die spit ik idd veel door. Netzoals motortrader, maar dat is veelal dealer, zoek particulier zoals op marktplaatst, scheelt een hoop centen.

Tanx bur

ik wil niet echt reclame maken maar hier nog een aantal goede motorverkooppunten www.hhmotoren.nl en www.johnvanderbunt.nl

bij hh kan je een zoekopdracht plaatsen en dan gaat die kerel naar de fiets opzoek die jij wilt hebben
 
ZX10 is in prijs verlaagd. Kost nog maar 13,5!
Is de goedkoopste 1000 van het moment en een KAWA!
 
Op de terugbaan (dacht A28, weet het niet meer zeker) van de Motogp in Assen was er 1nen in geslaagd zijnen ZX14 neer te leggen. Leuke manier om zo'n top-weekend af te sluiten :D

Moto was goed toegetakeld, ze hebben hem met de vrachtwagen mogen nr huis voeren.
 
ZZR1400 nog altijd he. Amerikaanse codes gebruiken wij niet!

@S0m30n3:
Nope, heb geen 13,5 mille over;)
 
ZZR1400 nog altijd he. Amerikaanse codes gebruiken wij niet!

@S0m30n3:
Nope, heb geen 13,5 mille over;)

2de handsje dan? 7000 heb je wel een vette
 
Back
Naar boven