S0m30n3
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ik ook doen, lekker 3 jaar in de schuur, zal heerlijk rijden als ie na 3 jaar start en je zal er veel plezier van hebben de komende 3 jaar.

En zeggen dat er binnen 3 jaar een veel betere Hornet zal uitzijn, die weeral meer power heeft, betere looks...enz
![]()

Waar gaat het heen met de jeugd, straks krijgen de zoontjes al een duc 1098als begin"motortje"![]()
![]()

Pff ik kocht een zx12. Mara meer ter compensatie van mijn eigen bodyweight.

is niet uitzonderlijk dat die nieuwe motoren in de prak gereden worden hoor, de pa van een maat van mij heeft een motorzaak, repareert ook schademotoren enzo.
Goed idee, ik ga mijn papa vanavond bellen. Dat ik daar zelf nog niet ben opgekomen
On topic :
Bij mijn mechanieker is er 1nen in geslaagd een splinternieuwe Yamaha R1 2007 in de prak te rijden met slechts 200 Km op de teller
Eerst een R6'ke waar hij een half jaar met gereden had, en nu was het tijd voor over te schakelen naar een 1000cc. Vind dat altijd de max, die gasten die naar een 1000cc overschakelen enkel en alleen om te kunnen zeggen, 'ik heb een R1'

Bij mijn mechanieker is er 1nen in geslaagd een splinternieuwe Yamaha R1 2007 in de prak te rijden met slechts 200 Km op de teller
Eerst een R6'ke waar hij een half jaar met gereden had, en nu was het tijd voor over te schakelen naar een 1000cc. Vind dat altijd de max, die gasten die naar een 1000cc overschakelen enkel en alleen om te kunnen zeggen, 'ik heb een R1'
. Geweldig mensen met een 1000cc zonder kneedowns
.@DVO
nice
wat is je topspeed dat je er al hebt mee gehaald??

Zal hem een lesje zijn. Geweldig mensen met een 1000cc zonder kneedowns
.
ik kan toch aardig rijden, maar mij zie je op de openbare weg echt geen knee downs doen. Mij te link er ligt veels te veel troep op de weg.

Pff ik kocht een zx12. Mara meer ter compensatie van mijn eigen bodyweight.
@Masters:
Kom eens een keer langs met dat motorke.
Zal ik eens laten zien hoe je echt moet rijden (laatste motorongeval is al weer 8 jaar terug).
(ben nu nog aan het sparen...
, zonde van dat rijbewijs, ligt nu stof te happen
)Dat zijn echt dingen voor plekken waar je eerst 100 keer langs bent gereden, meer om te kloten.. Volgens mij kun je niet een toertje gaan maken en bocht een knee-down maken (bij wijze van spreke) want dan ben je gegarandeerd van een mooie schuiver![]()

/me denkt alweer terug aan een opmerking van iemand dat een blonde vriendin met dubbel d ook niet betekend dat je iedere dag coïtus moet hebben.
Lekker laten posen op die motors.
Ennuh zonder kneedowns rijd je sneller en soepeler rond. Althans veel mensen gaan behoorlijk verzitten en tijdens verzitten raken ze soepelheid kwijt en stukje controle tot he tmoment dat ze wel weer goed zitten. En dan zijn ze te gefixeerd op kneedown ipv op goeie snelheid door de bocht.
Ik ga alles klaar maken voor de vakantie. .YIHAAAAA.. auto inpakken, motors vanavond op de aanhanger. Dan even mijn niet blonde en geen dubbel d hebbende vriendin opschrijven en relaxed in slaap vallen tot 03.30u vannacht en dan weg rijden.
Camera op de tank dus filmpje komt goed na de vakantie. Heb met navigatie al wat mooie berg routes uitgezet die in een rondje lopen dus beetje prive circuit op 35km van het vakantie adres![]()