Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Zou ik ook doen, lekker 3 jaar in de schuur, zal heerlijk rijden als ie na 3 jaar start en je zal er veel plezier van hebben de komende 3 jaar.

:D

En zeggen dat er binnen 3 jaar een veel betere Hornet zal uitzijn, die weeral meer power heeft, betere looks...enz

:D

• Topic Starter Topic Starter
Waar gaat het heen met de jeugd, straks krijgen de zoontjes al een duc 1098als begin"motortje" :rolleyes: :p

:eek:

Goed idee, ik ga mijn papa vanavond bellen. Dat ik daar zelf nog niet ben opgekomen :D

On topic :

Bij mijn mechanieker is er 1nen in geslaagd een splinternieuwe Yamaha R1 2007 in de prak te rijden met slechts 200 Km op de teller :hedbang:

Eerst een R6'ke waar hij een half jaar met gereden had, en nu was het tijd voor over te schakelen naar een 1000cc. Vind dat altijd de max, die gasten die naar een 1000cc overschakelen enkel en alleen om te kunnen zeggen, 'ik heb een R1'

Pff ik kocht een zx12. Mara meer ter compensatie van mijn eigen bodyweight.

@Masters:
Kom eens een keer langs met dat motorke.
Zal ik eens laten zien hoe je echt moet rijden (laatste motorongeval is al weer 8 jaar terug;)).

:eek:

Goed idee, ik ga mijn papa vanavond bellen. Dat ik daar zelf nog niet ben opgekomen :D

On topic :

Bij mijn mechanieker is er 1nen in geslaagd een splinternieuwe Yamaha R1 2007 in de prak te rijden met slechts 200 Km op de teller :hedbang:

Eerst een R6'ke waar hij een half jaar met gereden had, en nu was het tijd voor over te schakelen naar een 1000cc. Vind dat altijd de max, die gasten die naar een 1000cc overschakelen enkel en alleen om te kunnen zeggen, 'ik heb een R1'
is niet uitzonderlijk dat die nieuwe motoren in de prak gereden worden hoor, de pa van een maat van mij heeft een motorzaak, repareert ook schademotoren enzo.
maat zei dat de meeste schademotoren die ze krijgen nog bijna nieuw zijn, van die gasten die ze nog niet helemaal onder controle hebben en toch al hard proberen te scheuren.

Even uitleggen hoor jongens. De Hornet kost nieuw zo'n 9500 euro met ABS. De Hornet die ik gekocht heb, heeft op een beurs gestaan en wordt dan verkocht aan medewerkers van Honda Nederland. Gezien de prijs was het een goede deal, ook al moet ik nog 2.5-3 jaar wachten eer dat ik er op kan gaan rijden. Hij stond namelijk op de lijst voor 6000 euro onder catalogus prijs. Die Hornet is over 3 jaar nog steeds meer waard. Moet hem zelf betalen hoor, krijg hem echt niet zomaar btw. Op de motor zal zeker wel gereden worden, want mijn vader heeft een motor rijbewijs en we zullen dan verschillende keren een stukje gaan rijden samen met mijn ooms, naar Schevening enzo.

@Ripaf over die nieuwe Hornet, dat zal ongetwijfeld zo zijn, maar nooit voor deze prijs. ;)

Aangezien de Hornet één van de weinige Honda motoren is die terug te zetten is naar 25kW is het helemaal perfect. Om nou met een 125cc'tje ofzo te gaan rijden op de snelweg zie ik niet zo zitten, die Hornet heeft dan een pak meer massa op de weg.

Motoren droppen geen 1.5k+ op de normale markt per jaar.

Zal hem een lesje zijn :D . Geweldig mensen met een 1000cc zonder kneedowns :P .

Vandaag weer lesje gehad.. Rijinstructeur gaat nu eerst op vakantie.. dan 9 juli weer les en 16 juli afrijden.. Heb er zin in.. Voor het eerst gereden in mijn nieuwe leren pak.. Wel wat fijner in de zomer iig dan textiel

ik kan toch aardig rijden, maar mij zie je op de openbare weg echt geen knee downs doen. Mij te link er ligt veels te veel troep op de weg.

Dat zijn echt dingen voor plekken waar je eerst 100 keer langs bent gereden, meer om te kloten.. Volgens mij kun je niet een toertje gaan maken en bocht een knee-down maken (bij wijze van spreke) want dan ben je gegarandeerd van een mooie schuiver ;)

• Topic Starter Topic Starter
Pff ik kocht een zx12. Mara meer ter compensatie van mijn eigen bodyweight.

@Masters:
Kom eens een keer langs met dat motorke.
Zal ik eens laten zien hoe je echt moet rijden (laatste motorongeval is al weer 8 jaar terug;)).

Geld dat aanbod ook voor mij als ik mijn motor rond september heb :D (ben nu nog aan het sparen...:(, zonde van dat rijbewijs, ligt nu stof te happen :P)

Dat zijn echt dingen voor plekken waar je eerst 100 keer langs bent gereden, meer om te kloten.. Volgens mij kun je niet een toertje gaan maken en bocht een knee-down maken (bij wijze van spreke) want dan ben je gegarandeerd van een mooie schuiver ;)

tuurlijk niet man.. tis alleen nie echt een loterij die je wilt winnen.

Ik betrap me er soms wel eens op dat ik wel kneedowns maak zonder eerst te kijken wat er ligt.

Geweldig mensen met een 1000cc zonder kneedowns :P .

/me denkt alweer terug aan een opmerking van iemand dat een blonde vriendin met dubbel d ook niet betekend dat je iedere dag coïtus moet hebben.

Lekker laten posen op die motors.

Ennuh zonder kneedowns rijd je sneller en soepeler rond. Althans veel mensen gaan behoorlijk verzitten en tijdens verzitten raken ze soepelheid kwijt en stukje controle tot he tmoment dat ze wel weer goed zitten. En dan zijn ze te gefixeerd op kneedown ipv op goeie snelheid door de bocht.

Ik ga alles klaar maken voor de vakantie. .YIHAAAAA.. auto inpakken, motors vanavond op de aanhanger. Dan even mijn niet blonde en geen dubbel d hebbende vriendin opschrijven en relaxed in slaap vallen tot 03.30u vannacht en dan weg rijden.

Camera op de tank dus filmpje komt goed na de vakantie. Heb met navigatie al wat mooie berg routes uitgezet die in een rondje lopen dus beetje prive circuit op 35km van het vakantie adres ;)

/me denkt alweer terug aan een opmerking van iemand dat een blonde vriendin met dubbel d ook niet betekend dat je iedere dag coïtus moet hebben.

Lekker laten posen op die motors.

Ennuh zonder kneedowns rijd je sneller en soepeler rond. Althans veel mensen gaan behoorlijk verzitten en tijdens verzitten raken ze soepelheid kwijt en stukje controle tot he tmoment dat ze wel weer goed zitten. En dan zijn ze te gefixeerd op kneedown ipv op goeie snelheid door de bocht.

Ik ga alles klaar maken voor de vakantie. .YIHAAAAA.. auto inpakken, motors vanavond op de aanhanger. Dan even mijn niet blonde en geen dubbel d hebbende vriendin opschrijven en relaxed in slaap vallen tot 03.30u vannacht en dan weg rijden.

Camera op de tank dus filmpje komt goed na de vakantie. Heb met navigatie al wat mooie berg routes uitgezet die in een rondje lopen dus beetje prive circuit op 35km van het vakantie adres ;)

pas je wel op!

Terug
Naar boven