AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Dat pekel verhaal is wel overdreven.
Ik heb een aantal keren gereden ,ook tussen de sneeuw en ijsperiodes door.
Ik heb gister mijn hele velg+band afgelikt en geen zout geproefd!

Dat is vrij lastig te zeggen. Ligt heel erg aan de verhoudingen van je lichaam.

Ik zou gewoon lekker gaan kijken naar de motor die je graag wilt hebben (en kunt betalen :D) om vervolgens te gaan testzitten/rijden.

Je kunt wel verschillende motoren vergelijken qua afmetingen en zithoudingen op deze site: http://cycle-ergo.com/

Idd was dat ook aan het denken :)
Thanks voor de tip.
Gr

Dat is natuurlijk het beste, had al op een paar modellen gezeten maar dat waren de grotere jongens.
Zal wel moeten lukken.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 22:16 ----------

Wat waren jullie trouwens kwijt aan het rijbewijs?

800 euro, 2 lessen a 3 uur per les avb, idem dito voor avd en examen;)

Daar ga je toch ook niet naar zwaaien ?@!
bekrompen gasten op 2 wielen........

Heb helemaal niks met dat gezwaai. Zwaai netjes terug uit beleefdheid maar wat een onzin eigenlijk, toch?

ik vind het wel wat hebben, toont toch een beetje respect voor elkaar

Het is eigenlijk ook onzin, komt ook de veiligheid niet ten goede. En waarom ik het toch doe? Geen idee eigenlijk:o

Geeft niet hoor.;)

ik vind het wel wat hebben, toont toch een beetje respect voor elkaar

Ja is dat zo? Waarom dan? Dat respect zie ik helemaal niet. Fietsers zwaaien toch ook niet naar elkaar? En die hebben meer reden tot zwaaien dan wij die zich met 100+ pk's laten voortbewegen.

Maar ik blijf gewoon terugzwaaien hoor, zoveel interesseert het me nu ook niet. Vind het alleen beetje dom iets.

Motorijders is een aparte community.
als je gaat reizen, je gaat tanken op de autostrade, kom je gewoon een andere motard tegen, begine je leuk even over elkaars moto te praten koffietje drinken e, voort rijden op de weg.

Ik zie autobestuurders dat toch niet doen. dus gewoon vriendelijk goeiedag zeggen tegen je mede motorijders. Niets mis mee.

enkel kanker scooters zeg k nix tegen :p

Geeft niet hoor.;)

Ja is dat zo? Waarom dan? Dat respect zie ik helemaal niet. Fietsers zwaaien toch ook niet naar elkaar? En die hebben meer reden tot zwaaien dan wij die zich met 100+ pk's laten voortbewegen.

Maar ik blijf gewoon terugzwaaien hoor, zoveel interesseert het me nu ook niet. Vind het alleen beetje dom iets.

zo heb je dat ook met oldtimers (auto's) en dergelijke doen dat ook allemaal....
weet niet waarom ik het vind maarja haha

Tja, het is toch gewoon een teken van respect voor een mede motard die ook de ballen heeft om op zo'n ding te kruipen.
Al de rest vind het toch maar te gevaarlijk.
En als ik me goed herinner is het overgebleven van vroeger toen er heel weinig motards op de weg waren.
Zeg je in je straat dan nooit een goeje dag als je een verre gebuur tegen kom. eigenlijk ken je die ook niet (mss net zen naam)
Net hetzelfde bij een mede motard, je kent hem eigenlijk niet, je ziet enkel met welke bike hij rijd :D
Ik zwaai altijd.

Ik vind dat zwaaien wel een leuk iets.
Op het water is het ook wel gebruikelijk om te zwaaien.
Doet het kuddedier in mij wel goed!

Ik wordt er ook altijd wel vrolijk van idd :D. Leukste blijft toch met min 10 in de zeikende regen een andere motorrijder treffen bij een pompstation, dan voel je echt die op niets gebaseerde connectie.

Terug
Naar boven