- Waardering
- 464
- Lengte
- 1m78
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand hier ervaring met een wegklapbaar kentekenplaat of kant en klare sets die aangekocht kunnen worden?
niet dan een andere 600 idd.
Tussen een 1000 en een 600 zit toch wel een ardig verschilletje hoor
(Vandaar dat ik een R1 had,..R6 was voor mij te klein)
yamaha r6 uit '99 blauw
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nu met laser hotcam en blauwe monoseat![]()
volgens mij scheelt dat helemaal niet veel ( volgens de specificaties)
---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 12:54 ----------
Mooi ding, wil hem misschien ook gaan halen. Geen problemen dus kwa zithoogte? Nog wat verlaagd of flinke zool onder je laarzen?

Iemand hier ervaring met een wegklapbaar kentekenplaat of kant en klare sets die aangekocht kunnen worden?
is zeer mooi weg te werken, meermaals controle gehad en politie heeft er naar gezocht maar niets gevonden..
Waarom zou je dit willen? Om evt pliesie af te schudden of?
Gister stukje gereden maar ging al koud m'n pak in dus werd ook nooit meer warm. had wel thermopak aan maar dat maakte niet veel uit, was blij dat ik weer thuis was..
kijk eens op ebay naar flip your plate. Mijn vader heeft dit gehad op zijn ducati 1098. Werkt met magnetisch systeem, en met een knopje dat je zelf kan toewijzen, als je beetje handig bent kan je vb met de killswitch je plaat laten flippen. Zelfs bij 200+ kwam ze nog recht. Handig als je plots camera ziet staan of flitser en te laat om te remmenis zeer mooi weg te werken, meermaals controle gehad en politie heeft er naar gezocht maar niets gevonden..
![]()

http://www.youtube.com/watch?v=DaHZ1sEI4Bk 
De Belgische wegen zijn weer super. Olie op de baan, in de bocht zonder waarschuwing onderuitgegaan.
Gelukkig had ik valbescherming voor de motor. Geschaafd carterdeksel en achterstuk. Eindresultaat, open knie, pijnlijke elleboog en hand.
Dat alles geneest nog, maar ooh zo zonde voor de motor
PAS OP VOOR OLIE!
Gister ook weer een dagje bezig geweest , zover klaar alleen nog een beurtje en de vering afstellen.
De Belgische wegen zijn weer super. Olie op de baan, in de bocht zonder waarschuwing onderuitgegaan.
Gelukkig had ik valbescherming voor de motor. Geschaafd carterdeksel en achterstuk. Eindresultaat, open knie, pijnlijke elleboog en hand.
Dat alles geneest nog, maar ooh zo zonde voor de motor
PAS OP VOOR OLIE!
volgens mij scheelt dat helemaal niet veel ( volgens de specificaties)
---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 12:54 ----------
Mooi ding, wil hem misschien ook gaan halen. Geen problemen dus kwa zithoogte? Nog wat verlaagd of flinke zool onder je laarzen?
kijk eens op ebay naar flip your plate. Mijn vader heeft dit gehad op zijn ducati 1098. Werkt met magnetisch systeem, en met een knopje dat je zelf kan toewijzen, als je beetje handig bent kan je vb met de killswitch je plaat laten flippen. Zelfs bij 200+ kwam ze nog recht. Handig als je plots camera ziet staan of flitser en te laat om te remmenis zeer mooi weg te werken, meermaals controle gehad en politie heeft er naar gezocht maar niets gevonden..
![]()