Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Iemand hier ervaring met een wegklapbaar kentekenplaat of kant en klare sets die aangekocht kunnen worden?

ligt mij nog veel te veel zout. Moet ff een keer goed regenen. Helaas gaat het over een week ook weer koud worden, dus zullen ook wel weer gaan strooien.

Heb vaak in de winter door gereden maar dat doe ik niet meer. Je bike gaat er echt helemaal van naar de t*ring. Ook als je hem afspoeld. Je krijgt het zout nooit helemaal weg. Met een hogedruk reiniger gaat het nog het beste. Liefst ook zo goed mogelijk droog maken daarna.

Iemand hier ervaring met een wegklapbaar kentekenplaat of kant en klare sets die aangekocht kunnen worden?

Waarom zou je dit willen? Om evt pliesie af te schudden of?

Gister stukje gereden maar ging al koud m'n pak in dus werd ook nooit meer warm. had wel thermopak aan maar dat maakte niet veel uit, was blij dat ik weer thuis was..

niet dan een andere 600 idd.
Tussen een 1000 en een 600 zit toch wel een ardig verschilletje hoor ;)
(Vandaar dat ik een R1 had,..R6 was voor mij te klein :o )

volgens mij scheelt dat helemaal niet veel ( volgens de specificaties)

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 12:54 ----------

Mooi ding, wil hem misschien ook gaan halen. Geen problemen dus kwa zithoogte? Nog wat verlaagd of flinke zool onder je laarzen?

Mooi ding, wil hem misschien ook gaan halen. Geen problemen dus kwa zithoogte? Nog wat verlaagd of flinke zool onder je laarzen?

R6 heeft een lage zit, ben zelf ook aan de kleine kant met 1,73m.
Kan prima bij de grond, zowel met sneakers als met laarzen aan. Hoef mijn been niet eens te strekken :cool:

Ga anders een paar motorzaken af om er op te zitten?

Laatst bewerkt:

kijk eens op ebay naar flip your plate. Mijn vader heeft dit gehad op zijn ducati 1098. Werkt met magnetisch systeem, en met een knopje dat je zelf kan toewijzen, als je beetje handig bent kan je vb met de killswitch je plaat laten flippen. Zelfs bij 200+ kwam ze nog recht. Handig als je plots camera ziet staan of flitser en te laat om te remmen;) is zeer mooi weg te werken, meermaals controle gehad en politie heeft er naar gezocht maar niets gevonden..:D

Mooi weer boys, straks richting A'dam de 1000 uitlaten.

Waarom zou je dit willen? Om evt pliesie af te schudden of?

Gister stukje gereden maar ging al koud m'n pak in dus werd ook nooit meer warm. had wel thermopak aan maar dat maakte niet veel uit, was blij dat ik weer thuis was..

kijk eens op ebay naar flip your plate. Mijn vader heeft dit gehad op zijn ducati 1098. Werkt met magnetisch systeem, en met een knopje dat je zelf kan toewijzen, als je beetje handig bent kan je vb met de killswitch je plaat laten flippen. Zelfs bij 200+ kwam ze nog recht. Handig als je plots camera ziet staan of flitser en te laat om te remmen;) is zeer mooi weg te werken, meermaals controle gehad en politie heeft er naar gezocht maar niets gevonden..:D

Afschudden niet. Wat bijvoorbeeld in de quote er onder staat.

Ah nice, een bike topic op DBB ^^

rij zelf met een gemodifieerde Kawasaki Er6N 2012 (wit).
Korte nummerplaathouder, geintergreerde ledpinkers, Ixil Dual Hyperflow (beestig op Tweecilinder), Valsliders, korte schakel- en remhendel.
Eenmaal ik meer centjes heb, gaat er een kleiner tandwiel op vanvoor (twee tanden kleiner) en een groter vanachter (1 tand erbij) + nieuwe ketting^^ wheelies ftw!

Zal zeker een foto posten als ik thuis ben :D

Greetz!

Gister ook weer een dagje bezig geweest , zover klaar alleen nog een beurtje en de vering afstellen.

Voor diegene welke het boeit , dit is veranderd.

• Street bar
  • barend spiegels
  • CNC korte hendels
  • Carbonfolie framecovers + windscherm
  • schetsplaten matzwart gemaakt
  • Radiateurcovers + kettingkast in kleur
  • Homemade kentekenplaathouder
  • Led knippers en achterlicht smoked

En zo klinkt het :D http://www.youtube.com/watch?v=DaHZ1sEI4Bk

[afbeelding niet meer beschikbaar]

2cwtlzc.jpg

De Belgische wegen zijn weer super. Olie op de baan, in de bocht zonder waarschuwing onderuitgegaan.

Gelukkig had ik valbescherming voor de motor. Geschaafd carterdeksel en achterstuk. Eindresultaat, open knie, pijnlijke elleboog en hand.

Dat alles geneest nog, maar ooh zo zonde voor de motor :(

PAS OP VOOR OLIE!

De Belgische wegen zijn weer super. Olie op de baan, in de bocht zonder waarschuwing onderuitgegaan.

Gelukkig had ik valbescherming voor de motor. Geschaafd carterdeksel en achterstuk. Eindresultaat, open knie, pijnlijke elleboog en hand.

PAS OP VOOR OLIE!

Dat is ****ed man ! Mja beetje cliché maar gelukkig valt de lichamelijke schade dan weer mee.

Gister ook weer een dagje bezig geweest , zover klaar alleen nog een beurtje en de vering afstellen.

Wat een beest man!

---------- Post toegevoegd Mon 4 Mar 2013 om 17:40 ----------

PAS OP VOOR OLIE!

Dat is idd echt ****t up :S
Hopelijk herstel je snel!
Jammer van je bike idd.

ik heb er idd geen probleem mee, en nee hij is niet verlaagd en heb geen hele hoge zolen haha

Vandaag heel even op de Yamaha Fazer 600 van m'n huisgenoot gereden, maar kan niet wachten om (hopelijk) binnen een paar weken op m'n eigen Fireblade te rijden!

Vooral doen.
Dacht keer gehoord te hebben dat er een maximaal straf van 6 maanden op staat, hoge geldboetes en rijbewijs bepaalde tijd kwijt. Opzettelijk afdekken/onleesbaar maken van kenteken is vorm van fraude.
Geen zin om het op te zoeken, maar ik zou het er niet op wagen ;)

haha beetje late reactie.
Ja er is een foto van scaleo' s en mijn R1. Hij heeft de blauwe ik de rood/witte.

Gister gereden en vertrok rond 8 uur, heeft een uur geduurt voor mijn vingers weer ontdooit waren op werk.. :P
's middags echt wel genoten.
Zit nu ook weer achter mn computertje naar buiten te kijken, baal er echt van dat ik nu binnen zit..

Vandaag niet rijden, zondagavond is er nog gestrooid hier.

Klote zooi, mn jasje is nog niet terug en het is zulk lekker weer!

vanuit me werk gelijk de r6 gepakt een een flink stuk heerlijk gereden, man wat voelt dat weer goed:D

Terug
Naar boven