MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Ik zit er sterk aan te denken om me auto in te ruilen voor zo'n apparaat: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Omdat ik hem maar 2x per maand gebruik ofzo en motorrijden zoiezo leuker is, en je op deze manier nog wat spullen mee kunt nemen zonder dat je overal tassen vast moet binden en die tassen er weer moet afhalen als je de motor ergens neerzet.

Iemand hier ervaring mee?

In voordat iemand zegt dat het geen motor is.
 
Hoe rijdt zon crossmotor eigenlijk op de snelweg? Kan je er comfortabel lange stukken (uurtje) mee rijden op 120/130?
 
Hoe rijdt zon crossmotor eigenlijk op de snelweg? Kan je er comfortabel lange stukken (uurtje) mee rijden op 120/130?

Zal eraan liggen welke type supermotard je hebt. Je moet iig wel SM wielen hebben, niet met cross wielen gaan :D Zo'n KTM 990 bijv, zul je prima een stuk mee op de snelweg kunnen:)

KTM+990+SMR+1600x1200_c28.jpg


Vriend van mij heeft daarentegen een KTM 250 2takt, daar gaat ie niet de snelweg mee op :p
 
idd een rustig stukje rijden in het filmpje , mja beter als op het achterwiel door een drukke spits zig-zaggend door het verkeer heen.

Ik moet bekennen dat ik op de Z ook rustig rijd , al is het dat ik mn rijbewijs nog maar net heb. Ik kom ook niet boven de 100 uit hier in het heuvelland.
 
Hoe rijdt zon crossmotor eigenlijk op de snelweg? Kan je er comfortabel lange stukken (uurtje) mee rijden op 120/130?

met een echte SM niet nee. Zo'n halve SM die euphorea post wel. XT660 gaat ook nog wel maar Drz/exc/crf/sxv enzo niet.
 
Heeft iemand enig idee hoeveel het ongeveer kost om balhoofdlagers te laten vervangen?
Mijn motor stuurt echt voor geen meter meer
 
Zal eraan liggen welke type supermotard je hebt. Je moet iig wel SM wielen hebben, niet met cross wielen gaan :D Zo'n KTM 990 bijv, zul je prima een stuk mee op de snelweg kunnen:)

KTM+990+SMR+1600x1200_c28.jpg


Vriend van mij heeft daarentegen een KTM 250 2takt, daar gaat ie niet de snelweg mee op :p

Zoiets idd, een maat heeft hiermee 4000km door Noorwegen gereden op vakantie
 
Heeft iemand enig idee hoeveel het ongeveer kost om balhoofdlagers te laten vervangen?
Mijn motor stuurt echt voor geen meter meer

Een vriend van me doet het vast voor je voor een €15,- per uur :D
 
Heeft iemand enig idee hoeveel het ongeveer kost om balhoofdlagers te laten vervangen?
Mijn motor stuurt echt voor geen meter meer

De kosten van de onderdelen, want kan je zelf prima doen.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 18:09 ----------

Ik zit er sterk aan te denken om me auto in te ruilen voor zo'n apparaat: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Omdat ik hem maar 2x per maand gebruik ofzo en motorrijden zoiezo leuker is, en je op deze manier nog wat spullen mee kunt nemen zonder dat je overal tassen vast moet binden en die tassen er weer moet afhalen als je de motor ergens neerzet.

Iemand hier ervaring mee?

In voordat iemand zegt dat het geen motor is.

Plaatje doet het niet.
 
Afschuwelijke dingen.

voordeel ervan lijkt me wel dat je spullen mee kunt nemen en je helm niet hoeft mee te nemen als je afstapt. relaxt er uren op kunt zitten, nog aardig droog blijft tijdens sneeuw/regen.
 
voordeel ervan lijkt me wel dat je spullen mee kunt nemen en je helm niet hoeft mee te nemen als je afstapt. relaxt er uren op kunt zitten, nog aardig droog blijft tijdens sneeuw/regen.

Ik heb een motor rugtas, kan ook best veel in. Ze krijgen mij voor geen goud op zo'n ding. Zwaai ook niet naar die scooterts. Snap niet dat als je een motor rijbewijs hebt je op zo'n ding zou gaan rijden..
 
Ik heb een motor rugtas, kan ook best veel in. Ze krijgen mij voor geen goud op zo'n ding. Zwaai ook niet naar die scooterts. Snap niet dat als je een motor rijbewijs hebt je op zo'n ding zou gaan rijden..

lol ik noem net een paar redenen op wat de voordelen er van zijn.
Rugtassen zijn zoiezo waardeloos dat vond ik vroeger op me fiets al. En van die tassen op een chopper die laat je ook niet vol met spullen achter als je afstapt.
Het is niet om te touren he, het is puur als vervanging voor de auto.
 
De kosten van de onderdelen, want kan je zelf prima doen.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 18:09 ----------



Plaatje doet het niet.

Thanks, dan ga ik maar is kijken hoe dat moet
 
zit dus wat te twijfelen tussen zo'n ding en een chopper. puur uit praktische overwegingen lijkt me zo'n scooter vele malen handiger.
 
Back
Naar boven