AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

lol ik noem net een paar redenen op wat de voordelen er van zijn.
Rugtassen zijn zoiezo waardeloos dat vond ik vroeger op me fiets al. En van die tassen op een chopper die laat je ook niet vol met spullen achter als je afstapt.
Het is niet om te touren he, het is puur als vervanging voor de auto.

Rugtas voel je eigenlijk niet als je rijdt hoor. Tanktas erbij, kan ook een hoop in. Tsja, als jij op zo'n ding gezien wil worden, gewoon doen dan. Zou dan zelf eerder een chopper kopen.
 
Rugtas voel je eigenlijk niet als je rijdt hoor. Tanktas erbij, kan ook een hoop in. Tsja, als jij op zo'n ding gezien wil worden, gewoon doen dan. Zou dan zelf eerder een chopper kopen.

Ik kan me niet druk maken over hoe andere mensen naar mij kijken ik zit niet meer op de mavo :roflol: Mja met zo'n chopper dan loop je weer overal met je motorkleding en helm in het rond dat lijkt me echt zo'n enorm groot nadeel van een motor, met zo'n scooter heb je daar geen last van.
Maar er is niet iemand die ervaringen er mee heeft dus?
Ik heb wel gelezen dat de onderhoudskosten aardig kunnen oplopen omdat je nergens bij kunt komen.
 
Ik kan me niet druk maken over hoe andere mensen naar mij kijken ik zit niet meer op de mavo :roflol: Mja met zo'n chopper dan loop je weer overal met je motorkleding en helm in het rond dat lijkt me echt zo'n enorm groot nadeel van een motor, met zo'n scooter heb je daar geen last van.
Maar er is niet iemand die ervaringen er mee heeft dus?
Ik heb wel gelezen dat de onderhoudskosten aardig kunnen oplopen omdat je nergens bij kunt komen.

Op motor-forum zitten wel mensen met zo'n scooter. Je kunt overal prima bij komen, maar het is een gek*t om die kappen er iedere keer af te halen. Denk trouwens dat het met onderhoud wel meevalt, niet veel duurder dan een auto. Wegenbelasting en verzekering is lekker goedkoop. Verbruik is in vergelijking met auto's ook laag.

Het enige echte nadeel aan zo'n scooter is dat je gruwelijk voor lul rijdt.
 
Op motor-forum zitten wel mensen met zo'n scooter. Je kunt overal prima bij komen, maar het is een gek*t om die kappen er iedere keer af te halen. Denk trouwens dat het met onderhoud wel meevalt, niet veel duurder dan een auto. Wegenbelasting en verzekering is lekker goedkoop. Verbruik is in vergelijking met auto's ook laag.

Het enige echte nadeel aan zo'n scooter is dat je gruwelijk voor lul rijdt.

Ik loop al vrij lang voor lul, dus voor mij zou het dan wennen zijn als ik op een coole motor zou gaan rijden.
 
Als je droog wilt zitten en spullen wilt meenemen is een auto gewoon veel praktischer. Dit geldt ook voor korte stukjes, waarbij de motor pakken gewoon een gedoe is.
 
Dat zijn mooie prijsjes maar ik ga liever naar een dealer:o

Waar kom je vandaan? Heb een goed adres in Rotterdam.

Even over die motorscooter, Gillera gp800 rijd Super relaxed. Ding gast zo naar de 200. Andere vario erop en je trekt er wheelies mee. Handig voor de stad hoor.
 
zit dus wat te twijfelen tussen zo'n ding en een chopper. puur uit praktische overwegingen lijkt me zo'n scooter vele malen handiger.
En de Vespa 300gts dan?
 
Waar kom je vandaan? Heb een goed adres in Rotterdam.

Even over die motorscooter, Gillera gp800 rijd Super relaxed. Ding gast zo naar de 200. Andere vario erop en je trekt er wheelies mee. Handig voor de stad hoor.

Thanks maar gaat m helaas niet worden, kom uit Hoofddorp
 
Ik zit er sterk aan te denken om me auto in te ruilen voor zo'n apparaat: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Omdat ik hem maar 2x per maand gebruik ofzo en motorrijden zoiezo leuker is, en je op deze manier nog wat spullen mee kunt nemen zonder dat je overal tassen vast moet binden en die tassen er weer moet afhalen als je de motor ergens neerzet.

Iemand hier ervaring mee?

In voordat iemand zegt dat het geen motor is.

Voor wat jij bedoeld, ideaal!
Inderdaad meer opbergruimte, je kan er mee tussen de files doorrijden.
Je hebt wel het gevoel van vrijheid waar de meeste bikers over lullen.
Cheaper dan een auto.

Enne met jouw armen... wie gaat jou vertellen dat je voor lul rijdt?
 
Als je droog wilt zitten en spullen wilt meenemen is een auto gewoon veel praktischer. Dit geldt ook voor korte stukjes, waarbij de motor pakken gewoon een gedoe is.

Niet als je een enorm parkeerprobleem voor je huis hebt. Als ik me auto doordeweeks weg haal dan mag ik blij zijn dat ik hem 2 straten verderop kan parkeren als ik terug kom.

Waar kom je vandaan? Heb een goed adres in Rotterdam.

Even over die motorscooter, Gillera gp800 rijd Super relaxed. Ding gast zo naar de 200. Andere vario erop en je trekt er wheelies mee. Handig voor de stad hoor.

Dat gaat me veel te snel, ik ken mezelf. Als ik een snelle auto heb ga ik ook overal planken, met een langzame rijd ik relaxed.
Ik denk dat zo'n burgman 400 door geschikt voor is, daarmee kun je nog veilig inhalen op de snelweg (dat lukt met die 200 niet denk ik).

En de Vespa 300gts dan?

Dat vind ik een damesmodel, volgens mij is me snorscooter nog groter (aprillia mojito).

Voor wat jij bedoeld, ideaal!
Inderdaad meer opbergruimte, je kan er mee tussen de files doorrijden.
Je hebt wel het gevoel van vrijheid waar de meeste bikers over lullen.
Cheaper dan een auto.

Enne met jouw armen... wie gaat jou vertellen dat je voor lul rijdt?

Thanks topper! En je loopt niet overal met je helm/motorpak/motorschoenen rond. Ik kan me wel voorstellen dat mensen die een andere motor hebben er op neer kijken ofzo. Maar dat is hetzelfde als met een huis wat de een geweldig vind daar wil de ander niet wonen.
En ik zie mezelf ook niet naar elke motor zwaaien :roflol: Dat doe ik met me auto ook niet, hooguit naar iemand die dezelfde heeft.
Een dragstar vind ik ook vet, maar ik zie mezelf dat ding niet constant poetsen in de winter.

We moeten van de zomer maar is een tochtje maken.
 
Is hondslelijk maar mega praktisch ovosnovo. Ik zit met mooi weer ook gewoon een uur op een afgetrapte scooter in mijn bristol windjack uit 1980. De eerste week kwamen de vrouwelijke collega's niet meer bij, de tweede week werd geadviseerd een ander jack en scooter te kopen, de derde week sprak men respect uit 'in de wandelgangen' voor mijn onverstoorbare gedrag, de vierde week kwamen ze tijdens de lunch naast me zitten en de vijfde week gingen we stappen. Zo gaat dat. Overigens heeft mijn lunchstijl eenzelfde periode gekend alvorens het waarderen. Eerst hard lachen, later vragen om dieetadvies.
 
Honda CB 600 F Hornet Is echt een motor voor mij...fijn woon werk verkeer :)

4237_0_1_2_cb%20600%20f%20hornet_Image%20credits%20-%20Honda%20Hornet%20600%20-%202001.jpg
 
Thanks maar gaat m helaas niet worden, kom uit Hoofddorp

Bike kan gehaald en gebracht worden dus dat is het probleem niet. Kosten voor je lager zijn laaaaaag.
 
iets sportievere uitlaat besteld, hoop vooral in de 1e en 2e versnelling wat sneller op te trekken. ook voorste tandwieltje 1 kleiner.
 
iets sportievere uitlaat besteld, hoop vooral in de 1e en 2e versnelling wat sneller op te trekken. ook voorste tandwieltje 1 kleiner.

MOTOR topic :D

Welke uitlaat?
 
MOTOR topic :D

Welke uitlaat?

ik verwachte al deze reactie :D

maar een leovince v6 , en tandwielen ga ik van 14-53 naar 13-53

ik hoop verder niet gediscrimineerd te worden op mijn leeftijd dichter bij een motor kan legaal nou eenmaal niet.
 
Back
Naar boven