Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic



Dat is er verschrikkelijk moeilijk af te halen toch, of valt het mee? Kameraad van me adviseerde me hem in te spuiten met vaseline. Maar dat kan volgens mij niet zo goed tegen warmte.

Ik ben aan het twijfelen of ik een pekelfiets zal kopen om helemaal op safe te gaan, de bmws waar ik op gezeten heb zijn alleen niet geschikt als je wat langere benen hebt omdat die dan tegen de kuip aan komen.
 
Dat is er verschrikkelijk moeilijk af te halen toch, of valt het mee? Kameraad van me adviseerde me hem in te spuiten met vaseline. Maar dat kan volgens mij niet zo goed tegen warmte.

Ik ben aan het twijfelen of ik een pekelfiets zal kopen om helemaal op safe te gaan, de bmws waar ik op gezeten heb zijn alleen niet geschikt als je wat langere benen hebt omdat die dan tegen de kuip aan komen.

zie er anders genoeg hier bij de motorclub die langer als jouw zijn en rijde op een bmw. kwestie van de juiste bmw zoeken.

miss is een ouwe goldwing iets voor je als pekelfiets.
 
zie er anders genoeg hier bij de motorclub die langer als jouw zijn en rijde op een bmw. kwestie van de juiste bmw zoeken.

miss is een ouwe goldwing iets voor je als pekelfiets.


Ik wil er max 1500 voor uittrekken. Ik weet ook niet of kuip het juiste woord is, maar er zit zeg maar zon grote kap voorop die je benen uit de wind houden.
 
Dat is er verschrikkelijk moeilijk af te halen toch, of valt het mee? Kameraad van me adviseerde me hem in te spuiten met vaseline. Maar dat kan volgens mij niet zo goed tegen warmte.

Ik ben aan het twijfelen of ik een pekelfiets zal kopen om helemaal op safe te gaan, de bmws waar ik op gezeten heb zijn alleen niet geschikt als je wat langere benen hebt omdat die dan tegen de kuip aan komen.

vaseline is er binnen 5 seconden af gesmolten. Je moet ook niet van die grijze/zwarte tectyl pakken die ze onder auto's spuiten maar de wax. Natuurlijk is dat er niet heel handig af te krijgen maar dat moet ook niet kunnen als het heel de winter moet blijven zitten. Je kunt het overal opspuiten behalve je uitlaat. Check anders deze test ff: [Link niet meer beschikbaar]
 
vaseline is er binnen 5 seconden af gesmolten. Je moet ook niet van die grijze/zwarte tectyl pakken die ze onder auto's spuiten maar de wax. Natuurlijk is dat er niet heel handig af te krijgen maar dat moet ook niet kunnen als het heel de winter moet blijven zitten. Je kunt het overal opspuiten behalve je uitlaat. Check anders deze test ff: [Link niet meer beschikbaar]


Bedankt, wat raad je aan voor de uitlaat dan?
 
Heb ik eindelijk m'n plaat gekregen van de DIV (aanvraag 7 oktober, yes srs) is het ****ing slecht weer.
Winterslaapje & ondertussen kleine zaken eraan veranderen dus.
 
Bedankt, wat raad je aan voor de uitlaat dan?
Tja uitlaat is gewoon klote. Nadat je gereden hebt afpoetsen wil wel helpen en hem met hittebestendige lak inspuiten helpt ook maar als je heel de winter doorrijdt is roest op je uitlaat onvermijdelijk.
 
Heb ik eindelijk m'n plaat gekregen van de DIV (aanvraag 7 oktober, yes srs) is het ****ing slecht weer.
Winterslaapje & ondertussen kleine zaken eraan veranderen dus.

Dat valt ook wel weer mee, vandaag heeft de zon een paar x geschenen en koud is het nog niet.

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Tja uitlaat is gewoon klote. Nadat je gereden hebt afpoetsen wil wel helpen en hem met hittebestendige lak inspuiten helpt ook maar als je heel de winter doorrijdt is roest op je uitlaat onvermijdelijk.

Wat een gek*t zeg :(
 
Heb ik eindelijk m'n plaat gekregen van de DIV (aanvraag 7 oktober, yes srs) is het ****ing slecht weer.
Winterslaapje & ondertussen kleine zaken eraan veranderen dus.
Hoezo? Ik had mijn plaat binnen de 24u...

Zonnetje schijnt hier zelfs in Lokeren.
Gisteren de voetjes voor de duo geinstalleerd en een kussentje met zuignappen om vandaag een toereke te doen met de vrouw des huizes :)
 
Intruder 1500. Ik moet hem nog wel helemaal eigen maken maar daar ga ik volgende zomer mee beginnen.

Cool!
Klopt het dat er steeds een vrouw jouw telefoonnummer gebruikt?
 
Hoezo? Ik had mijn plaat binnen de 24u...

Zonnetje schijnt hier zelfs in Lokeren.
Gisteren de voetjes voor de duo geinstalleerd en een kussentje met zuignappen om vandaag een toereke te doen met de vrouw des huizes :)

Tja, mijn verzekeringsagente had eerst een fout gedaan (ze zei dat het de Post was, yeah sure) & dan kwam mijn plaat met vertraging aan op de DIV. Daar hadden ze dan ook een fout gemaakt ergens waardoor m'n plaat maar bleef liggen. Wet van Murphy.
Ik vind het nu ook niet meer zo de moeite om te verzekeren. Kan ik beter m'n geld in andere zaken steken als motoronderdelen :)
 
Back
Naar boven