Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Met de nieuwe regels? Hoeveel uur moet je met begeleider rijden?Volgende week rijbewijs halen en hopelijk EINDELIJK mijn plaat binnen
'kijkt naar buiten en begint spontaan te huilen'
gister laatste rit gereden en daarna de motor in winterslaapstand gezet haha, mij te koud om nog te rijden....
Volgende week rijbewijs halen en hopelijk EINDELIJK mijn plaat binnen
'kijkt naar buiten en begint spontaan te huilen'
Gisteren hele dag in de regen gereden, vandaag focking koud niet normaal.
Ok het is wel slechts een 400cc motorscooter en geen motor maar toch voel die kou en regen net zou goed als een motorrijder.
Pff het wordt weer afzien deze winter net als voorgaande jaren zoals ik het nu zie, ik rij altijd de hele winter door maar omdat het geen motor is telt het niet
Pak wel de snor scooter als het echt zwaar vriest, dan ga je wat minder hard op je bek.
Auto met betaald parkeren en kenteken invoeren en alleen pinnen doe ik niet meer aan.
Zonde joh, mooiste tijd om te rijden begint net.
vind je? leuk al die bladeren enz op het natte wegdek... vooral in de bochten.
je moet er natuurlijk van houden, ik ben eigenlijk maar een watje, rijd alleen met goed weer, heb hem ook niet voor woonwerk verkeer aangeschaft dus haha.
sterker nog, ik kan niet eens op de motor naar me werk want dan staat mijn bus met gereedschap nog thuishaha
bladeren vallen wel mee hoor, modder is irritanter.
je moet er natuurlijk van houden, ik ben eigenlijk maar een watje, rijd alleen met goed weer, heb hem ook niet voor woonwerk verkeer aangeschaft dus haha.
sterker nog, ik kan niet eens op de motor naar me werk want dan staat mijn bus met gereedschap nog thuishaha
modder valt wel mee hoor, ijs is irritanter.
+1
Liever af en toe boete, al wordt het steeds vaker met die nieuwe manier van controleren..
Doe bijna alles op de scooter.
Moet ook maar motor aanschaffen.
Is een kawasaki z850 wat voor iemand die 1.92 is ?
Ik vind het ook aso dat ze gewoon alles kunnen koppelen door je kenteken en je bankpas, dus ook als je een andere auto van iemand leent enz.
Niet dat ik iets te verbergen heb maar vind het gewoon te ver gaan dat de optie met muntjes betalen weg is.
Ik rijd bijna alleen nog MP3 zoals velen in de hoofdstad, met een lekker warm beenkleedje.
Motor kan ik wel rijden maar geen rijbewijs voor.
heb ook een Snor ernaast, is toch nog het snelste door de stad.
Zal is kijken of ik je spot
Ik heb sinds kort me motor rijbewijs , had nooit zin om hem te halen.
Big brother is watching
Gisteren hele dag in de regen gereden, vandaag focking koud niet normaal.
Ok het is wel slechts een 400cc motorscooter en geen motor maar toch voel die kou en regen net zou goed als een motorrijder.
Pff het wordt weer afzien deze winter net als voorgaande jaren zoals ik het nu zie, ik rij altijd de hele winter door maar omdat het geen motor is telt het niet
Pak wel de snor scooter als het echt zwaar vriest, dan ga je wat minder hard op je bek.
Auto met betaald parkeren en kenteken invoeren en alleen pinnen doe ik niet meer aan.
Beter koop je zon textiel pak die krengen zijn enorm warm. Ik rij nog zonder voering en me tshirt is nat van het zweet als ik me jas uit trek.
Ik had het gevoel dat me benen aardig beschermt waren tegen de wind op me scooter, daar moest ik op me chopper in het begin wat aan wennen.
Niets dan respect voor mensen die doorrijden, beter als de mooiweerrijders die een paar km per jaar afleggen.
Morgen weer 2 ritjes maken en zaterdag ook 1!