AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Leuk om te zien dat hier ook veel motorfanaten aanwezig zijn!!
Word hier weleens iets georganiseerd als een tourrit of mensen zijn er mensen uit brabant die weleens een stukje willen rijden in groepsverband?? Altijd leuk toch??:D
Hier een foto van mijn speelgoedje.. heerlijk om de frustratie eruit te knallen Z1000 black-edition
2hmlgdk.jpg

Dat is toch geen motorrijden meer..... Eerder laagvliegen voor gevorderden :roflol:
Maar zeer bruut! Ook over getwijfeld maar toen gerealiseerd dat ik daar de skills nog niet voor heb om er deftig mee te kunnen rijden.

Dat is toch geen motorrijden meer..... Eerder laagvliegen voor gevorderden :roflol:
Maar zeer bruut! Ook over getwijfeld maar toen gerealiseerd dat ik daar de skills nog niet voor heb om er deftig mee te kunnen rijden.
Ik had hiervoor een R6 en eigenlijk geen problemen gehad met de overstap hoor. Het koppel wat ik tekort kwam heb ik nu in overvloed.. maar laat zich prima doseren!!

Heb probleem wat ik inderdaad tegen kwam is dat je max 70kw / 2 mag hebben. Zie niet heel veel leuke motors met standaard 70kw.

Als ik het goed begrijp zijn er twee type z800? Eentje met 70, en eentje met 92kw?

Kijk anders ook eens naar de Honda 500s, je hebt de R, F en X uitvoering. Ook vind ik de MT03 (oude uitvoering 1 cilinder 660cc) super gaaf. Op het moment dat ik mijn rijbewijs haalde stond er geen mooie te koop, anders had ik die gekocht.

Kijk anders ook eens naar de Honda 500s, je hebt de R, F en X uitvoering. Ook vind ik de MT03 (oude uitvoering 1 cilinder 660cc) super gaaf. Op het moment dat ik mijn rijbewijs haalde stond er geen mooie te koop, anders had ik die gekocht.
Ik ho hou ze in gedachten, maar wacht denk ik nog even met m'n rijbewijs. Duurt sowieso nog twee jaartjes tot ik 24 ben.

Nog actieve mensen hier? Ben van plan om m'n rijbewijs te halen binnenkort. Aangezien ik nog maar 21 ben wordt het 35kw eerst. Zijn er uberhaupt leuke racers op dat vermogen te koop? Het liefst zou ik beginnen op een r6 of gsxer maar dat wordt hem helaas niet.

Heb probleem wat ik inderdaad tegen kwam is dat je max 70kw / 2 mag hebben. Zie niet heel veel leuke motors met standaard 70kw.

Als ik het goed begrijp zijn er twee type z800? Eentje met 70, en eentje met 92kw?

Ik ho hou ze in gedachten, maar wacht denk ik nog even met m'n rijbewijs. Duurt sowieso nog twee jaartjes tot ik 24 ben.

Ik ben 22 nu en ik heb mijn rijbewijs kort geleden gehaald. Rijd zelf gewoon op 52 KW. De kans is nihil dat ze je aanhouden en er moeilijk over gaan doen. Mocht het tóch het geval zijn, dan heb ik nog een fake uidraaitje bij mij van een motorzaak hier in de buurt. Een maat van mij werkt daar en zorgt met plezier voor een gemanipuleert formuliertje :P.

Ik zou je trouwens niet aanraden om te starten op een R6 of een GSX-R. Maar goed.. Dat moet je zelf weten.

Ik ben 22 nu en ik heb mijn rijbewijs kort geleden gehaald. Rijd zelf gewoon op 52 KW. De kans is nihil dat ze je aanhouden en er moeilijk over gaan doen. Mocht het tóch het geval zijn, dan heb ik nog een fake uidraaitje bij mij van een motorzaak hier in de buurt. Een maat van mij werkt daar en zorgt met plezier voor een gemanipuleert formuliertje :P.

Ik zou je trouwens niet aanraden om te starten op een R6 of een GSX-R. Maar goed.. Dat moet je zelf weten.
Ik snap je heel goed maar 35kw gaat snel vervelen. Ik start liever op wat hoger vermogen zodat ik niet direct hoef te upgraden. Maar slim is anders idd

Totdat je een aanrijding krijgt of veroorzaakt.....

Ik snap je heel goed maar 35kw gaat snel vervelen. Ik start liever op wat hoger vermogen zodat ik niet direct hoef te upgraden. Maar slim is anders idd

Zelfs met 35kw kan je prima lol hebben hoor. Hard rechtdoor kan iedereen.....

Ja, ga maar eens ritje maken op een KTM Duke III met 32kw (hij is te licht om hem op 35kw te begrenzen).

Totdat je een aanrijding krijgt of veroorzaakt.....

Kan ongetwijfeld, maar als je van plan bent om snelweg kilometers te maken heb je gewoon te weinig aan 35kw.

Ben ik helemaal met je eens, ontiegelijk veel PK's loslaten op een lang recht stuk asfalt is echt geen kunst.

35kw met optimale voertuig-beheersing, zo vlot en gladjes mogelijk door een complex mooi bochtenspel heen sturen, is voor de meesten al moeilijk genoeg in het begin

Dan heb je geen goed onderzoek gedaan.

Correct, maar wel meer dan genoeg onderzoek gedaan met de conclusie dat ik geen zin heb om 140kmh te rijden bij 10k toeren.
Is onzin man, ik heb 2 jaar lang 25kw gereden en dan nog ben je sneller dan bijna alle auto's. 35kw is dan nog eens een behoorlijk stuk sneller dan 25kw, dus daar kun je echt prima mee uit de voeten. Als jij je opgefokte schakelbrommer van vroggah gewend bent is een 35kw motor echt nog wel next level hoor.

Dan heb je geen goed onderzoek gedaan.

Is onzin man, ik heb 2 jaar lang 25kw gereden en dan nog ben je sneller dan bijna alle auto's. 35kw is dan nog eens een behoorlijk stuk sneller dan 25kw, dus daar kun je echt prima mee uit de voeten. Als jij je opgefokte schakelbrommer van vroggah gewend bent is een 35kw motor echt nog wel next level hoor.
Wat voor bikes zouden jullie aanraden dan, wanneer je daadwerkelijk kilometers wilt maken en niet constant tegen max rpm aan wilt zitten wanneer je een keer wat auto's wilt inhalen? Ik kom er niet zoveel tegen, behalve misschien een belachelijk dure ninja 650 nieuw.

Waar gaat je voorkeur naar uit, een (super)sport? Dan zal je altijd veel toen moeten draaien, ook op vol vermogen.

Damn ben blij dat ik al die bs niet heb hoeven meemaken en vanaf mn 21e gewoon volgas kon gaan.

Terug
Naar boven