Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, zo’n motorpak alsof je in een harnas loopt en dan zo’n broek je loopt erin of je hem net volgescheten hebt.![]()

Jij begrijpt het, de KTM 990 SD is de fijnste motor die ik ooit gehad heb, misschien wel waar ik op gereden heb. Je zou ook naar een SMT kunnen kijken, die heeft wat meer windbescherming.
Ik weet niet waar je woont, maar een paar jaar geleden kon je als je serieuze interesse had en vooraf contact opnam bij goedhartmotoren in Bodegraven vrij eenvoudig op meerdere motoren proefrijden.
Nee, zo’n motorpak alsof je in een harnas loopt en dan zo’n broek je loopt erin of je hem net volgescheten hebt.![]()
Wat is trouwens de leukste meert enerverende motor die jullie gehad hebben en/of bereden?
Die ik gehad heb de KTM 690 Duke III
![]()
Die ik bereden heb de Ducati Hypermotard 1100
![]()
Alleen het exemplaar waar ik een proefrit had gemaakt was in bedenkelijke staat en kort daarna is het motorrijden in het slop geraakt bij mij, dus de Hypermotard aanschaffen is er nooit van gekomen.

Op het motor-forum.nl bied ik tegen geringe vergoeding (kratje bier) mijn diensten aan voor andere motorrijders die KD en ED willen leren. (Al mijn leerlingen leven nog.)
Op het motor-forum.nl bied ik tegen geringe vergoeding (kratje bier) mijn diensten aan voor andere motorrijders die KD en ED willen leren. (Al mijn leerlingen leven nog.)
Wat is je 'cursus'locatie dan? 
Is dit serieus?Wat is je 'cursus'locatie dan?
Jij blinkt ook overal wel in uit met wat je doet he..
Doodserieus. Locatie is bij mij in de regio, op de op- en afritten van de N206 in de Bollenstreek - of in de buurt van de cursist, als die mooie bochten voor zijn deur heeft. Je kan aan de geslaagde cursisten, RR. of mikeVTR, op het motor-forum vragen hoe het beviel (RR. remde zich onderuit en daarna reed ik over hem heen, maar zoals gezegd leeft hij nog en doet hij overal KD).
En bedankt voor het compliment.
Heb je op de sd geen last van de tank? Best breed.. smt staat ook op het verlanglijstje. Volgens mij zijn er ook windschermpjes te krijgen voor de sm.
Hypermotard is ook een stoer ding. Hoe beviel de 690 kwa vermogen?
Heb geen noemenswaardige ritten (verder dan een blokje om) behalve op mijn lesmotor en vervolgens eigen aangeschafte motor.
![]()
Edit: Zo'n Hypermotard lijkt me wel erg gaaf om een keer te rijden inderdaad! Wheeliemachine![]()