hk95
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 529
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi man. Nog even ploeteren en dan mag je.heren van het goede leven
gisteravond gebeld door de instructeur, met de huidige maatregelen gaat mijn theorie in mei en mijn avd in juni “gewoon” door
het feit dat ik naast een drukke weg werk waar ik constant mooie motors zie (en hoor) werkt zeer motiverendnog even geduld!

Mooie machine, zelf zo laten spuiten?
In het zwart is hij idd ook heel mooiNee, zo worden ze gemaakt. Vind dit wel de mooiste uitvoering met het zwarte blok ipv chroom. Maar ik zou het liefst alles in het zwart willen hebben. Ik heb zelf ook een tijdje de intruder m1800r op mijn verlanglijstje gehad.
Makkelijke kneedown ook met die geringe zithoogte!Nee, zo worden ze gemaakt. Vind dit wel de mooiste uitvoering met het zwarte blok ipv chroom. Maar ik zou het liefst alles in het zwart willen hebben. Ik heb zelf ook een tijdje de intruder m1800r op mijn verlanglijstje gehad.
Zit er al verse olie in?NC30 nagekeken. 1 achterlicht stuk en de remlichtschakelaar van de voorrem. Allebei vervangen en de motor even een keer goed gepoetst. vooral veel stof van twee jaar stilstaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
next thing