AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Som3on3 : doe rustig aan, tijd zat kwa pak en ritje doen :) pak hangt me niet in de weg, komt wel goed als het past. Verkoop het liever voor minder als wat ik wilde aan iemand die er ook daad werkelijk plezier van gaat hebben als de zoveelste motorforumpopiejopie.

PM maar ik ga zo eerst ff boodschappen doen en dergelijke.. en morgen ochtend trainen.yihaa

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Som3on3 : doe rustig aan, tijd zat kwa pak en ritje doen :) pak hangt me niet in de weg, komt wel goed als het past. Verkoop het liever voor minder als wat ik wilde aan iemand die er ook daad werkelijk plezier van gaat hebben als de zoveelste motorforumpopiejopie.

PM maar ik ga zo eerst ff boodschappen doen en dergelijke.. en morgen ochtend trainen.yihaa

Haha is goed, harstikke bedankt, zal je van de week ff pmen, ook ff de weersvoorspelling in de gaten houden.

Succes met je eerste training sinds een week:cool::D

hehe thanks. Misschien dat ik dadelijk maar ff ga proberen te trainen want morgen schijnen de 2 sportscholen waar ik abbo heb gesloten te zijn.

Misschien morgen maar eens kjiken om vroeg in de ochtend weg te gaan en rondje ijsselmeer te gaan doen (400km)

GPStracks - GPS motor en auto routes in Nederland

google map zie je hoe het loopt :P

• #1.344
Pff wel een aardig stukje, zal je wel moe wezen na die rit. Ik was al moe na 3 uur rijden vanuit assen. Maarja was ook de eerste lange rit die ik maakte, jij rijd al vele jaren.

Ga zo maar ff studeren, kost me weer een weekend, maarja moet ook ff gebeuren.

Ik begin steeds meer te wennen aan lang rijden.. Heb in de vakantie behoorlijk wat ritjes van 8 uur (weliswaar met auto) gemaakt voor mijn pa.. Merk dat ik op de motor ook veel relaxter ben in het verkeer (niet dat ik bang was oid, maar heb gewoon veeeel meer rijervaring onderhand en dat begin ik te merken).. Aan de andere kant begin ik het nu ook steeds minder serieus te nemen, inhalen waar ik dat anders nooit zou doen (50km weg bijv :P)

Het is alleen jammer dat de wielen ongelijk zijn in diameter. Voor is nm 16 inch en achter 17. Geeft toch een beetje onstabiel karakter.

Maar met spontaan het wiel omhoog is wel leuk ja.:D

400 Km is ideaal voor te bollen. Kan je een heerlijk dagje met vullen.

Straks mijnen R6 ook eens buiten halen ze en iedereen die rustig buiten zit te genieten van hun zaterdagnamiddag groeten met mijn 'zacht' brullende geluid :evil2:

• #1.348
400 Km is ideaal voor te bollen. Kan je een heerlijk dagje met vullen.

Straks mijnen R6 ook eens buiten halen ze en iedereen die rustig buiten zit te genieten van hun zaterdagnamiddag groeten met mijn 'zacht' brullende geluid :evil2:

Haha :D

Wat voor pijp heb jij er eigenlijk onder zitten?

Haha :D

Wat voor pijp heb jij er eigenlijk onder zitten?

Een Racefit, eigenlijk gewoon een volledig open buis :(

Gebasseerd op Rossi's M1 uitlaat, buis + demper (slip-On) weegt slechts 800gr.

Bloedmooie pijp, maar wel oordoppen nodig om te rijden. :(

t_17282.jpg

Maar heb wel 1nen gevonden die een DB-killer kan maken, in titanium.

Ik heb hier denk ik eens gelezen dat je best steeds oordopjes draagt tijdens het rijden?
Als het nu met of zonder db killer is...

Het is een dure investering (+- 150 euro) maar ze gaan wel ietsje langer mee dan de ordinaire oordopjes die je in fabrieken en bedrijven vind :D ;)

Een moto zal er pas in zitten voor mij als ik eenmaal werk. Verzekering etc kost gewoon teveel

oordopjes heb je sowieso al nodig voor de wind.. te lang boven 85db is al schadelijk meen ik.

Heftige uitlaat, beetje aso wel :P

Geen foto van je eigenste btw ? ben wel benieuwd.

• #1.352
Heb zelf ook een ingekorte Laser demper, 1 groot gat. Maakt ook een lekker geluid vooral in de ochtend als de buurt nog slaapt en jij vroeg vertrekt :P :D

Ik heb hier denk ik eens gelezen dat je best steeds oordopjes draagt tijdens het rijden?
Als het nu met of zonder db killer is...

Het is een dure investering (+- 150 euro) maar ze gaan wel ietsje langer mee dan de ordinaire oordopjes die je in fabrieken en bedrijven vind :D ;)

Een moto zal er pas in zitten voor mij als ik eenmaal werk. Verzekering etc kost gewoon teveel

100 euro voor op maat gemaakte doppen , 9 euro erbij omdat ikze transparant wou hebben en krijgt er een reinigingskit etc bij.

S0m30n3 die zxr400, is die 25kw op kenteken? Of heb je een uitdraai?

Ik wil zelf misschien binnenkort ook beginnen met motorrijbewijs, een Yamaha FZR 600 lijkt me wel wat, maar die kan je niet 25kw op kenteken krijgen, dus moet met uitdraai.
Maar heb gelezen dat dat niet 100% waterdicht is.

• #1.355
S0m30n3 die zxr400, is die 25kw op kenteken? Of heb je een uitdraai?

Ik wil zelf misschien binnenkort ook beginnen met motorrijbewijs, een Yamaha FZR 600 lijkt me wel wat, maar die kan je niet 25kw op kenteken krijgen, dus moet met uitdraai.
Maar heb gelezen dat dat niet 100% waterdicht is.

mijn ZX-6R is 25kw op kenteken idd. Op uitdraai wordt gedoogd, maar sommige mierenneukers geven er een boete voor, komt zeer zelden voor. Boete is 250,- maar op kenteken laten zetten is 300,- Dus je kan dan je alsnog 1 keer laten bekeuren en ben je nog goedkoper uit. Informeer ook goed bij de verzekeraar of hij uitkeerd als jij op uitdraai rijd, niet alle verzekeraars doen dat.

Mijn speelgoedje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Honda CBR 600F

Trouwens, wat zijn zo de technieken om altijd maar lager en lager (en dus ook sneller) door de bochten te gaan? Of is dat gewoon DOEN! Ik wil mezelf nu ook niet in de miserie rijden hé

nice, mijn eerste moto was ook deze... alleen andere kleuren rood, wit en blauw

mijn ZX-6R is 25kw op kenteken idd. Op uitdraai wordt gedoogd, maar sommige mierenneukers geven er een boete voor, komt zeer zelden voor. Boete is 250,- maar op kenteken laten zetten is 300,- Dus je kan dan je alsnog 1 keer laten bekeuren en ben je nog goedkoper uit. Informeer ook goed bij de verzekeraar of hij uitkeerd als jij op uitdraai rijd, niet alle verzekeraars doen dat.

ZX6-R, sorry;)

Maar op kenteken laten zetten kost dat maar 300 euro? Valt nog mee. Maar ik had ook gelezen dat het helemaal niet kon, omdat ze geen 2e goedkeurings nummer hebben ofzo??? Weet jij hoe dat zit?

Thx iig:)

• #1.360
ZX6-R, sorry;)

Maar op kenteken laten zetten kost dat maar 300 euro? Valt nog mee. Maar ik had ook gelezen dat het helemaal niet kon, omdat ze geen 2e goedkeurings nummer hebben ofzo??? Weet jij hoe dat zit?

Thx iig:)

Ja als je dat niet hebt dan moet je op uitdraai rijden, maar maak je niet ongerust, heel veel mensen rijden zo. Zorg dat ie gewoon 25kw is en je uitdraai altijd bij je hebt. Aanhouden doen ze alleen als je een overtreding maakt of bij een (alcohol)controle, maar de meeste agenten doen niet moeilijk over een uitdraai. Ken tot nu toe 1 iemand die er een boete voor gehad heeft. 1 jaar geleden. En dan nog ben je 50,- goedkoper uit dan dat je hem op kenteken liet zetten. Anders kan je altijd op zoek gaan naar een motor die al 25kw op kenteken staat. Bespaard je een hoop moeite en kan je er meteen op rijden.

Terug
Naar boven