Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:thumbs:

Helemaal juist !!
en dan daarbij loopt een teruggerschroefde 600 ook nog een goede 220 km/uur ;)

Btw vandaag weer lekker de hele dag wezen toeren !! Was weer super !!

Volgende zomer een DBB-motor-meet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja lekker weer vandaag idd.

220 met een 25kw 600?? Ik haal max. 180.
 
wtf? Ik dacht dat die 600's met 25kW rond de 140 gingen?
 
wtf? Ik dacht dat die 600's met 25kW rond de 140 gingen?

Hangt er maar net vanaf wat voor motor je hebt. Heb je een xr600 dan zal je niet veel harder gaan dan 140. Heb je een zxr600 zoals S0M30N3 dan haal je de 180 wel ja.
 
Zijn R1 staat te koop ;) .
 
Dat had ie beter paar maanden eerder kunnen bedenken..


ow 299km/h op de teller is idd 286km/h op gps :P

Gisteren avond even wezen uitleven.
 
Ja lekker weer vandaag idd.

220 met een 25kw 600?? Ik haal max. 180.

motortje van een maatje ( susuki GSX-f ) loopt 215 terwijl ie 25kw is ???

Wel op de teller dan he ;)
 
Trouwens, wat zijn zo de technieken om altijd maar lager en lager (en dus ook sneller) door de bochten te gaan? Of is dat gewoon DOEN! Ik wil mezelf nu ook niet in de miserie rijden hé

Eigenlijk idd gewoon doen en ervaring :o

Eerst gewoon steeds harder door de bocht terwijl je normaal op je zadel zit , en daarna vlak voor de bocht ietsie naast je zadel gaan zitten en zo de bocht door ,... Let wel ff op dat je niet te zacht gaat en het gas er goed op houdt als je ernaast hangt ,... anders kukel je er zo vanaf :D :D
 
Dat had ie beter paar maanden eerder kunnen bedenken..


ow 299km/h op de teller is idd 286km/h op gps :P

Gisteren avond even wezen uitleven.

Ja idd, seizoen is een beetje over. Haha, dat je dat serieus uit test, volgens mij als ik zo hard rij ga ik echt niet ff kijken op m'n GPS systeem. Was dat bij rondje ijselmeer dat je dat getest had?

@Jinsu: Weet je ook waarom ie hem verkoopt?
 
motortje van een maatje ( susuki GSX-f ) loopt 215 terwijl ie 25kw is ???

Wel op de teller dan he ;)

Nouja als nog... Best hard dan, of hij heeft gewoon een grote afwijking.
 
Ja idd, seizoen is een beetje over. Haha, dat je dat serieus uit test, volgens mij als ik zo hard rij ga ik echt niet ff kijken op m'n GPS systeem. Was dat bij rondje ijselmeer dat je dat getest had?

@Jinsu: Weet je ook waarom ie hem verkoopt?

Ja, hij wil meer gaan stunten met een bike :) .
 
Aha, ik vond het al vreemd. Mijn Hornet(naked bike dus) zou idd 140-145 gaan op 25kW. Maargoed top maakt me nog niet zo uit.

Daar denk je na 2 maanden rijden ook wel anders over :rolleyes:
 
Daar denk je na 2 maanden rijden ook wel anders over :rolleyes:

Haha idd, maarja hij moet nog 3 jaar wachten om 2 jaar 25kw te kunnen rijden, dus geduld zal bij hem het probleem niet zijn ;)
 
Ja idd, seizoen is een beetje over. Haha, dat je dat serieus uit test, volgens mij als ik zo hard rij ga ik echt niet ff kijken op m'n GPS systeem. Was dat bij rondje ijselmeer dat je dat getest had?

Ding op volle snelheid gegooid en daarna gekeken in de gps wat hoogste snelheid was.

Heb daarna teller in gps gereset en even gekeken wat de verschillen waren. GPS staat nu op 261km/h en reed toen 270km/h.

Nee rondje ijssel meer is er niet van gekomen, zondag avond rond etenstijd even mezelf uitgelaten :o

je hebt pm terug overigens.
 
Ding op volle snelheid gegooid en daarna gekeken in de gps wat hoogste snelheid was.

Heb daarna teller in gps gereset en even gekeken wat de verschillen waren. GPS staat nu op 261km/h en reed toen 270km/h.

Nee rondje ijssel meer is er niet van gekomen, zondag avond rond etenstijd even mezelf uitgelaten :o

je hebt pm terug overigens.

Haha heerlijk he, af en toe ff knallen :D

Tanx voor de PM, weer een retourtje ;)
 
Back
Naar boven