Raynor90
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 12%
Dag allemaal,
Ik volg nogal wat logjes van mensen hier, een veel AAS gebruikers spreken over het gevoel van "on" zijn. Aangezien ik zelf nog geen AAS gebruikt heb ben ik hier eigenlijk wel nieuwsgierig naar. Wat ervaar je nou als je in een kuur zit? Is het een euforisch gevoel of eerder stress? Zijn jullie gespannen of juist heel relaxed? (buiten de roid rage natuurlijk
) Is het gevoel van steroïden te vergelijken met bijvoorbeeld Cocaïne, of is het eigenlijk nergens mee te vergelijken? (voor de mensen die dit niet kennen: De gebruiker voelt zich god, typisch machogedrag)
Kortom: Wat maken jullie mentaal door tijdens een kuur?
Alvast bedankt,
Raynor
p.s. Vertel er tevens even bij welke steroïde je gebruikt (hebt).
Ik volg nogal wat logjes van mensen hier, een veel AAS gebruikers spreken over het gevoel van "on" zijn. Aangezien ik zelf nog geen AAS gebruikt heb ben ik hier eigenlijk wel nieuwsgierig naar. Wat ervaar je nou als je in een kuur zit? Is het een euforisch gevoel of eerder stress? Zijn jullie gespannen of juist heel relaxed? (buiten de roid rage natuurlijk
) Is het gevoel van steroïden te vergelijken met bijvoorbeeld Cocaïne, of is het eigenlijk nergens mee te vergelijken? (voor de mensen die dit niet kennen: De gebruiker voelt zich god, typisch machogedrag) Kortom: Wat maken jullie mentaal door tijdens een kuur?
Alvast bedankt,
Raynor
p.s. Vertel er tevens even bij welke steroïde je gebruikt (hebt).