XXL Nutrition

Het "ON" gevoel

Raynor90

Novice
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
67kg
Vetpercentage
12%
Dag allemaal,

Ik volg nogal wat logjes van mensen hier, een veel AAS gebruikers spreken over het gevoel van "on" zijn. Aangezien ik zelf nog geen AAS gebruikt heb ben ik hier eigenlijk wel nieuwsgierig naar. Wat ervaar je nou als je in een kuur zit? Is het een euforisch gevoel of eerder stress? Zijn jullie gespannen of juist heel relaxed? (buiten de roid rage natuurlijk :p) Is het gevoel van steroïden te vergelijken met bijvoorbeeld Cocaïne, of is het eigenlijk nergens mee te vergelijken? (voor de mensen die dit niet kennen: De gebruiker voelt zich god, typisch machogedrag)

Kortom: Wat maken jullie mentaal door tijdens een kuur?

Alvast bedankt,
Raynor

p.s. Vertel er tevens even bij welke steroïde je gebruikt (hebt).

Ik weet niet precies waar je naar op zoek bent, maar AAS heeft naar mijn weten niet dezelfde effecten op persoonlijkheid/gemoedstoestand als dat drugs dat hebben(cocaine,xtc,speed)

Hoogstens sneller geïrriteerd en geiler door verhoogd libido. Even uit nieuwsgierigheid TS, heb jij zelf last van introversie/verlegenheid?

Ga eerder eens na hoe het zit met de mentale dip na een kuur.

Nu zelf lekker mee aan het worstelen en ja is merkbaar.

Het is bij iedreen anders man die "ON" gevoel kan positief zijn of juist niet en breng je in een pak problemen .

• Topic Starter Topic Starter
Nee, Mjita, totaal niet zelfs. Mensen beschouwen mij als outgoing en dat klopt ook wel. Hoezo mag ik vragen?

Over de mentale dip hoor ik veel mensen, dus dat wist ik wel. Op zich logisch gezien de omstandigheden waarmee het lichaam op dat moment moet werken.
En ik ben niet echt opzoek naar "het" antwoord. Alleen nieuwsgierig naar de ervaringen die de gebruikers zelf ondervonden hebben. Dat het bij iedereen anders uit kan pakken kan ik zelf ook wel invullen.

On voel ik me toch vrij chemisch, ergens is AAS strijdig met hoe ik wil zijn. Dit is vooral met coïtus. Veel aan coïtus denken en makkelijk opgewonden raken. Toch voelt het minder natuurlijk en minder intens. Nu twee keer gekuurd en zo vanaf week 9 begin ik libido problemen te krijgen. Als gevolg kamagra e.d die een must worden. Door die spullen wordt de beleving nog minder natuurlijk. Ja leuk je kan een marathon sessie doen maar doe mij eigenlijk maar het gevoel weer na mijn nakuur en dan nog een week of 4. Lang leven het gevoel van hersteld zijn.

Verder heb ik het ON warmer, zweet meer en zweet stinkt (zal de tren wel zijn) Van orals voel ik me helemaal vreemd, sterk en groeiend als kool maar ook moe, koppijn en algeheel het besef dat het kei slecht is voor mijn lever en mijn hele lijf.

Heb deze kuur een beetje last van geweten. Het besef dat het slecht is voor me en nadenken wat ik nu wil/niet wil met BB. Ik ben blij als ik over 2-3 weken off mag.

De bekende verhalen van euforie, DE man voelen en het korte lontje heb ik helemaal geen last van. Ja ik ben veel sterker on zeker op een middel als oxy en tren en dat zien andere ook wel in de gym. Maar ik ga me daardoor niet anders voelen of gedragen ofzo.

Uiteindelijk is het het evenwicht tussen sterker worden en meer massa krijgen vs het geweten dat het chemische shit is die ik niet zou moeten pakken. Eerst lag dat evenwicht erg bij deel 1 inmiddels is dat omgeslagen.

Laatst bewerkt:
Heb dan pas 1 kuur achter de rug (test C/E), maar wou toch even me ervaring met je delen:
Normaal gesproken ben ik niet iemand die veel om zich heen kijkt, maar als ik ON ben dan kijk ik constant naar vrouwen (jong/oud maakt niet uit haha).. ook heb ik veel instant boners die langdurig aanhouden. Wat me opvalt is ook het gevoel van 'dont give a ****' dat sterker aanwezig is, en ik merk dat ik me veel minder druk maak dingen.
En niet te vergeten een korter lontje, maar gelukkig kan ik dat goed beheersen.

Laatst bewerkt:
Je leeft in een roes. Je denkt heel anders na over dingen en trekt conclusies die je normaal nooit zou trekken.
Kben nu zo'n 18 weken on en heb alleen maar shit om me heen, dit i.c.m alcohol en medicatie en het resultaat is dat je je huis helemaal sloopt en je vriendin de t*fus in mept en uitscheld voor een walgelijke h**r terwijl er niemand anders is op de hele wereld die zoveel voor je doet en zoveel om je geeft. :)

Maar voor de rest voelk me best wel de man, in de sportschool geniet ik in euforie van alle blikken die ik krijg toegeworpen en de kracht toename van de tren zorgt voor een bevredigend gevoel dat vergelijkbaar is met een langdurende, milde orgasme.

In contrast met deze positieve gevoelens slaan er afentoe emotionele buitjes in waardoor het geloof afneemt in het realisme van het huidige staat van het denken.

:)

De positievere kanten zijn natuurlijk vooral te merken in de gym. Vooreerst omdat je een pak sterker bent als anders, alsook is er de aggressie die helemaal tot leven komt tijdens het trainen, waardoor je echt kunt blijven gaan.

De nadelen waren zowel bij test+deca als test+tren van dezelfde aard, echter bij tren was er extreme paranoia, ruzies, lichtgeraakt en viel ik zelf na mn kuur heel diep, terwijl ik dacht dat'k het laagste punt kwa mentale gezondheid al bereikt had tijdens de kuur. Terwijl bij test+deca ik me direct na mn kuur, zelfs tijdens mn nakuur echt 10x zo goed voelde.

Bij beide vond wel aggresiviteit plaats, waarbij je vaak weleens op voorhand in je hoofd iemand ziet vermorzelen die ambetant aant kijken is, maar dat moet je gewoon onder controle houden, iig het effectief uitvoeren ervan. Ook nachtmerries over massamoorden, etc..
Soms kreeg ik ook vrij psychopatische kenmerken.

Neutraal is de overdreven geilheid. Het stoort wel na een tijd als je geen vriendin hebt. Op bepaalde momenten zie je 15 jarige meisjes lopen en denk je wat zijn die lekker en strak haha. Toen ik dan vanaf mn nakuur in depressie viel, was ik echt blij dat ik geen behoefte had aan coïtus.

Mijn ervaringen zullen waarschijnlijk niet echt bij iedereen in zulke mate zijn, hangt vooral af wat voor een persoon je bent en of je al dan niet een stabiele mentale gezondheid hebt.

Laatst bewerkt:
Hoor je niet gewoon het positieve uit het ON-gevoel te halen?
Gedrevenheid, dadendrang, krachtstoename neem je mee naar de sportschool.
Met je libido-verhoging verras je telkens je vriendin of je geeft er zelf een slinger aan.
Ikzelf ondervind geen agressie of irritatie. Mijn gemoedstoestand wordt er juist door verbetert.

Leerzaam topic ''I think''

karma op z'n plaats

Laatst bewerkt:
On zijn is gewoon lekker, als je mentaal sterk genoeg bent en kunt relativeren wat er met je lichaam/geest gebeurt heb je weinig last van de psychische sides.Da's mijn mening gebaseerd op mijn ervaring.

Ik ben nu dus van de test af en voel me op niet trainingsdagen minder lekker dan wanneer ik wel aan de test zat. Zit aan aan 30mg dbol maar effect op mn gemoedstoestand is stuk minder. Kan niet wachten tot ik weer lekker aan de test zit ;)

Heb nog niet zoveel ervaring met kuren, maar wat ik zelf ondervind is dat ik super lekker in me vel zit. Enige nadeel is dat ik me libido verlies vanaf week 9/10 en dan psychisch kapot ga. Ik moet gewoon een harde plasser krijgen van mezelf.

Nu ben ik alweer een tijdje off, en is me libido nogsteeds niet zoals het voor het kuren was, ben ook beetje bang dat dit psychisch is.

kasparov;5632629 Enige nadeel is dat ik me libido verlies vanaf week 9/10 [/QUOTE zei:
Ben dus niet de enige! Ik lees altijd verhalen van mega libido terwijl je on bent. Ja dat heb ik de eerste weken ook maar inmiddels functioneert dat systeem voor geen meter meer. Ik ga daar niet psychisch van kapot, uiteindelijk herstel ik wel weer maar het speelt wel.

Hoe heb jij dat Snuff, als je altijd on bent blijft jou libido wel hoog? En dan bedoel ik niet het zin hebben maar het functioneren. Zin hebben is blijven verhoogd bij mij zo lang ik on ben.

Laatst bewerkt:
Hoe heb jij dat Snuff, als je altijd on bent blijft jou libido wel hoog? En dan bedoel ik niet het zin hebben maar het functioneren. Zin hebben is blijven verhoogd bij mij zo lang ik on ben.

Ja, ik weet niet beter dan dat hij gewoon zijn werk doet. Ik woon op mezelf en zie mijn vriendin altijd in het weekend. Nou, dat is dus gewoon het gehele weekend raggen hehehe.
Ik heb het 1x gehad tussen twee kuren in, dus toen ik OFF gegaan was, dat ik wat last van libido-vermindering had. Niet dat ik hem niet meer overeind kon krijgen maar de zin in coïtus was gewoon veel minder. Heb dat ongeveer een weekje of 3 gehad.
Ik ben van mening dat het nemen van HCG ook een grote rol speelt in het behouden van libido en de lust naar coïtus.
Dat is voor mij ook 1 van de redenen om ON te blijven.

enigste wat ik merk van het " ON " gevoel is dat ik over het algemeen super lekker in mn vel zit en bijna iedere dag zeer gemotiveerd ben om te trainen. libido is wel extreem nu, je merkt toch dat je sneller en vaker aan het " checken " bent om je heen. en dat je je dingen gaat inbeelden.

maar agressiever ben ik totaal niet, wel heel af en toe een kort lontje maar dat heb ik van mezelf al af en toe en dan bedoel ik niet van dat ik snel geneigd ben om iemand te slaan maar dat ik een grote mond krijg / brutaal word .

Interessant dat de meesten ondanks de vooral mentale achteruitgang toch er voor kiezen om AAS te blijven gebruiken. Ik bedoel je kan de mentale achteruitgang en de fysieke vooruitgang toch niet onafhankelijk zien.. Daarmee doelende op dat de mentale achteruitgang zijn weerslag heeft op je fysieke vooruitgang?
Hoe zien jullie dat..

Wat ik ook lees dat het belangrijk is om te relativeren. Misschien wat een rare vergelijking, maar dat je op sommige momenten heel anders denkt en/of reageert doet me denken aan wanneer ik speed gehad. En dan vooral als je de nacht al weer door bent. Dan heb je soms echt van die kronkels in je kop, ik bedenk mezelf dan altijd van laat ik hier morgen maar weer 's over denken..
Dus relativeren in de kuur.. Maar is dat mogelijk over een tijdsbestek van bijv. 10 weken..

interessant topic
en wat een stukje weer van Antisocial..pure poëzie gewoon (karma on the way!)

Terug
Naar boven