SnuffSann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
Interessant dat de meesten ondanks de vooral mentale achteruitgang toch er voor kiezen om AAS te blijven gebruiken. Ik bedoel je kan de mentale achteruitgang en de fysieke vooruitgang toch niet onafhankelijk zien.. Daarmee doelende op dat de mentale achteruitgang zijn weerslag heeft op je fysieke vooruitgang?
Hoe zien jullie dat..
Wat ik ook lees dat het belangrijk is om te relativeren. Misschien wat een rare vergelijking, maar dat je op sommige momenten heel anders denkt en/of reageert doet me denken aan wanneer ik speed gehad. En dan vooral als je de nacht al weer door bent. Dan heb je soms echt van die kronkels in je kop, ik bedenk mezelf dan altijd van laat ik hier morgen maar weer 's over denken..
Dus relativeren in de kuur.. Maar is dat mogelijk over een tijdsbestek van bijv. 10 weken..
Denk dat het vrij onduidelijk is wat de percentage van mentale achteruitgang en verbeterde gemoedstoestand nu precies is. 'De meeste' is toch wel zeer zwart/wit genomen, het zou net zo goed kunnen dat juist een meerderheid zich goed voelt en alleen maar profijt uit een kuur haalt, niet alleen fysieke vooruitgang maar ook mentale verbetering.
Je kunt AAS niet met speed vergelijken. Een hoop denken dat AAS hetzelfde teweegbrengt als gedronken hebben, of een blowtje te hebben gerookt, of XTC te hebben genomen. Dit is absoluut niet waar.

diehard