MuscleMeat

Het "ON" gevoel

Wat ik het meest merk bij mijn kuur test e is het warm hebben. Zweten als een paard zodra je ook maar iets doet en bijna de ganse dag door een rode kop.
Verder voel ik niet echt een hoger libido of het "alfa man" gevoel.
Ben wel gevoeliger, zou voor het minste droevig nieuws beginnen janken.
Meer kracht.
Steeds een 3-tal stevige puisten op mijn lijf die ik vroeger nooit had.

gelukkig heb ik daar niet zoveel last van.. maar dat rode kop zou kunnen komen door een hoge bloeddruk als ik me niet vergis, gepaard met dat zweten en warm hebben lijkt me dat zeer waarschijnlijk

Laatst bewerkt:
Het is niet slim, maar ik overtuig mij er telkens weer van dat ik er nu tegen ga kunnen en het beter ga aanpakken haha

haha +1

Idd, mijn ervaringen zijn eerder te wijten aan mn adhd en enkele andere psychologische defecten. Dus het heeft altijd al (lichtjes) in mij gezeten, en aas hebben nu eenmaal een versterkend effect. Voor velen is het idd bijna enkel een positieve ervaring, uitgezonderd het zweten en de erectiestoornissen :D

Ik heb ADHD uitgevonden. Slik dexamfetamine ervoor. Maar met kuren merk ik niet echt iets dat door ADHD komt, tenminste.. ik weet gewoon niet beter. :o

t is alsof je weer in je puberteit komt. goed geil en schijt aan alles (behalve eten en trainen dan)

Als je goed leest zeg ik dus dat ik geen problemen ondervond met hem overeind krijgen alleen de zin in coïtus was minder.
Knock on wood, maar tot op heden heb ik geen problemen met hem hard krijgen.;)

:):):)

Heb zelf voorlopig enkel ervaring met Test en ervaar gewoon het reeds eerder aangehaalde "Alfa male" gevoel. Jezelf wat dominanter opstellen, minder terughoudens icm een verhoogd zelfvertrouwen in het algemeen.

Is totaal niet te vgl met drugs of zo, eerder een algemeen gevoel van welbehagen. Wel zeer aangenaam dus.

EDIT: uiteraard ook fysieke vooruitgang: kracht, uithouding, aggressiviteit in de gym allemaal omhoog

Had na de kuur totaal geen mentale dip of iets dergelijks. Libido terug normaal alleen af en toe vochtige ogen van de Nolva.

Laatst bewerkt:
Krachttoename was bij mij enorm, veel mensen in de gym zagen dit ook. Gaf me een zeer goed gevoel. Algemeen voelde ik me beter in men vel, tot na de kuur... had een mentale dip en waren er vele dagen waarbij ik 0,0 zin had om te trainen.

Had ook last van agressiviteit, maar kon dat onder controle houden.

Deze wil ik wel even volgen.

Ik heb ADHD uitgevonden. Slik dexamfetamine ervoor. Maar met kuren merk ik niet echt iets dat door ADHD komt, tenminste.. ik weet gewoon niet beter. :o
Je heb verschillende gradaties in adhd. Ik mag dex bvb niet nemen omdat ik aan alles verslaafd geraak. En dan nog, mn concerta zorgt er wel voor dat ik rustiger ben en geconcentreerder, maar zoals eerder aangegeven hebben minstens 30 % te maken met comorbiditeit. En jij dus niet, dus het ligt eerder aan het andere :)

Wat dacht je van een hogere dosis test ipv test/tren? Je groeit net zo hard of harder maar veel minder risico's op geestelijke verandering. Wat verwacht je van tren dat je willens en wetens zulke risico's neemt. Zo bijzonder is tren ook weer niet.

Ja, heb ik ook wel over nagedacht, maar mijn eerste ervaring met tren, was methyltren en was fenomenaal. Ik reageer er kwa fysiek echt enorm op, zeker kwa kracht, wat mijn voornaamste doel is. Alsook moet ik in een lagere gewichtsklasse blijven, dus is tren een goede keuze daarvoor, om kwaliteitsmassa bij te komen en terug weer 30+ kg op alles vooruit te gaan op een aantal weken. Maar als de tren terug op hetzelfde uitdraait, dan zal het zeker wel de laatste keer geweest zijn.

Ik had een flinke krachttoename en zag er voller uit. Kan niet zeggen dat het psychisch echt iets met me deed. Werd er ook niet geiler van oid. Groeide wel lekker :p
Kuur was test-e en dbol. Na de kuur ook geen enorme dip ofzo ervaren (geestelijk)..

Ik had een flinke krachttoename en zag er voller uit. Kan niet zeggen dat het psychisch echt iets met me deed. Werd er ook niet geiler van oid. Groeide wel lekker :p
Kuur was test-e en dbol. Na de kuur ook geen enorme dip ofzo ervaren (geestelijk)..

Na mn eerste kuur merkte ik ook niet echt psychische veranderingen, maar naar mate je meer gaat kuren gaat het gewoon opvallen wanneer je off gaat dat je toch op een hele andere manier gaat nadenken..

Terug
Naar boven