- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Hoe dan? Een punt is dus een bepaald gegeven, eindig dus.Als ik aan oneindigheid denk denk ik aan een punt ten zuiden van de zuidpool.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe dan? Een punt is dus een bepaald gegeven, eindig dus.Als ik aan oneindigheid denk denk ik aan een punt ten zuiden van de zuidpool.
Dus dan stopt voor ons als individu alles, alles is donker, je kan niks meer zien niks beleven niks ervaren, niks?Die gaat uit als een vlam.
Geen energie en zuurstof betekent dat er geen processen kunnen plaatsvinden. Net als een auto.
Het universum is waarschijnlijk niet oneindig groot.
Visualiseer maar een (één van van de vele, misschien wel oneindige) punt ten zuid van de zuidpool.Hoe dan? Een punt is dus een bepaald gegeven, eindig dus.
Ondanks dat deze beste man zeer gerespecteerd en zeer intelligent was, was ook zijn gedachte beperkt tot het menselijke.Het universum is waarschijnlijk niet oneindig groot.
Het waarneembaar universum misschien. Maar als we dan nog het Januspunt theorie erbij gaan halen dan is het "einde" helemaal zoek.
Er zijn 2 dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid, en van het universum ben ik het niet zeker (albert einstein).
Ik snap wat je bedoeld, hetzelfde als een punt ten noorden van de Noordpool.Visualiseer maar een (één van van de vele, misschien wel oneindige) punt ten zuid van de zuidpool.
Hier ga je imo al te ver door het te willen omschrijven als donker of niks.Dus dan stopt voor ons als individu alles, alles is donker, je kan niks meer zien niks beleven niks ervaren, niks?
Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat jij de wezens voedt waar je door opgegeten/verteerd word. Zodoende zou je kunnen zeggen dat je verder leeft of nog energie levert aan deze planeet .Dat is toch ook bizar om over na te denken, er moet toch echt wel "IETS" zijn. Het kan toch niet zo zijn dat er opeens een eeuwig "NIETS" is?
Als je genoeg stephen hawkings hebt gevolgd( en ik heb echt heel veel gezien van hem dan weet jij dat hij ook zo beredeneert als ik)
Als je genoeg stephen hawkings hebt gevolgd( en ik heb echt heel veel gezien van dan weet jij dat hij ook zo beredeneert als ik)
Zie hier het simpele bewijs bewijs.
Bewijs voor wat?Ik vind dit bij lange na geen bewijs.
Maar goed, blijft toch een interessant onderwerp.
Het onweerlegbare bewijs dat alles zn oorsprong vind in biologische processen accepteer je niet dus dat suggereert dat je op zoek bent naar confirmation biased theorieën en die ga je absoluut niet vinden bij hoogstaande wetenschappers zoals Stephen Hawkings maar wel bij de kerk of moskee of wat je geloof ook moge zijn.Ik vind dit bij lange na geen bewijs.
Je vroeg je af wat Stephen Hawkings dacht over dit onderwerp. Maar zn antwoord is voor jou niet bevredigend en dan doe je het zo af. Je moet dan wel.openstaan voor alle perspectieven vind ik. Dit soort discussie zijn alleen levensvatbaar als je voor alles openstaat. Anders is de zondagsmis een betere voor je.Ik vind dit bij lange na geen bewijs.
Oh maar je begrijpt me denk ik verkeerd, hij geeft in dit korte fragment alleen maar aan "It is clear that....."Je vroeg je af wat Stephen Hawkings dacht over dit onderwerp. Maar zn antwoord is voor jou niet bevredigend en dan doe je het zo af. Je moet dan wel.openstaan voor alle perspectieven vind ik. Dit soort discussie zijn alleen levensvatbaar als je voor alles openstaat. Anders is de zondagsmis een betere voor je.
Daar moet heus wel iets uitgebreiders over te vinden zijn, daarnaast was zijn visie over de grote levensvragen niet onveranderlijk.Oh maar je begrijpt me denk ik verkeerd, hij geeft in dit korte fragment alleen maar aan "It is clear that....."
Ik vind niet echt dat hij ingaat op ons bewustzijn of geestelijke zijn. Hij heeft het over "zolang er leven is is er hoop"
Van hem zou je een uitgebreidere theorie verwachten.
Nee, ik wil hier niks kerkelijks of religieus aan koppelen.Het onweerlegbare bewijs dat alles zn oorsprong vind in biologische processen accepteer je niet dus dat suggereert dat je op zoek bent naar confirmation biased theorieën en die ga je absoluut niet vinden bij hoogstaande wetenschappers zoals Stephen Hawkings maar wel bij de kerk of moskee of wat je geloof ook moge zijn.
Jij wil een kerkelijke insteek over het leven (na de dood) wetenschappelijk bewezen zien. Dat gaat niet gebeuren ben ik bang.
Het onweerlegbare bewijs dat alles zn oorsprong vind in biologische processen
Het is een kort voorbeeldje maar er zijn vele uren aan content over te vindenDaar moet heus wel iets uitgebreiders over te vinden zijn, daarnaast was zijn visie over de grote levensvragen niet onveranderlijk.