MuscleMeat

PC Hardware Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Denk dat je mobo naar de kut is. Die zijn niet gemaakt om hot te swappen :).
 
Kan eigenlijk niets anders zijn dan je moederbord en je geheugen zou ook weleens naar de ballen kunnen zijn.
Gelukkig kosten moederbordjes geen drol meer :)
 
Je hoort hem alleen maar aangaan ?
Geen piepjes en geen beeld?
Of krijg je BSOD ofzo?

Correct, beeld op zwart geen piep.

Ik zal dit weekend is even kijken of ik een moederbord kan regelen.
 
ThaWasteland

Zit er geen fysieke reset button op je moederbord? Ik weet niet of het op elk moederbord zit maar daar zou je nog ff naar kunnen kijken.
 
ThaWasteland Ga er maar vanuit dat je een deel van je moederbord hebt gefrituurd met die actie.
 
Ja hij gaat wel gewoon aan. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Over wat voor moederbord gaat het(kan misschien van belang zijn) ?
ik heb overigens dit ook wel is gedaan(bewust dan) en had dezelfde reactie van het moederbord(was een P35 skt775 bord) maar heb met een complete CMOS het bord gewoon weer aan de gang gekregen.

ik heb zelfs(onbewust dan en toen ik nog dronk:o) een RAM stick er verkeerd om in geramd, dat moederbord starten meteen weer op..

moederbord type inverband met waar de CMOS jumper zit.
je kan ook proberen op INSERT te drukken vanaf het begin dat je je PC opstart , wil ook wel eens werken, maar vandaar dat ik om het type vraag..
succes alvast...

groet, Ray..
 
Over wat voor moederbord gaat het(kan misschien van belang zijn) ?
ik heb overigens dit ook wel is gedaan(bewust dan) en had dezelfde reactie van het moederbord(was een P35 skt775 bord) maar heb met een complete CMOS het bord gewoon weer aan de gang gekregen.

ik heb zelfs(onbewust dan en toen ik nog dronk:o) een RAM stick er verkeerd om in geramd, dat moederbord starten meteen weer op..

moederbord type inverband met waar de CMOS jumper zit.
je kan ook proberen op INSERT te drukken vanaf het begin dat je je PC opstart , wil ook wel eens werken, maar vandaar dat ik om het type vraag..
succes alvast...

groet, Ray..

Foxconn flaming blade GTI fab 1.0
Gekocht in 2011

Heb jumper reset geprobeerd maar geen piep en scherm blijf op zwart. Is opzich geen slechte pc, dus zit nog te twijfelen of ik deze moet upgraden als dat het waard is of een nieuwe kopen

i7 950 3,07
8gb ram
Geforce gtx 570
 
Foxconn flaming blade GTI fab 1.0
Gekocht in 2011

Heb jumper reset geprobeerd maar geen piep en scherm blijf op zwart. Is opzich geen slechte pc, dus zit nog te twijfelen of ik deze moet upgraden als dat het waard is of een nieuwe kopen

i7 950 3,07
8gb ram
Geforce gtx 570

Ik las dat Intel de 2e helft van dit jaar met een nieuwe generatie komt mogelijk al in november. Beetje zonde om dan net nu iets nieuws te kopen denk ik.

Nvm, kan ook 2017 zijn

Ik zou denk ik kijken of je een goedkop mobo op de kop kan tikken, nadeel is dat als er wellicht meer kapot is dan heb je extra kosten. Misschien dat iemand anders hier zijn licht over kan schijnen? Pcay
 
Foxconn flaming blade GTI fab 1.0
Gekocht in 2011

Heb jumper reset geprobeerd maar geen piep en scherm blijf op zwart. Is opzich geen slechte pc, dus zit nog te twijfelen of ik deze moet upgraden als dat het waard is of een nieuwe kopen

i7 950 3,07
8gb ram
Geforce gtx 570
Is inderdaad niks mis met je set(mits het werkt natuurlijk) ik ben bang dat ik me toch met de rest van de mannen moet aansluiten dat je je mobo ergens opgeblazen heb :(

Wat je nog eventueel kan doen, is de batterij eruit halen en de hele nacht even zonder en dan weer even proberen.
maar(kan zijn dat je dat al gemeld heb) gaan de Fans die op het moederbord aangesloten zitten wel draaien ?

Anders zou je een 2e hands LGA1366 moederbord kunnen kopen maar dan moet je wel uitgesloten hebben dat het alleen het moederbord is en niet ook nog is de CPU..:o

Succes man..
 
Is inderdaad niks mis met je set(mits het werkt natuurlijk) ik ben bang dat ik me toch met de rest van de mannen moet aansluiten dat je je mobo ergens opgeblazen heb :(

Wat je nog eventueel kan doen, is de batterij eruit halen en de hele nacht even zonder en dan weer even proberen.
maar(kan zijn dat je dat al gemeld heb) gaan de Fans die op het moederbord aangesloten zitten wel draaien ?

Anders zou je een 2e hands LGA1366 moederbord kunnen kopen maar dan moet je wel uitgesloten hebben dat het alleen het moederbord is en niet ook nog is de CPU..:o

Succes man..
REE
 
Is inderdaad niks mis met je set(mits het werkt natuurlijk) ik ben bang dat ik me toch met de rest van de mannen moet aansluiten dat je je mobo ergens opgeblazen heb :(

Wat je nog eventueel kan doen, is de batterij eruit halen en de hele nacht even zonder en dan weer even proberen.
maar(kan zijn dat je dat al gemeld heb) gaan de Fans die op het moederbord aangesloten zitten wel draaien ?

Anders zou je een 2e hands LGA1366 moederbord kunnen kopen maar dan moet je wel uitgesloten hebben dat het alleen het moederbord is en niet ook nog is de CPU..:o

Succes man..

Jouw fans wachten op een terugkomst berichtje :cheer:
 
HEE :)
Jouw fans wachten op een terugkomst berichtje :cheer:
Oo zijn ze er alle 2 nog [Afbeelding niet meer beschikbaar]
smug.png

Zal me morgen beschikbaar stellen...
 
Ryzen paper launch, eindelijk.



Wachten op de hexa en quad-cores well...
 
Moet binnenkort een laptop aanschaffen voor school. M'n vriendin heeft m'n pc perongeluk professioneel gesloopt, dus het liefst eentje waarop er ook een beetje lichtjes te gamen is. Enig idee of de prijzen van current-gen binnenkort dalen vanwege nieuwe hardware releases? Calyptus TheRay
 
Moet binnenkort een laptop aanschaffen voor school. M'n vriendin heeft m'n pc perongeluk professioneel gesloopt, dus het liefst eentje waarop er ook een beetje lichtjes te gamen is. Enig idee of de prijzen van current-gen binnenkort dalen vanwege nieuwe hardware releases? Calyptus TheRay

Zit je nog steeds op school brahski ?
 
Back
Naar boven