- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
terug naar autismo heaven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
terug naar autismo heaven
Geen HBM2!?! Zal dus moeten wachten op de 1080Ti...![]()
1080ti dan of de opvolger van de Titan? Ik ga sowieso geen 1000€ uitgeven voor een GPU...Al enkel de flagship HBM2 zal hebben, de tech is nog niet kost-efficient genoeg voor grootschalige productie. Het gaat hier vooral om de GP104s.
Daar kom ik makkelijk onder hoor, als ik een vergelijkbare pc bouw met die specs. Max 1000 eurohttps://www.alternate.de/OMEN-by-HP/OMEN-870-058ng-PC-System/html/product/1288988?
geraak hier maar onder price-performance met zelfbouw.
Daar kom ik makkelijk onder hoor, als ik een vergelijkbare pc bouw met die specs. Max 1000 euro
Niet meer.Ik dacht terug naar een pc-forum waar hij eerder geband was
Trouwens een beest van een FAH kaart, GTX1080.
a small step for children but a giant leap for FAH...
Aa ja dacht blaas er(weer) wat leven in.Ik kom net terug van die pc te installeren om dit topic terug actief te zien.
Het is een xfx 480 8gb gtr geworden die ik licht overclocked hebt, en een I5 6600k die ik op een 2de hands evo naar 4,2ghz vanaf de eerste keer heb gekregen, zonder voltage adjust.
Heeft me in totaal iets meer dan 1100 euro gekost(met full hd monitor bij), 1500 euro gevraagd, ik heb 400 euro winst en mn klant is hypercontent.
Gezien het zo'n jaar geleden is dat ik nog een pc heb verkocht heb ik de smaak terug te pakken.