XXL Nutrition

PC Hardware Topic

Laatst bewerkt:
Al enkel de flagship HBM2 zal hebben, de tech is nog niet kost-efficient genoeg voor grootschalige productie. Het gaat hier vooral om de GP104s.
1080ti dan of de opvolger van de Titan? Ik ga sowieso geen 1000€ uitgeven voor een GPU...

NVIDIA-GeForce-GTX-1080-3DMark-Overclocked-Performance-635x883.png

Synthetic benches zeggen niet alles, maar horry sith...

Daar kom ik makkelijk onder hoor, als ik een vergelijkbare pc bouw met die specs. Max 1000 euro

Dat wil ik wel eens zien. Die van Alternate zelf met dezelfde prijs heeft wat duidelijkere onderdelen.

https://www.alternate.de/ALTERNATE/GAMER-V5-W10H-PC-System/html/product/1280382?

ik heb een order voor een battlefield 1-gamepc met scherm en alles op en aan(buiten muis en toetsenbord) voor 2000 euro, ik zoek er nog zo'n 10-15% winst op te nemen.

Laatst bewerkt:
Trouwens een beest van een FAH kaart, GTX1080.
a small step for children but a giant leap for FAH...

Ik kom net terug van die pc te installeren om dit topic terug actief te zien.
Het is een xfx 480 8gb gtr geworden die ik licht overclocked hebt, en een I5 6600k die ik op een 2de hands evo naar 4,2ghz vanaf de eerste keer heb gekregen, zonder voltage adjust.
Heeft me in totaal iets meer dan 1100 euro gekost(met full hd monitor bij), 1500 euro gevraagd, ik heb 400 euro winst en mn klant is hypercontent.

Gezien het zo'n jaar geleden is dat ik nog een pc heb verkocht heb ik de smaak terug te pakken.

Ik kom net terug van die pc te installeren om dit topic terug actief te zien.
Het is een xfx 480 8gb gtr geworden die ik licht overclocked hebt, en een I5 6600k die ik op een 2de hands evo naar 4,2ghz vanaf de eerste keer heb gekregen, zonder voltage adjust.
Heeft me in totaal iets meer dan 1100 euro gekost(met full hd monitor bij), 1500 euro gevraagd, ik heb 400 euro winst en mn klant is hypercontent.

Gezien het zo'n jaar geleden is dat ik nog een pc heb verkocht heb ik de smaak terug te pakken.
Aa ja dacht blaas er(weer) wat leven in.
mooi setje mooie prijs.

Hoe bevalt de GPU??, misschien ook maar is kijken voor die specifieke GPU want volgens mij is dat ook een beest van een Folder aka Folding At Home.

heb nu zelf de 6700k in combo met een MSI Z170A gaming pro.
erg tevereden mee alleen nog geen enkel keer wezen overclocken :o

En zoiets ja FAH :p

Ik was zo stom om extra ram kaartje erin te drukken terwijl mijn pc gewoon aan was. Nu start hij niet meer op en me piep is ook weg in het begin.

Iemand tips?

Heb verschillende ram kaartjes/slotjes gebruikt.
Alle kabels eruit.
Videokaart eruit.
Moederbord batterij vernieuwd.

Niets helpt tot nu toe.

Booten met USB stick of cd'tje?

Scherm blijft op zwart en me cd is kapot

Gaat hij wel gewoon aan ?
Misschien je voeding of wellicht je moederbord naar de ballen.

Ja hij gaat wel gewoon aan. Maar daar is ook alles mee gezegd.

Je hoort hem alleen maar aangaan ?
Geen piepjes en geen beeld?
Of krijg je BSOD ofzo?

Terug
Naar boven