Fitness Seller

PC Hardware Topic

Ik had semi speciale nodig voor mijn laptop, maar anders start je laptop niet op dus dat merk je vanzelf :o

dat is wel erg vreemd dan. Alle laptops pakken ddr3 sodimms toch gewoon? Of had je een oude laptop?

Ik heb deze modules later gekocht en toen in probleemloos in mn huidige laptop kunnen stoppen in ieder geval

dat is wel erg vreemd dan. Alle laptops pakken ddr3 sodimms toch gewoon? Of had je een oude laptop?

Ik heb deze modules later gekocht en toen in probleemloos in mn huidige laptop kunnen stoppen in ieder geval

Ik heb m nu anderhalf jaar, maar weet niet hoe oud het model is. Volgens mij had het met het voltage te maken dat ik speciale nodig had.

Ik heb m nu anderhalf jaar, maar weet niet hoe oud het model is. Volgens mij had het met het voltage te maken dat ik speciale nodig had.

elk voltage DDR3 ram zou moeten werken mits je moederbord je ram snelheid ondersteund word door je moederbord volgens mij.

lager voltage ram is wel iets beter. Maar als je verder geen plannen hebt qua overclocken maakt dat niet uit. 1.35V heeft wat meer ruimte om te sleutelen dan 1.5V :o

edit: wat ik er van gelezen heb kan het trouwens 2 kanten op gaan. Het hoeft niet per se problemen te geven maar het kan wel gebeuren dat je problemen krijgt, dat je ram niet op goeie snelheid loopt of computer niet opstart. Maar volgens mij is dat alleen als je een 1.5V module in een 1.35V slot doet. Andersom geeft meestal geen problemen. Maar ik denk niet dat een gaming laptop daar moeilijk mee doet :D

Laatst bewerkt:
Iemand die info heeft over de prestaties van de Zen en of het te moeite is om te wachten? Heb net een pc met een skylake i3 in mekaar gestoken voor neef en die is echt niet zn prijs waard.

Iemand die info heeft over de prestaties van de Zen en of het te moeite is om te wachten? Heb net een pc met een skylake i3 in mekaar gestoken voor neef en die is echt niet zn prijs waard.
Waarom dan niet gewoon voor een i5 gaan. Top cpu's.

wat voor specificaties en wat wil je er mee doen?

"ik wil een pc die game x goed speelt voor minder dan y euro"
Voor games kom je zeer ver met een i3 en een GTX950 of een GTX750Ti. Zou wel niet voor skylake gaan als 'budget', maar eerder voor de 4xxx serie. Goedkoper ram, goedkopere (en 100% mature) moederborden en verwaarloosbaar prestatieverschil.
Rest van de specs+ prijs van de onderdelen aub.

games zijn toch niet cpu intensief zo'n nieuwe unlocked pentium will do fine met een nette videokaart

games zijn toch niet cpu intensief zo'n nieuwe unlocked pentium will do fine met een nette videokaart
i3 is beter dan die anniversary pentium voor bijna alle nieuwe games. Aangezien de nieuwe games geoptimaliseerd zijn voor quadcores (i3 heeft hyperthreating, dus 4 virtuele cores)
Een pentium is een dualcore zonder HT. Zeer snel als je deze overclockt voor dagelijks gebruik, maar voor games moet deze onderdoen.
De 6300 is voldoende voor de meeste mensen.

Laatst bewerkt:
Waar is Ray eigenlijk?

Terug
Naar boven