- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet niet of het al eens besproken was, maar soms als ik wel eens dmaa aan me pwo toevoeg 100mg +/- voel ik me na de training en soms nog een dag laten erg "gaar" wt te doen, heeft dit te maken met het evenwicht?

wat zou je adviseren in dat geval, geen dmaa nemen?

Heb een vraagje bij gebruik van sarm mk677 verhoogd je groeihormoon igf-1. Maar ga je zelf minder test aan maken door die stijging van je groeihormoon of hoeft dat niet perse?
Dus is een normaal proces dat niet hoeft te betekenen dat je testosteron sterker onderdrukt word.Androgenen of in dit geval een stof die de androgeenreceptor activeert stimuleren altijd igf-1Dus is een normaal proces dat niet hoeft te betekenen dat je testosteron sterker onderdrukt word.
Nee oke thanks, maar zou mk677 je eigen test productie onderdrukken? lees veel verschillende verhalen.

Dat is altijd mogelijk bij een sarm en gebeurd ook in bepaalde mate. Dit is persoonsafhankelijk zeker door zijn selectieve werking. Daarom dat de verhalen verschillen![]()
Hoi Cools ,
Ik volg dit topic en vindt het erg interessant ,goede aanvulling wat je doet, knap dat je er zoveel kennis over hebt.
Ik heb vraag voor je , ik slik al aantal jaren effexor 150 mg , en ben sinds juli bezig met kuren eerst een blast , nu een cruise , merk dat ik me veel beter voel
dan eerst , ik ben 46 jr ,train al jaartje of 20 , ooit vroeger in het begin wel een kuurtje gedaan daarna niet meer , merk nu door het kuren dat ik veel beter in mijn vel zit ,graag zou ik willen stoppen met effexor, omdat je er toch best wel concentratieproblemen van hebt ,tenminste ik dan .Ik heb het wel eens eerder geprobeerd maar toen toch weer gestart omdat problemen terug kwamen , mijn arts vertelde dat bij mij de serotinine waarschijnlijk te snel wordt afgebroken in de synaps.
Nu zat ik zelf te denken dat het zou kunnen dat ik testosteron probleem heb en te weinig van had , misschien ook door effexor, las dat dat het verlaagde dus. Valt me wel op dat ik sinds ik kuur stukken beter in mijn vel zit en meer zelfverzekerd ben , ben benieuwd wat jou visie erover is , zou het kunnen zijn dat het een testosterone probleem was i.p.v serotinine probleem?
met vriendelijke groet Paul
Het kan inderdaad zijn dat de reden waarom je het moest slikken door een te laag testosteron kwam. Die kans is groter op jouw leeftijd.
Testosteron heeft dan ook een positief psychologisch effect bij mannen, zeker als er een tekort is. Vitamine D heeft een effect op androgeen-oestrogeen ratio waardoor het ook positief werkt bij depressies en een veel voorkomende oorzaak is.
De beste manier om te stoppen met effexor is dit te doen tijdens een kuur dan. Zeker hcg tijdens je kuur en een goede nakuur. Alleen clomid op max 50mg/dag.
Als het goed is ga je op deze manier na de kuur een eigen goede aanmaak kunnen behouden. Ook zeker vitamine D nemen op minimum 2000iu/dag.
Dank je voor reactie ten eerste!
Ik had ook in gedachte om te stoppen met effexor tijdens kuur , wel een rustige afbouw periode nemen want heb wel eens eerder gedaan en toen te snel maar dat was geen pretje. Vitamine D neem ik al jaar op 5000 iu.
Nog 1 vraagje Cools, jy zegt tijdens kuur hcg nemen maar ik geen kinderwens meer , zit al knoopje in (haha), is dat belangrijk dan toch om hcg te nemen ?
Nee, zo gaat dat inderdaad geen pretje zijn. Dus zeker tijdens een kuur doen. Ook je vit D gehalte in bloed eens testen of 5000iu goed is.
Hcg gaat ervoor zorgen dat je LH cellen die testosteron produceren in de teelballen actief blijven. Dit zorgt voor sneller en beter herstel. In jou geval zeker nodig. 500iu 2x/week. Je nakuur 3-4 dagen na laatste inject beginnen.[/QUOTE
Nee, zo gaat dat inderdaad geen pretje zijn. Dus zeker tijdens een kuur doen. Ook je vit D gehalte in bloed eens testen of 5000iu goed is.
Hcg gaat ervoor zorgen dat je LH cellen die testosteron produceren in de teelballen actief blijven. Dit zorgt voor sneller en beter herstel. In jou geval zeker nodig. 500iu 2x/week. Je nakuur 3-4 dagen na laatste inject beginnen.
beste Cools,
excuus als het al behandeld is, maar hoe sta je tegenover St. Janskruid? vaak voel ik me neerslachtig vooral in de winter, (pak al vit.D3 2000iu) vaak ook veel negatieve gedachtes.
thanks
dan gaan we dat eens proberen.Voor sommigen werkt het en voor anderen niet.
2000iu vitamine D kan te laag zijn momenteel. Zou verhogen naar 5000iu en bloedwaardes laten checken indien mogelijk. In meeste gevallen werkt dit. Reden hiervoor is door langdurig ontbreken van sterk licht (daglichtlamp icm vitamine D doet al heel veel) en toch te weinig vitamine D. Ik neem zelf ook 5000iu, 2000iu is te weinig voor me.