XXL Nutrition

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

• Topic Starter Topic Starter
Erg mooi gemaakt.

Broertje had al sled gemaakt. Ronde dikke ijzeren plaat met ring eromheen en paal erop.
Vandaag ook Axle gemaakt van 50mm en 2 bumpers en sluitringen. Ik weet het totaal gewicht nog niet.
Heb net foto's gemaakt van de axle.

102_3760.jpg

102_3761.jpg

102_3763.jpg

Nice Gijs;)
nog steeds t mooie golfje zie ik?:D..
zelfde kleur als de mijne;)

Heb je een busje ofzo in die velgen gestoken? Houden die dingen goed? Mijn banden wiebelen veel te hard om te kunne gebruiken

Broertje had al sled gemaakt. Ronde dikke ijzeren plaat met ring eromheen en paal erop.
Vandaag ook Axle gemaakt van 50mm en 2 bumpers en sluitringen. Ik weet het totaal gewicht nog niet.
Heb net foto's gemaakt van de axle.

102_3760.jpg

102_3761.jpg

102_3763.jpg

Mooi ding.

Heb je een busje ofzo in die velgen gestoken? Houden die dingen goed? Mijn banden wiebelen veel te hard om te kunne gebruiken

2 velgen van golf 1 hebben diameter 57,5.
toen hadden we nog een bus liggen van 57,5mm met binnendiameter 50. Ja ik weet het bizar toeval maar ja soms moet je mazzel hebben. Door de midden geflexed en in beide velgen bus ingeslagen en vast gelast. Velgen hebben nu dus olymp diameter en zitten als een huis. Wiebelt niets.

Mooi spullen allemaal misschien wil ik in de toekomst sterksteman trainen. En wil ik graag dan de dikte weten van de handvaten van:Log en farmers walk. Dank u voor de info.

Laatst bewerkt:
hehe idd. Maar de meest gangbare maat voor handvaten is 30mm. Heel soms komt 28mm ook wel voor.

1,5m lang, 25kg / st.

2yv82f4.jpg

10d6seh.jpg

mooie simpele farmers indekay!

jep simpel maar goed!

Lijken erg op de mijne. :)
Ik durf wedden dat ze ook erg k*t draaien :D

zelf shit maken blijft leuk!
Suc6 met verdere projecten!

De yoke heeft mijn trainingsmaat Maurice helemaal zelf gemaakt, from scratch!! Hulde, wat een fukking vette Yoke al zeg ik het zelf!!

Farmers.jpg

Farmers ook geupdated, ijzeren frame en nu makkelijk verzwaarbaar!! 90kg leeg!

Terug
Naar boven