Fitness Seller

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

Wat is het leeggewicht snoob? Ziet er goed uit trouwens!

30kg leeg, ik heb daarnet op de bar wat staan duwen en had het idee dat het al wat meegaf, hopelijk houdt ie 150kg :o

Ziet er steviger uit dan de mijne (de mijne heeft randen van hooguit 2mm) en de mijne heeft al 160kg gedragen, dus komt wel goed :)

• Topic Starter Topic Starter
Mooi Jules waar ga je hem voor gebruiken? Om boomgrip na te doen bij presses

Mooi Jules waar ga je hem voor gebruiken? Om boomgrip na te doen bij presses

Thanx Gijs, heb m tot nu toe gebruikt voor
-Bent over row (erg fijn ermee)
-Seated front press (erg fijn, wel veel zwaarder op triceps dan normale barbell)
-Overhead lockout (lastig, erg zwaar op triceps en moeite met balans)

Wil er ook mee gaan benchen, en bicepscurlen...

Heb de handgrepen op precies dezelfde maat zitten als de IFSA log.
Hoop er vooral mn overhead power mee te verhogen, op naar de 130 op de boom!

Je zou er toch ook mee kunnen banken voor de triceps?

Bij Westside Barbell vonden ze zo'n baar DE manier om de triceps te versterken.

Had vorige week een pinch plate gemaakt had vandaag wat gewichten binnen gekregen dus vond het wel tijd voor een pic:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

wat moet ik me daar bij voorstellen ( shame on me dat ik neit weet wat het is ) ?

hij neemt het stuk hout vast volgens mij

fy1wme.jpg

schuif goed enal. thanks to papa :D plaat zelf weegt zeker 20-30 kg

tis een sled trouwens :D

Heb er zelf ook één en heb de voorkant licht laten buigen, zodat de sled niet vast blijft hangen in het gras of achter steentjes ofzo.

Weet niet of je nog de mogelijkheid hebt om hem te buigen?

Have fun ermee iig ;)

Heb er zelf ook één en heb de voorkant licht laten buigen, zodat de sled niet vast blijft hangen in het gras of achter steentjes ofzo.

Weet niet of je nog de mogelijkheid hebt om hem te buigen?

Have fun ermee iig ;)

Als het niet te buigen valt kan je er alsnog een stukje op lassen, mocht dit je niet zo bevallen.

'k heb er daarjuist mee liggen werken op straat en onder de ijzeren plaat is een soort kunststof dat het heel makkelijk schuiven maakt. Natuurlijk wanneer er iets massiefs vast in de grond is geraak'k er niet over heen. 'k zalt eens vragen of hij het nog kan veranderen. Thanks

Aangezien ik er op straat mee werk gewoon zal er verder niets aan aangepast worden. Zorgt voor geen problemen. Het bovenste is gewoon massief staal/ijzer en eronder is een teflon plaat dat het easy doet schuiven !!

fy1wme.jpg

schuif goed enal. thanks to papa :D plaat zelf weegt zeker 20-30 kg

tis een sled trouwens :D

ha wij hebben er ook één die qua ontwerp heel erg op de jouwe lijkt, zalig om daar mee te trainen

we trekken hem wel eens over de brug tussen moorsele en wevelgem, je zou de mensen moeten zien kijken haha

ha wij hebben er ook één die qua ontwerp heel erg op de jouwe lijkt, zalig om daar mee te trainen

we trekken hem wel eens over de brug tussen moorsele en wevelgem, je zou de mensen moeten zien kijken haha

Met een dikke laag schijven er op ziet dat er zeer bruut uit.

@ locust, ja ik kan me voorstellen dat mensen je dan aanstaren. in mn straat keken al de buren door hun raam om te zien wat'k aant doen was :D
Alleen weet'k nog niet hoe vaak ik hier mee moet trainen :D en moet je blijven trekken en sleuren tot je niet meer kan stappen, ... kan me niet goed inbeelden wanneer je te ver gaat :D

Terug
Naar boven