Fitness Seller

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

mag ik ze ook laten vallen jules (A)

mag ik ze ook laten vallen jules (A)

Nee Max, het is nu niet de bedoeling dat mensen maar de stang laten droppen in de sportschool omdat we bumperplates hebben.... Ze zijn bedoeld voor axle en boom in de sportschool dat als er iets misgaat er ook niks kapot gaat....

het was ook meer sarcasme :p ziet er iig erg nice uit !

heb je trouwens nog geen foto's vna het nieuwe yoke ?

Nee Max, het is nu niet de bedoeling dat mensen maar de stang laten droppen in de sportschool omdat we bumperplates hebben.... Ze zijn bedoeld voor axle en boom in de sportschool dat als er iets misgaat er ook niks kapot gaat....

Zou ze als ik jouw was wel ff testen met een 120kg eraan en ergens overhead even droppen...kijken wat die schijven doen en opvangen voor straks Alex een boom poogt met 150kg en die dropt :P

timbers

deze timbers zijn vrij simpel gemaakt, ze zijn nog niet helemaal klaar.
Er moeten nog een soort van pootjes onder, aangezien ze nu vrij laag liggen.
En uiteraard nog een kleurtje.

SDC10973.jpg

SDC10974.jpg

140kg michel ??? wel nice ;)

• Topic Starter Topic Starter
nice maar volgens mij heb je wel heel lichte balk genomen of niet, ik heb veel dikkere H-balk en die kwamen uit op 50kg.

ik zou dus een H balk nooit zo gebruiken als farmer .. kantelen, anders zit die zijkanten constant in je benen te snijden, echt irritant. Jimmy zen 155kg farmers zijn ook zo en met korte broek zijn die de hel.

ik zou dus een H balk nooit zo gebruiken als farmer .. kantelen, anders zit die zijkanten constant in je benen te snijden, echt irritant. Jimmy zen 155kg farmers zijn ook zo en met korte broek zijn die de hel.
Las je er nog iets tegenaan zodat ze niet snijden.

• Topic Starter Topic Starter

Ik heb ze express op die van Jarno laten lijken, zo pak je dat toch mee in het oefenen.

je hebt wel een punt snoob maar tegen die timbers van wout zeg je ook niet dat die ze recht moet maken toch :P

Ze zijn nog niet klaar, en tegen het kantelen en snijden probeer ik nog iets op te vinden.

gladde handvaten denk ik wel ?

Gaan ze ook op jullie wedstrijden gebruikt worden in de toekomst?

Terug
Naar boven