AndroidHealthClinic

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

• Topic Starter Topic Starter
Mijn nieuwe log. Kosten: 7 slijpschijven, beetje lak, oude 30mm stang en veel geduld.

boom3.jpg

boom2.jpg

boom1.jpg

Morgen nog hammeriten

• Like
Waarderingen: BJV
Wow Gijs, dat is een mooie logje zeg!

Ziet er mooi uit, zouden die 'sleeves' niet snel verbuigen zo? Nu zitten ze alleen aan het uiteinde vast...

Wat barry zegt...Verder nice toy!!

mooie log G'

Lekker dik staal ook... waar heb je die cilinder vandaan?

Ja, ben je idd niet bang dat het verbuigt? In de ifsa tekeningen lopen de sleeves ook door toch? Ziet er wel vet uit...

Lekker dik staal ook... waar heb je die cilinder vandaan?

Vader van vriendin van een constructiebedrijf gekregen.

Ja, ben je idd niet bang dat het verbuigt? In de ifsa tekeningen lopen de sleeves ook door toch? Ziet er wel vet uit...

Hmm niet echt maar als het een keer echt goed verbuigt dan zal ik ze laten doorlopen, is niet zo'n groot karwei. Kijk zet ik er nu massief 50mm op dan weegt de boom 100+.

Weet iemand de link naar de specs van al die ifsa events?

Jesaja toch, show some tough love. Zal vanavond als het goed is foto's van de houten boom plaatsen dan kun je er een hartje bij plaatsen oke?

Houten boom
houtenboom.jpg

houtenboom2.jpg

RAW POWER BAARN
rawpowerbaarn.jpg

****in nice G!

Dat vervloekte hol, ik word 's nachts nog wakker met nachtmerries over die steen en dat ijzeren beest.

haha die steen mag jou niet.

Binnenkort neem ik mn sportieve wraak. Geen probleem.

Dagje gewerkt voor mijn vriendin. Ook de vrouwen moeten sterk worden.

Zijn 1m20 lang en wegen precies 35kg leeg. Loadingpins komen nog maar dan 50mm en ze zal wat schijven moeten bestellen. Ook Boom en Yoke staan in de planning maar ik wacht tot haar vader steeds met oud ijzer wat moois tegenkomt. Ze liep meteen 100meter helemaal trots:D

farmers2.jpg

Terug
Naar boven