MuscleMeat

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

g-men heeft wel mooie spullen!

wel tof dat je alles ook zelf maakt :)

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat geloof ik. Als je er handig mee bent kun je alles mooi naar je eigen voorkeur maken.

Ja dat geloof ik. Als je er handig mee bent kun je alles mooi naar je eigen voorkeur maken.

Ach handig zijn kan men leren, dat heb ik ook gedaan. Nooit enige opleiding voor gedaan. Vandaag voor de 2e maal met elektroden gelast aangezien ik nu ook een eigen lasapparaatje heb en ging zeker al netjes niet ontevreden.

Lasapparaatje 50 euro 2e hands en nieuwe flex met korting 50 euro. Dan heb je alles wat nodig is voor het maken van yoke. boom, farmers etc etc.

Kosten zijn dan alleen de slijpschijfjes en wat spuitbussen. Ijzer vaak van de oud ijzer boer en dus ook minimaal.

Ik zit nu te spelen met de gedachte voor een chain yoke:)

mooi gedaan man :) Succes Hieke ! Je begrijpt nu natuurlijk wel dat we een 100 kg farmerwalk binnen een half jaar willen zien hè? ;)

Laatste knutselprojectje. Wat steunen in elkaar gelast en aan mijn bench vastgemaakt. Werd gek van dumbbells in elkaar zetten voor de bands. Werkt perfect.

Photo079.jpg

Photo078.jpg

prachtig

nice nice !

netjes!

sweet!!!!

Toevoeging van het beginnend arsenaal voor sterkste vrouw gevestigd te
Veenwouden.

Log. 22cm diameter, afstand handvaten 55cm handvaten 3,2cm dik. Morgen nog 30mm massief loadingpins aanlassen. Gewicht nu 25kg en klaar 30.

Voor het gemak noem ik het een IFSA vrouwen log

Photo082.jpg

Photo083.jpg

Zitten te denken eens een trainingsdag te organiseren voor vrouwen. Of voor vrouwen en mannen. Er zijn nu lichte timbers, lichte boom, duckwalk met elk gewicht, lichte yoke, als we de spullen van Hieke en mij combineren.

Ik denk aan flowergirl, bikerbabe, linke greetje?? Mss een idee voor de toekomst zeg het maar, maar er lijkt soms niks onder de vrouwen te worden gedaan en volgens mij zou het prima kunnen.

Gijs wil gewoon alle vrouwen naar zn huis lokken.

Mooi wark!

Ziet er goed uit gijsie!! Dadelijk word je nog echt handig!

Mooie spullen maak je daar g-men:cool:

lekker bezig G' :cool:

Zozo!! Netjes gijs! Ik zie op de 2de foto dat je hem net niet kon locken, jammer man.

Terug
Naar boven