XXL Nutrition

Sticky Het show je eigen gemaakte strongman attributen topic!

• Topic Starter Topic Starter
Zozo!! Netjes gijs! Ik zie op de 2de foto dat je hem net niet kon locken, jammer man.

Jep ding is een b*ch maar ik zal hem binnenkort ownen:D

Vandaag weer langs oud ijzer en weer lekker geknutseld.

Mini axle voor mij 140cm lang, met sluiters 25kg en 50mm massief, oke Jesaja probeer deze maar eens krom te krijgen:rolleyes:

Photo099.jpg

Voor Devilsangel een yoke. 92 kg leeg nu en met loading pinnen die er nog op moeten zo'n 100 leeggewicht.

Photo106.jpg

2x zo'n staander van heel dik U profiel.

Photo107.jpg

Dikke stang in de nek, unbreakable door de 2e stang. Wordt met 4x 16mm bouten aan de staanders bevestigd.

Ze mag hem zelf mooi lakken. Mijn suggestie was roze:p

Netjes G. Moet binnenkort toch maar eens langskomen om te trainen!

nice gijs ! Alleen je foto's doen het niet..

Zitten te denken eens een trainingsdag te organiseren voor vrouwen. Of voor vrouwen en mannen. Er zijn nu lichte timbers, lichte boom, duckwalk met elk gewicht, lichte yoke, als we de spullen van Hieke en mij combineren.

Ik denk aan flowergirl, bikerbabe, linke greetje?? Mss een idee voor de toekomst zeg het maar, maar er lijkt soms niks onder de vrouwen te worden gedaan en volgens mij zou het prima kunnen.

Dit zou ik ook graag zien, maar ik moet er altijd voor op internet kijken. Goed initiatief. :thumbs:

Spullen zien er ook weer mooi uit Gijs!

Mijn yoke en mijn ballen:

a170gh.jpg

20f954w.jpg

Toevoeging van het beginnend arsenaal voor sterkste vrouw gevestigd te
Veenwouden.

Log. 22cm diameter, afstand handvaten 55cm handvaten 3,2cm dik. Morgen nog 30mm massief loadingpins aanlassen. Gewicht nu 25kg en klaar 30.

Voor het gemak noem ik het een IFSA vrouwen log

Photo082.jpg

Photo083.jpg

Zitten te denken eens een trainingsdag te organiseren voor vrouwen. Of voor vrouwen en mannen. Er zijn nu lichte timbers, lichte boom, duckwalk met elk gewicht, lichte yoke, als we de spullen van Hieke en mij combineren.

Ik denk aan flowergirl, bikerbabe, linke greetje?? Mss een idee voor de toekomst zeg het maar, maar er lijkt soms niks onder de vrouwen te worden gedaan en volgens mij zou het prima kunnen.

Tegen die tijd moet je me ff waarschuwen; kom ik langs om foto's te maken!

Te koop: Chain yoke. Compleet met kettingen en klikkertjes. Is dezelfde als op onderstaande foto. Nee die van mij gaat niet weg, heb er nog een gemaakt.
80 Euro.

Zie ook foto om te zien hoe hij dat eruit ziet.

chainyokegijs2.jpg

Chain yoke alweer gereserveerd.

really? mmmmmm kan je het laten weten alstie eventueel weer vrij komt. 80 euro is geen geld

@ tjok: kom je niet telkens met je schenen tegen die onderste ppen?

really? mmmmmm kan je het laten weten alstie eventueel weer vrij komt. 80 euro is geen geld

@ tjok: kom je niet telkens met je schenen tegen die onderste ppen?

Volgende week zondag weet ik het dan komt diegene langs.

Is idd niet zo heel veel. Pak er zo toch een klein beetje op omdat ik alle spullen al had zoals boor 12, lamellen schijven, ringen etc voor de vorige. en ik betaal nu echt relaxte prijzen voor ijzer bij een bedrijfje in de buurt omdat ik er wat vaker kom nu. Wat ik overhoud gaat weer naar schijven om natuurlijk iedereen hier weer beter te voorzien:D

Ik heb alweer wat contacten aangeboord om goedkoop partij schijven te regelen.

sounds good allemaal! ik hoor het wel.. heb sowieso wel interesse!

die chainyoke blijft gewoon geweldig, helemaal de eerste keer slinger je alle kanten op :)

Hmmm, een paar extra schijven kan ik ook alweer gebruiken G' (10'tjes en 20'ers)

Hmmm, een paar extra schijven kan ik ook alweer gebruiken G' (10'tjes en 20'ers)

Jij schijven maffia. jij hebt meer als de rest van iedereen hier opgeteld. Wat doe je met die dingen gebruik je ze soms als tandenstokers?

OT ik zal even kijken ik hoor binnenkort meer;)

Terug
Naar boven