XXL Nutrition

Het Vakantietopic

Peiling Peiling Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

• € 500,00 of minder

Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

• € 1.000,00

Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

• Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .
In die tijd ga je niet veel kunnen doen.

Ik weet niet op welke luchthaven je vliegt? JFK is verschrikkelijk wat betreft TSA en customs. Bij aankomst toch al gauw 2-2.5 uur optellen voordat je buiten staat. Subway of trein naar Manhattan is ook >1.5 uur.
Ik weet het inderdaad en we landen op EWR, daarvan wordt gezegd dat het allemaal minder druk is en dus wat sneller gaat. We hebben toch 12 uur dus al kunnen we maar ff paar uur meepakken daar is toch mooi meegenomen:)

• Topic Starter Topic Starter
upload_2019-5-13_8-0-31.png

Exciting :D

Pfff wij moeten nog even iets langer wachten. Aan de andere kant wintersport komt wel sneller in de buurt :)
Screenshot_20190513-095110_TUI Nederland.jpg

Mag je trouwens een blikkie monster meenemen in je handbagage?

Volgens mij niet meer dan 200ML nog steeds...

Pak ik nog ff snel mee

IMG-20190523-WA0002.jpeg

gister bericht dat onze heenvlucht een hele dag vervroegd is.
Gekut altijd als je losse vluchten reserveert, komt ook totaal niet uit ivm werk van vriendin dus oardig klote.
Gelukkig wel al bevestiging van Airbnb dat we gewoon een dag eerder kunnen komen

Over 3-4 maanden kun je toch wel een extra vrije dag inplannen? :p

#luxeproblemen

Ik switch nog wel even van portemonnee. Zit met enige regelmaat wat :(. Ga dat risico niet lopen.

Over 3-4 maanden kun je toch wel een extra vrije dag inplannen? :p

#luxeproblemen

Ze werkt op een groep met verstandelijk beperkten, vakanties moesten in november al doorgegeven worden. Gaat vrij moeilijk om dan een extra dag te krijgen

Iemand een leuk idee voor bv. een weekend/ midweek in NL? Kom zelf op Giethoorn, De Biesbosch, Texel, Vlieland, omgeving Bourtange.

Laatst bewerkt:
Iemand een leuk idee voor bv. een weekend/ midweek in NL? Kom zelf op Giethoorn, De Biesbosch, Texel, Vlieland, omgeving Bourtange.

Ik woon in de omgeving van Hoorn Noord Holland. Binnestad van hoorn is goed te doen om te lopen. Veel oude architektuur en geschiedenis. Als je fietsen wel mooi vind het is een 20 kilometer fietsen naar enkhuizen. Ook veel oude gebouwen en dergelijke. Mooie route zou zijn van hoorn naar enkhuizen helemaal langs het markemermeer. En via de bloemenvelden terug naar hoorn.

Terug
Naar boven