AndroidHealthClinic

Het Vakantietopic

Peiling Peiling Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

• € 500,00 of minder

Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

• € 1.000,00

Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

• Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .
Aan het raam:)

IMG-20190524-WA0025.jpeg

Bedankt voor het meedenken dames en heren. Zeeland/ Limburg is ook een goede optie, ben daar niet vaak geweest.

Maastricht, Amsterdam, Den Haag. Persoonlijk vind ik het altijd erg leuk om te wandelen in mooie steden.

Valkenburg is wel een favorietje in Nederland, genoeg te beleven en erg mooi

Wel goed. Beetje zenuwachtig in het begin maar dat was al snel weg. Komt door het lange wachten ook denk ik.

Heb wel buikpijn moet nog poepen:o
Wat is er zo erg (eng/spannend) aan vliegen? Gewoon benieuwd :o

Vind zelf alleen t opstijgen en landen leuk als ik naar buiten kan kijken :D
Maar t vliegen zelf is gewoon opgevouwen op een stoeltje zitten en wachten.... Net de bus/trein... :p

Wat is er zo erg (eng/spannend) aan vliegen? Gewoon benieuwd :o

Vind zelf alleen t opstijgen en landen leuk als ik naar buiten kan kijken :D
Maar t vliegen zelf is gewoon opgevouwen op een stoeltje zitten en wachten.... Net de bus/trein... :p
Dat het de eerste keer vliegen was dus was ik een beetje zenuwachtig. En 3 uur lang op Schiphol wachten gaan er allemaal scenario's door je hoofd :p.

Dat het de eerste keer vliegen was dus was ik een beetje zenuwachtig. En 3 uur lang op Schiphol wachten gaan er allemaal scenario's door je hoofd :p.

Onze eerste keer vliegen was destijds meteen naar de andere kant van de wereld :D Bijna 30 uur verplaatsing... Maar wat een mooie herinnering dat die reis geworden is :heart:

Wat is er zo erg (eng/spannend) aan vliegen? .... Net de bus/trein... :p
Geen controle. En in een bus of trein is de overlevingskans groter wanneer het misgaat. Statistieken wijzen uit dat vliegen relatief veilig is. Ja dat is zo, totdat het misgaat.

Ik vond t de eerste x al niet veel aan... was voor werk toen en meteen naar de USA. Verplicht First met United airlines. Krijg je er meteen bubbles bij en alle luxe :eek: Dat was wel even wat toen. :D
Had wel mazzel toen aan t raam bij de vleugel te zitten... kon je goed de hydrauliek zien bij de flaps.
Maar vooral dat wachten op schiphol is irritant :grumble:
En toen die eerste keer was er nog geen mobiel/laptop/tablet/wifi etc.... :o

Maar scenario's? Angst voor neerstorten oid?

Geen controle. En in een bus of trein is de overlevingskans groter wanneer het misgaat. Statistieken wijzen uit dat vliegen relatief veilig is. Ja dat is zo, totdat het misgaat.
ja inderdaad er gebeuren meer trein/bus ongelukken dan vliegtuigingelukken...Er vallen minder doden met vliegen. Maar ja als je gaat is het wel meteen met zijn allen :o

Terug
Naar boven