XXL Nutrition

Het Vakantietopic

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 777
  • Weergaven 36K
  • Volgers 63

Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

  • € 500,00 of minder

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

    Stemmen: 2 7,7%
  • € 1.000,00

    Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

    Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

    Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

    Stemmen: 2 7,7%

  • Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .

Bezoekers in dit topic

Is dat inclusief of exclusief de vakantie?
/ik vraag dit voor de lol
 
Dus eigenlijk kun je gewoon voor 20K een half jaar op vakantie, of rondreizen whatever.. Zonder dat je 15K uitgeeft aan een waardeloos feest, waarbij je het overgrote deel doet voor de rest en niet voor jezelf?
 
Dus eigenlijk kun je gewoon voor 20K een half jaar op vakantie, of rondreizen whatever.. Zonder dat je 15K uitgeeft aan een waardeloos feest, waarbij je het overgrote deel doet voor de rest en niet voor jezelf?
Nou precies dat..:exactly:

Edit: Alleen de verdeling was bij ons anders: Bruiloft ~9a10.000euro en huwelijksreis 9000euro
 
Mensjes die nog tips hebben voor Noord-India?

De trek van 13 dagen in Ladakh ligt vast en hebben daarna nog een tweetal weken vanuit Leh.
Dacht aan Leh-Manali highway -> Kullu valley -> Dharamsala -> Shimla -> Rishikesh/Haridwar -> Agra
 
  • Like
Waarderingen: BB_
We hebben een beetje overdreven weer :o Over +- 180 zitten we 12 dagen in de Paradisus @ Punta Cana. Luxury Suite :o
 
We hebben een beetje overdreven weer :o Over +- 180 zitten we 12 dagen in de Paradisus @ Punta Cana. Luxury Suite :o

Is dat overdreven? Ligt aan je referentiekader toch?! :D #yolo
 
Is dat overdreven? Ligt aan je referentiekader toch?! :D #yolo

Ja nou. En sinds dit jaar is mijn zoon niet meer gratis. Dus het is een pittige rekening.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Mensjes die nog tips hebben voor Noord-India?

De trek van 13 dagen in Ladakh ligt vast en hebben daarna nog een tweetal weken vanuit Leh.
Dacht aan Leh-Manali highway -> Kullu valley -> Dharamsala -> Shimla -> Rishikesh/Haridwar -> Agra
Ik hoorde dat gangrapes daar heel populair zijn.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ja nou. En sinds dit jaar is mijn zoon niet meer gratis. Dus het is een pittige rekening.

Ik snap niet dat je die meeneemt überhaupt, zijn toch prima kinderkampen? Zomerkamp o.i.d. :roflol:
 
Ik snap niet dat je die meeneemt überhaupt, zijn toch prima kinderkampen? Zomerkamp o.i.d. :roflol:

:roflol: In de winter gaan we steeds een weekje met ons 2 ;) In de zomer een 10 tal dagen met ons 3 ;)
 
Concessies :D
 
We hebben een beetje overdreven weer :o Over +- 180 zitten we 12 dagen in de Paradisus @ Punta Cana. Luxury Suite :o
Klinkt weer perfect Rob!

Kleine 5a6000euro voor 12 dagen denk (met 2 personen):roflol:
 
:roflol: voor 12 dagen :eek:

Geld moet rollen toch :D
 
:roflol: voor 12 dagen :eek:

Geld moet rollen toch :D

Tja. Daar is wel een sterrenrestaurant enzo. Dus ja. Je krijgt er ook wel wat voor.

En ik ben maar een arme IT'er hoor :p
 
We zitten net in de duurste periode. Dus in totaal met bagageboeking, stoel reservatie tikken we net de 8k euro aan voor ons 3 :o
TE-RING!

Lekker de zoon thuis laten:roflol:

En ik ben maar een arme IT'er hoor :p
Ik ken wel wat IT'ers..en de meeste daarvan zouden om de maand een dergelijke vakantie kunnen boeken:roflol:
 
Tja. Daar is wel een sterrenrestaurant enzo. Dus ja. Je krijgt er ook wel wat voor.

En ik ben maar een arme IT'er hoor :p

9 gangen met borden met muizenhapjes :roflol:
 
TE-RING!

Lekker de zoon thuis laten:roflol:

Ik ken wel wat IT'ers..en de meeste daarvan zouden om de maand een dergelijke vakantie kunnen boeken:roflol:

En dan hebben we een hotel in Mexico nog serieus overwogen. Xcaret in een natuurlijk park. Daar kwamen we op 12k uit. :roflol:

Haha. Nee. Zoon gaat mee. Die verdient ook vakantie.

Ja nou, zo'n grote IT'er ben ik nog niet ;)
 
Back
Naar boven