MuscleMeat

Het Vakantietopic

Peiling Peiling Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

• € 500,00 of minder

Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

• € 1.000,00

Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

• Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .
  • Topic Starter Topic Starter
Is dat inclusief of exclusief de vakantie?
/ik vraag dit voor de lol

Dus eigenlijk kun je gewoon voor 20K een half jaar op vakantie, of rondreizen whatever.. Zonder dat je 15K uitgeeft aan een waardeloos feest, waarbij je het overgrote deel doet voor de rest en niet voor jezelf?

Dus eigenlijk kun je gewoon voor 20K een half jaar op vakantie, of rondreizen whatever.. Zonder dat je 15K uitgeeft aan een waardeloos feest, waarbij je het overgrote deel doet voor de rest en niet voor jezelf?
Nou precies dat..:exactly:

Edit: Alleen de verdeling was bij ons anders: Bruiloft ~9a10.000euro en huwelijksreis 9000euro

Mensjes die nog tips hebben voor Noord-India?

De trek van 13 dagen in Ladakh ligt vast en hebben daarna nog een tweetal weken vanuit Leh.
Dacht aan Leh-Manali highway -> Kullu valley -> Dharamsala -> Shimla -> Rishikesh/Haridwar -> Agra

• Like
Waarderingen: BB_
We hebben een beetje overdreven weer :o Over +- 180 zitten we 12 dagen in de Paradisus @ Punta Cana. Luxury Suite :o

• Haha
Waarderingen: Vonk
Mensjes die nog tips hebben voor Noord-India?

De trek van 13 dagen in Ladakh ligt vast en hebben daarna nog een tweetal weken vanuit Leh.
Dacht aan Leh-Manali highway -> Kullu valley -> Dharamsala -> Shimla -> Rishikesh/Haridwar -> Agra
Ik hoorde dat gangrapes daar heel populair zijn.

• Like
Waarderingen: mat
Concessies :D

:roflol: voor 12 dagen :eek:

Geld moet rollen toch :D

TE-RING!

Lekker de zoon thuis laten:roflol:

Ik ken wel wat IT'ers..en de meeste daarvan zouden om de maand een dergelijke vakantie kunnen boeken:roflol:

En dan hebben we een hotel in Mexico nog serieus overwogen. Xcaret in een natuurlijk park. Daar kwamen we op 12k uit. :roflol:

Haha. Nee. Zoon gaat mee. Die verdient ook vakantie.

Ja nou, zo'n grote IT'er ben ik nog niet ;)

Terug
Naar boven