MuscleMeat

Het Vakantietopic

Peiling Peiling Onze vakantie kost gemiddeld voor een 10 daags verblijf **,** p.p.

• € 500,00 of minder

Stemmen: 2 7,7%
  • € 750,00

• € 1.000,00

Stemmen: 6 23,1%
  • € 1.500,00

Stemmen: 9 34,6%
  • € 2.000,00

Stemmen: 5 19,2%
  • € 2.500,00 of meer

• Totaal stemmers
    26
  • Deze peiling zal sluiten: .
  • Topic Starter Topic Starter
TE-RING!

Lekker de zoon thuis laten:roflol:

Ik ken wel wat IT'ers..en de meeste daarvan zouden om de maand een dergelijke vakantie kunnen boeken:roflol:

Yep, ik zit denk ik net als @Robke78 aan de verkeerde kant van de IT opbrengsten... Maar ik ken er ook wel wat die in 4 dagen bijna mijn hele maand salaris binnen harken... :emo:

Mensjes die nog tips hebben voor Noord-India?

De trek van 13 dagen in Ladakh ligt vast en hebben daarna nog een tweetal weken vanuit Leh.
Dacht aan Leh-Manali highway -> Kullu valley -> Dharamsala -> Shimla -> Rishikesh/Haridwar -> Agra
Swat Vallei.

• Like
Waarderingen: mat
Wat is jullie ervaring met Magaluf? Ik denk er mss naartoe te gaan met een vriend, een week in de zomervakantie. Als ik op youtube filmpjes zie dan ziet het er best nice uit

• Topic Starter Topic Starter
Als je 16-19 bent denk ik wel wat je zoekt..?

• Like
Waarderingen: BB_
Nice! Wanneer ga je en hoelang blijf je dan wel niet? Peru heb je al bijna 4 weken voor nodig om een beetje alles te zien begreep ik en die staat ook hoog op ons lijstje.

Ik ga maar 3 weken dus wordt echt kiezen waar ik precies heen wil.
Maar dat is elk jaar zo, ik kan helaas niet langer dan 3 weken achter elkaar weg.
Ik ga in juli...
Wil sowieso een jungle expeditie doen van bijna 1 week, naar machu picchu en naar de zoutvlaktes in Bolivia.
Daaromheen hier en daar een beetje kijken,

RIP alvast

Lanzarote en Noorse Fjorden dit jaar voor mij :woot:

Hoezo RIP?
Valt allemaal wel mee hoor....

Vooral Noorwegen lijkt mij gaaf :)

Net een citytrip Berlijn achter de rug en vind het wat overroepen :o Vrij clean, onpersoonlijk en sfeerloos imo.

Terug
Naar boven