XXL Nutrition

Het verhaal van de groeiende biceps

SiRoj

Freaky Bodybuilder
Waardering
6
.... en het verdwijnende okselhaar (valt me nu op)

Ik ben rond Oktober begonnen met serieus trainen (dus ook voor het eerst KT), allemaal in de cut aangezien mijn BF 30+ was.. Na een maandje of 2 begon dan ook mijn bicep te groeien, duidelijk te zien aan deze foto compiliate :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

*clickable

(sommige foto's zijn raar belicht, daardoor lijkt bijv. het schil tussen 2 en 3 ineens heel veel)

Sindsdien staat het eigenlijk 3 maanden redelijk stil, misschien dat dit komt door het cutten en het lager komende BF (zit nu rond 15%)..

Misschien dat er mensen nog tips hebben..

Ik ben begonnen met:

-preacher curls
-dumbbell curls
-cable curls (als dat zo heet)

Halverwege heb ik dit aangepast naar
-preacher curls
-hammercurls
-dumbbell curls (afgewisselt)

Dit altijd al met afwisselende setjes.. (12-10-8)(8-8-6)(10-8-6-6)etc.
Het bleef al die tijd mooi groeien, maar nu staat het een tijdje stil..

Misschien dat er mensen een aantal goede tips hebben?

Ik wil deze groei natuurlijk weer gewoon voortzetten :D

Ziet er netjes uit jonge! Leuk om te zien hoe je progressie maakt zo met de foto's. Zou zeggen blijf lekker doorknallen.

ps. Laat dat okselhaar helemaal verdwijnen ;)

• Topic Starter Topic Starter
RickN zei:
Ziet er netjes uit jonge! Leuk om te zien hoe je progressie maakt zo met de foto's. Zou zeggen blijf lekker doorknallen.

ps. Laat dat okselhaar helemaal verdwijnen ;)

De volgende foto (zonder progressie dus die heb ik weggelaten), is idd zonder okselhaar :P

Nette vooruitgang! hoeveel cm waren je biceps toen je begon dan? 30 of zo?

Kicke! Leuk verschil!

Flink verschil.
Haal alleen die dooie kat onder je oksel vandaan!
Edit: wordt aan gewerkt lees ik...

Goed gedaan jongen, ga zo door!

wat is er tussen 15-1 en 17-2 gebeurt? 1 maand super vooruitgang..netjes

Een tip om over dode punt heen te komen met trainen van armen:

bouw supersetjes in voor biceps en triceps. Als je dit nog nooit eerder hebt gedaan, dan is het een ideale manier om je lichaam een nieuwe prikkel te geven.

Verder kun je bijvoorbeeld barbell curl 1 minuut non stop doen, gevolgd door lying biceps extension (3 setjes) en concentration curls (3 setjes). Dan pak je de biceps van verschillende hoeken goed aan. Als je deze biceps training twee maal per week doet, zul je snel vooruitgang boeken...

Ik ben blij dat je dat met ons deelt Luukie23...

Luukie23 zei:
Een tip om over dode punt heen te komen met trainen van armen:

bouw supersetjes in voor biceps en triceps. Als je dit nog nooit eerder hebt gedaan, dan is het een ideale manier om je lichaam een nieuwe prikkel te geven.

Verder kun je bijvoorbeeld barbell curl 1 minuut non stop doen, gevolgd door lying biceps extension (3 setjes) en concentration curls (3 setjes). Dan pak je de biceps van verschillende hoeken goed aan. Als je deze biceps training twee maal per week doet, zul je snel vooruitgang boeken...

1 minuut! ben je gek! das zo ontzettend lang! :eek:

geweldig om te zien zeg zo'n compilatie! Erg goede vooruitgang zeg! :thumbs:

Thnx mensen,

maar ik wil graag zo doorgaan, dus heeft nog iemand tips ?

BF van 30% op die foto's ? ???

Aardige vooruitgang op 3 maand ja.

Angerfist zei:
1 minuut! ben je gek! das zo ontzettend lang! :eek:

Haha, das de bedoeling. Je biceps moet in brand komen te staan!!! Ik doe deze om de 8 weken erbij. Wel met een klein gewicht (10 kilo). Bij een goede uitvoering kom ik tot zo'n 38 reps in een minuut, maar dan kan ik ook echt niet meer. De laatste reps ben je aan het cheaten met de rug...

Wat is er mis met okselhaar :rolleyes:

It smells dude....;)

onvoorstelbare vooruitgang, zou eerder zeggen dat dit een progressie is van 1,5 jaar.

Terug
Naar boven