AndroidHealthClinic

Het verhaal van de groeiende biceps

Is wel mooie progressie, maar als je begint kan je op een termijn van 4 maand, en je eet onmiddellijk goed, is dit toch zo super niet? Of zie ik dat nu verkeerd.

Probeer is de gewone dumbbell curl op 70-80% van je maximale gewicht en doe deze 8 reps op een "incline" positie. Vervolgens ga je met dezelfde gewicht door met "hameren" (incline). Ga net zo lang door met hamer en niet verder dan 90 graden. Hele korte herhalingen dus en dan tot je erbij neervalt.

Lovely...

netjes man!
FIX THE DAMN HAIR BRO?!@ dat kan toch ECHT niet, of je moet overall behaard zijn. Jij bent niet overhaal behaard.. jij bent nog maagdelijk behaard en dat zal nog wel HEELLANG zo blijven. fix the hair.

• Topic Starter Topic Starter
daxie zei:
Is wel mooie progressie, maar als je begint kan je op een termijn van 4 maand, en je eet onmiddellijk goed, is dit toch zo super niet? Of zie ik dat nu verkeerd.
Lijkt mij ook, dit is nml in 4 maanden in de CUT!, dus bulken had het nog harder moeten gaan lijkt mij

SageFrancis zei:
netjes man!
FIX THE DAMN HAIR BRO?!@ dat kan toch ECHT niet, of je moet overall behaard zijn. Jij bent niet overhaal behaard.. jij bent nog maagdelijk behaard en dat zal nog wel HEELLANG zo blijven. fix the hair.
Jaja, we weten het nu wel, mijn lichaam, mijn haar.. Btw, ik snap niet hoe jij kan hoe behaard ik ben ??? aan een foto van mijn armen/oksels.. Maargoed, voor mijn leeftijd ben ik nml al redelijk behaard...

erwinvdberg zei:
Probeer is de gewone dumbbell curl op 70-80% van je maximale gewicht en doe deze 8 reps op een "incline" positie. Vervolgens ga je met dezelfde gewicht door met "hameren" (incline). Ga net zo lang door met hamer en niet verder dan 90 graden. Hele korte herhalingen dus en dan tot je erbij neervalt.

Lovely...

Thnx, ik ga het eens proberen!

zit duidelijk vooruitgang in... maar inderdaad dat okselhaar kan echt niet meer in 2006.

Ik heb zojuist laatst de nieuwste versie gehaald van Wilkinson Quattro.
4 mesjes in de mes!

Hahaha, geintje bro. Mooie progressie! ga door!

• Topic Starter Topic Starter
Haha, blijkbaar valt het okselhaar zo op dat niemand leest wat er staat :shake:

wrm alleen een foto van je arm?

Tis nog altijd meer het totaalbeeld dat telt he...

Terug
Naar boven