Heerlijk vind ik dit soort topics: ik knal ook even los, moet het nog anderhalve maand uithouden in dit drama health center en dan gaan we echt trainen
- Vooral maandags: zoveel ge-ouwehoer en gelach in de gewichtenruimte dat dat alles overstemd, altijd diezelfde 4 irritante lui.. ze trainen al behoorlijk wat jaren maar er zit geen vooruitgang in
- Vooral dinsdags: Zo enorm druk dat je nergens bij kunt, daarom train ik dinsdags noodgedwongen de schouders, een set dumbbells, en een stang met wat schijfjes zijn eigenlijk altijd wel vrij
- Breezah's die aan het bicep curlen zijn, telefoon gaat af, 1 dumbbell leggen ze op de grond, en al bellend gaan ze met de andere arm gewoon verder
- Diezelfde 4 irritante lui die in de kleedkamer luidruchtig vertellen dat ze weer aan het "sap" gaan en hoeveel sapjes ze de avond daarvoor gedronken hebben
- De sportschoolhouder en zijn personeel, die eerlijk hebben toegegeven voor het commerciele te gaan, als je een stang laat donderen staan ze al naast je te bleren dat het grote publiek (de zwabberhuisvrouwtjes) dit niet accepteert, daarom zijn er ook helemaal geen spiegelwanden meer
- Ontbreken van apparatuur, nodig om andere rug en benen te kunnen trainen, een squatrack hebben we dan wel, maar geen lying leg curl bijvoorbeeld, in plaats daarvan staat er zo'n zittende versie, zodat oma het ook fatsoenlijk kan.. bij rug missen de LATpulldown, T-bar row en de Sitting row. we hebben wel een chinbar..
- Diezelfde sportschoolhouder: die wel energie steekt in begeleiding van zijn "vriendjes" vriendjespolitiek dus, een aantal jongens die er trainen krijgen wel begeleiding met voedingschema's en training, maar anderen die het ook willen moeten maar zien hoe ze aan die info komen. Zijn vriendjes kunnen ook regelmatig hun stats zoals vet% ed op laten meten, voor andere leden kan dit niet.
Raah, nog anderhalve maand. en dan naar een sportschool waarvan de sportschoolhouder daar zei: ik heb voor elk wat wils, 5 ruimtes:
1 en 2: fitness ruimtes met alle mogelijke denkbare apoparatuur (lying leg curl, latt pull down, leg press in 3 variaties enzovoort)
3: de hardcore ruimte beneden: een shitload aan schijven, een squatrack, squatmachine, T-bar row, chinning bar, crossover station, shitload aan zware dumbbells, nekpress met losse stang, schuine bankdruk, ook met losse stang..ofcourse de rest (benchpress plat, smith enzovoort) Mochten er problemen zijn met nog te weinig schijven, dan komen er wel wat bij..
4 en 5: 2 zalen die goed gescheiden liggen van de rest voor dingen zoals bodycombat enzo