AndroidHealthClinic

Nieuws 'Het Westen moet Iran aanvallen'. Oorlogstaal van de PVV in Tweede Kamer

• Topic Starter Topic Starter
In die vergelijking zit 1 fout EricR en dat is 'zondebokken zoeken'. Hoe kunnen cijfers in bijvoorbeeld criminaliteit/bijstand nou liegen?

Je begrijpt de term geloof ik niet zo goed of ben je van mening dat die 99% klopt? Maar goed dat is dezelfde oeverloze discussie als altijd, voor iedere criminele allochtoon zijn er 19 die niet crimineel zijn. Voor iedere bijstandstrekkende allochtoon zijn er minimaal 3 die wel werken.

Maar in de wereld van Harde Kern NL is het normaal dat je iedere moslim en/of allochtoon de schuld geeft van de rotzooi die anderen maken.

Door ze te relateren, maar verkeerd.
Verder snap ik wel wat je bedoelt, mar het gaat erom wat je doet met die cijfers. Alles is subjectief, ook cijfers. Want 30% zelf zegt niets. 30% werkloosheid is weinig, 30% bodyfat veel.
Ook de oorzaken en conclusies die je linkt aan bepaalde cijfers kunnen misleidend zijn.

Edit: 30% werkloosheid weinig :roflol: Je snapt wat ik bedoel hoop ik.

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Waar slaat dit op? Wat bedoel je hier mee te zeggen?

Waar slaat dit op? Wat bedoel je hier mee te zeggen?

Elke criminele allochtoon is er 1 teveel.

@hardcoreNL

Snap je nou niet dat als ik zeg dat 70% van de hardcore luisteraars domme mongols zijn (wat ze zijn) dat dit niet hoeft te betekenen dat jij per se een domme mongol bent? Dat als ik weer zo'n domme mongol iets over n*gers hoor zeggen, dit niet hoeft te betekenen dat jij een racist bent? De wereld bestaat uit individuen niet meer en niet minder. Alleen in de wetenschap kan je beter wel hokjes maken, om het te SIMPLIFICEREN zodat je kan kijken naar overeenkomsten en verschillen en hopen dat je iets kan verklaren.

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Ik heb alleen cijfers over niet westerse allochtonen, moslims bashen is een heel andere discussie.
.

Jij komt aan dat cijfers niet kunnen liegen en ik vraag aan jouw of je moslims en/of allochtonen de schuld kan geven van wat anderen voor rotzooi veroorzaken?

Klaarblijkelijk vind je dat dus wel aangezien je ook vindt dat cijfers niet liegen en er dus geen zondebokken worden gezocht maar in feite alle allochtonen potentiele misdadigers of uitkeringstrekkers zijn.

Eh.. Wat is dit? Dit soort taalgebruik ben ik niet van je gewend.

Was een reactie op de laatste post van HarcoreNL. Ik heb geprobeerd normale redenatie uit te leggen, tevergeefs.
Toen zocht ik het filmpje van southpark dat ze tegen Kanye zeggen 'u dont get it', maar kon ik niet vinden.:)

-

Laatst bewerkt:
Voor elke crimineel moet een passende straf zijn. Kom je hier het land terroriseren ben je niet welkom.

Iedereen over 1 kam scheren begint HardcoreNL niet aan. Maar die cijfers van misdaad, cijfers van bijstand liegen niet. Iedereen kent de verhoudingen.

Bron voor die 70 procent? Maar daarin heb je gelijk maar het voegt zo weinig toe aan de discussie.

Precies! ELKE crimineel. Ongeacht achtergrond of afkomst. Niet iedereen over één kam willen scheren en dan vervolgens beweren dat je veel belang hecht aan die misdaadcijfers? Ohyou.

Laatst bewerkt:
natuurlijk zeggen cijfers heel veel,
maar je mening word zeker ook beinvloed door je eigen omgeving, vrienden, familie, werk, ik weet dan niet verschrikkelijk veel over dit onderwerp maar dat is wel wat ik denk.

Begint hij nu ook al in de derde persoonsvorm te spreken over zichzelf?

Iedereen over 1 kam scheren begint HardcoreNL niet aan. Maar die cijfers van misdaad, cijfers van bijstand liegen niet. Iedereen kent de verhoudingen.

Maar je vindt dus niet dat er gezocht wordt naar zondebokken? Als je zondebokken benoemt scheer je ook iedereen over 1 kam, ik denk het zeg maar even.

-

Laatst bewerkt:
Was jij niet degene die het net had over "niet over één kam scheren"? Ik denk dat je asperger weer opspeelde en je weer begrippen aan het rondslingeren was die je zelf niet begrijpt.

Terug
Naar boven