Fitness Seller

'Wilders wil oorlog tegen Iran'

En zo wordt onder andere het Nederlandse Volk gebruikt om de belangen van het Israelische Volk op te lossen. Stop de de invloed van het Jodendom en de Islam in ons land. Demoniseer Christelijk gedachtengoed met atheistische logica.

Verenig Nederlandse werknemers en werkgevers zodat de bundeling een krachtige economie kan smeden en laat zij aan het roer staan die een grote mate van economische verantwoordelijkheid kunnen dragen namens het Volk.

Whaha, sp probeert pvv onderuit te halen met deze zieke uitspraken, ik zeg bannen uit de 2e kamer die vuile links honden.

Mensen stemmen op Wilders niet omwille van sterk gefundeerde politieke ideëen maar eerder op basis van sensatiezucht. Oorlog is, van een afstand groot genoeg, altijd goed voor sensatie. Bommen en granaten, dat is nog eens entertainment!

brood en spelen what's new? :D

Overigens zou ik graag zien dat er een soort 1 wereldleger komt die afrikaanse leiders, iran, en noordkorea even een flink lesje leren.

Harry kan zoveel roepen.

Wilders moet zijn bek houden.

Op quotes ****en staat een warn!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met een ****ing keppeltje!! Dezelfde jankerd die politici en koningshuisleden dhimmi's noemt als ze zich aanpassen aan de lokale gebruiken. Hypocriete hond is het ook.

Indien tegenover de Islam een leer gesteld wordt, het Jodendom, van een even grote onverzoenlijkheid, dan volgt een onverdraagzaamheid op het Nederlandse grondgebied. Waarbij wij, het autonome Volk, onverbiddellijk dienen vast te houden aan een overweldigende geestdrift met als allerbelangrijkste programmapunt het strijden voor Nederlandse waakzaamheid en haar nationale cultuursbelangen.

Er zijn een paar ideeën van Wilders waar ik zonder meer kan mee instemmen maar die man begint toch meer en meer zijn geloofwaardigheid te verliezen. Ik snap niet goed waarom die doorgaans nuchtere nederlanders zo massaal op hem gestemd hebben.

Wilders is nu een stap te ver gegaan. wat een pannekoek. En ik houd bij voorbaat al niet van het zionistische gedachtegoed van deze man.

Terug
Naar boven