Fitness Seller

'Wilders wil oorlog tegen Iran'

Hij liep mee in een optocht waarbij dat geroepen werd.
Later heeft hij gezegd dat hij die leuzen niet gehoord heeft.

Het gaat hier om de leus:
Hamas, Hamas, joden aan het gas

O...dus het is gewoon een opmerking zonder enige waarheidsgrond en een algemenisering om te demoniseren. Kortom...weer eens iemand verantwoordelijk maken voor zaken die niet door die persoon zijn gemeld of onder die persoons invloedsfeer vallen?

Rot dan op naar je eigen land zeikerd !

:roflol:
Briljante opmerking weer van onze beste arnoldfan. Maar ik verwacht neit dat je begrijpt wat ik met die post wilde zeggen. Dat gaat je waarschijnlijk iets boven je pet.
Met dit soort posts laat je wel weer zien hoe kortzichtig jouw gedachtengoed is.

Beetje nederlanders die belgen bashen hier en omgekeerd ?

Laat ons eens logisch wezen, mensen. Jullie houden niet van de belgen die in Nederland wonen (om welke reden dan ook) en wij helemaal niet van de nederlanders die in België wonen.
Maar ze zijn er nu eenmaal....

Veel vooroordelen zijn waar en sommige niet. Jullie vinden ons blijkbaar dom (hoewel wij al grote schrijvers hadden toen jullie nog in de moerassen zaken te kwaken) en wij vinden jullie gigantisch arrogant, bedriegers en gierig.
Maar ... we moeten met elkaar leven - dus rustig aan een beetje, dat doet wonderen. Ik ben liever verdraagzaam tegenover nederlanders (hoewel ik dat vreselijke accent gewoon niet kàn horen) dan tegenover half Marokko, Tunesië of Oost-Europa die we hier over de vloer krijgen.

My 2cents.

Laatst bewerkt:
Beetje nederlanders die belgen bashen hier en omgekeerd ?

Laat ons eens logisch wezen, mensen. Jullie houden niet van de belgen die in Nederland wonen (om welke reden dan ook)

Is dat zo?

en wij helemaal niet van de nederlanders die in België wonen.

Of wil je eerder zeggen dat jij helemaal niet van Nederlanders houdt die in Belgie wonen?
Maar ze zijn er nu eenmaal....

Veel vooroordelen zijn waar en sommige niet. Jullie vinden ons blijkbaar dom (hoewel wij al grote schrijvers hadden toen jullie nog in de moerassen zaken te kwaken) en wij vinden jullie gigantisch arrogant, bedriegers en gierig.

Zo zo, dat is nogal wat. Slechte ervaringen met Nederlanders of is generaliseren je hobby?

Maar ... we moeten met elkaar leven - dus rustig aan een beetje, dat doet wonderen. Ik ben liever verdraagzaam tegenover nederlanders (hoewel ik dat vreselijke accent gewoon niet kàn horen) dan tegenover half Marokko, Tunesië of Oost-Europa die we hier over de vloer krijgen.

My 2cents.

Yep je klinkt erg verdraagzaam.

Hilarisch laag niveau sommige rechtse posts.

Helaas wel een afspiegeling van het niveau van de gemiddelde Nederlander en dus gemiddelde stemmer. :(

De 'linkse posts' zijn natuurlijk allemaal van hoog intellectueel niveau :p

Hilarisch laag niveau sommige rechtse posts.

Helaas wel een afspiegeling van het niveau van de gemiddelde Nederlander en dus gemiddelde stemmer. :(

O nee, we hebben absoluut geen probleem in nederland hoor....
Als ik langs het winkelcentrum fiets staan daar jeugdige jongens in driedelig pak te socializen.(klassieke muziek pompt ui de mobiele telefoon)
Opsporing verzocht gaat van de buis want de'lichtgetinte huidkleur' 'noordafrikaans uiterlijk' en vermoedelijk arabisch accent' vertegenwoorders gedragen zich perfect conforn de gestandaardiseerde nederlandse leefregels. (normen en waarden red.)

O nee, we hebben absoluut geen probleem in nederland hoor....
Als ik langs het winkelcentrum fiets staan daar jeugdige jongens in driedelig pak te socializen.(klassieke muziek pompt ui de mobiele telefoon)
Opsporing verzocht gaat van de buis want de'lichtgetinte huidkleur' 'noordafrikaans uiterlijk' en vermoedelijk arabisch accent' vertegenwoorders gedragen zich perfect conforn de gestandaardiseerde nederlandse leefregels. (normen en waarden red.)

:roflol:
Je begrijpt dat je hiermee de stelling van rougemonkey bevestigt? De stelling die in eerste instantie erg kort door de bocht was.

De 'linkse posts' zijn natuurlijk allemaal van hoog intellectueel niveau :p

Dat zijn ze zeker. Omdat linkse denkers de tijd en bereidheid nemen om specifieke kennis van vertakkingen tot zich te nemen, en rechts alle diepte en breedte doet verdelgen door van mensen een platvloerse patrouille te maken.

Lees dan maar eens wat posts na van linkse alooi, als je niet gaat glimlachen van de spelfouten dan wel van de onlogische redeneringen. Qua stupiditeit is er in elke politieke hoek voldoende aanbod. Toegegeven, de Wilders aanhangers spannen vaak wel de kroon.

differentiëren tussen links-recht slaat in deze context toch als een lul op een drumstel.

Lees dan maar eens wat posts na van linkse alooi

Dat soort mensen waar jij op doelt die beweren links te zijn, tonen in werkelijkheid totaal geen betrokkenheid bij de dagelijkse politieke orde. Die horen een paar kreten en op basis daarvan handhaven ze gedurende hun leven een zogenaamde linkse politieke identiteit. Maar in feite zijn het oubollige figuren die denken dat hun provincie de wereld is.

Dat soort mensen waar jij op doelt die beweren links te zijn, tonen in werkelijkheid totaal geen betrokkenheid bij de dagelijkse politieke orde. Die horen een paar kreten en op basis daarvan handhaven ze gedurende hun leven een zogenaamde linkse politieke identiteit. Maar in feite zijn het oubollige figuren die denken dat hun provincie de wereld is.
Ik heb het over jonge gasten... eerder naïeve figuren, vaak gebrainwashed door linkse scholen en media;) Die bestaan trouwens ook in rechtse hoek.

Ik heb het over jonge gasten... eerder naïeve figuren, vaak gebrainwashed door linkse scholen en media;) Die bestaan trouwens ook in rechtse hoek.
Alleen omdat iemand de problematiek rondom allochtonen en dergelijke anders verklaart dan jijzelf T of een 'rechtsche weldenkende mensch' maakt hem nog niet naief. Even tussendoor, liever 'naief' dan de zoveelste debiel die op Geert Wilders stemt. Daarnaast vind ik dit hele gedoe rond links en rechts nogal belachelijk worden. Het is blijkbaar niet mogelijk om een fatsoenlijke discussie te voeren zodat dat de termen 'oogkleppen', 'linkse media' en dergelijke gebruikt worden.

Alleen omdat iemand de problematiek rondom allochtonen en dergelijke anders verklaart dan jijzelf T of een 'rechtsche weldenkende mensch' maakt hem nog niet naief.
Leuke poging om de rollen om te draaien, maar daar gaat het dus niet over. Ik had het trouwens over nog anderen dan jij ;)

Terug
Naar boven