AndroidHealthClinic

Het WK 2006 topic!

Luukie23 zei:
Hij bedoeld Nederland natuurlijk. Maar die verdediging van ons blijft een zorgekindje (te langzaam vooral)

hahahaha.. het wordt tijd dat Socratesje gaat slapen... begint al onzin uit te kramen (en voor de bijdehandjes onder ons...NEE dat doe ik niet altijd :D )

Veel te veel gepost vandaag.. kon nooit goed gaan... maar eerlijk is eerlijk.. ik heb het toch lang volgehouden..

Sorry Zelda :D

Socrates zei:
hahahaha.. het wordt tijd dat Socratesje gaat slapen... begint al onzin uit te kramen (en voor de bijdehandjes onder ons...NEE dat doe ik niet altijd :D )

Veel te veel gepost vandaag.. kon nooit goed gaan... maar eerlijk is eerlijk.. ik heb het toch lang volgehouden..

Sorry Zelda :D

Hahaha, kan gebeuren he. Ik ga ook maar eens pitten. Morgen weer een lange werk en WK dag. Ghana gaat morgen verassen tegen onze oostblok vrienden

Fantastische prestatie, ging echt helemaal uit m'n plaat :D

Luukie23 zei:
Hahaha, kan gebeuren he. Ik ga ook maar eens pitten. Morgen weer een lange werk en WK dag. Ghana gaat morgen verassen tegen onze oostblok vrienden

Begint erop te lijken dat ik gelijk ga krijgen :cool: is goed voor mn WK-poule

Die Afrikaanse ploegen moeten duidelijk warm draaien, Ghana is nog lastiger dan gisteren Ivoorkust. Ook al zijn die Tjechen ook niet best bezig, maar het is toch Ghana dat het spel maakt.

Nog niet, als ze van Italie winnen zijn zij door lijkt me. Maar dan moeten ze niet nog meer tegendoelpunten krijgen.

Maar of ze Italia zullen kloppen...

Italie eerst maar USA kloppen anders hebben we straks een groep waar iedereen gelijk staat op doelsaldo na.

Dat zou leuk zijn Eric maar zie het niet echt gebeuren.

Hopelijk een leuke wedstrijd want deze ga ik eens bekijken :), anderen boeiden me niet echt.

Ghana heeft mij aangenaam verrast, ik ben echt blij dat ze gewonnen hebben. Die mannen bleven maar Lopen:D . Tjeschië zonder Jan of met Jan het is een hemelsgroot verschil! Ik zie ze op die manier ook niet winnen van Italië.

Ghana wint vast wel met 2-0 of 3-0 van de VS, dus de vooruitzichten zijn goed.

Hehe Ghana pwnz Tsjechië. Wie had dat gedacht.

Zie je toch ook dat aanvallende ploegen moeilijk om kunnen gaan met dat Afrikaanse spel, te fysiek lijkt het.

Luukie23 zei:
Ik vond ghana nou niet bepaald verdedigend spelen...

Dat zeg ik toch ook niet? Maar Tjechie is wel aanvallend ingesteld, maar kon niet opboksen tegen de power van Ghana. Net zo als gisteren Nederland veel moeite had met een fysieke ploeg als Ivoorkust.

Italie tegen Ghana was niet spectaculair, maar Italie wint wel door hun standaard spelletje te spelen.

EricR zei:
Dat zeg ik toch ook niet? Maar Tjechie is wel aanvallend ingesteld, maar kon niet opboksen tegen de power van Ghana. Net zo als gisteren Nederland veel moeite had met een fysieke ploeg als Ivoorkust.

Italie tegen Ghana was niet spectaculair, maar Italie wint wel door hun standaard spelletje te spelen.

Is idd waar die afrikanen het van moeten hebben, Power en hun fysiek. Wat een Atleten zijn dat. Alhoewel ik die ghanezen tegen Italië ook al goed vond, maar je hebt gelijk, die Italianen spelen hun eigen spelletje. Dat verrekte cattanacio. Maar die Mikael Essien, wat een geweldenaar is dat zeg...Bij Lyon al top, bij Chelsea volwassen geworden

• Topic Starter Topic Starter
Veel van die afrikanen hebben ook best een goed fysiek, niet de typische voetballer met dikke benen en een mager bovenlichaam.

Terug
Naar boven