AndroidHealthClinic

Het WK 2006 topic!

Luukie23 zei:
Engeland mist een type 'van der vaart' die 'op 10' kan spelen. Ze hebben een fantastisch middenveld (Beckham, Gerrard en Lampard) met veel loopvermogen, kracht, inzicht en passprecisie, maar een hele creatieve speler ontbreekt. Die was tegen Trinidad goed van pas gekomen...Dat gaat ze later in het toernooi nog opbreken

Gerrard en Lampard zijn idd goede spelers. Het probleem zit hem in het feit dat ze hetzelfde type spelers zijn. Een beetje vergelijkbaar met de situatie toendertijd bij ajax met Sneijder en v/d Vaart.

S-M wordt afgemaakt, hebben ze wel ervaring mee.

6-0 zelfs, demonstratie van klasse.

Zo... Argentinie heeft Servie echt gedeclasseerd... vernederende nederlaag voor de Serven.

Hmm, deze vermorzeling geeft wel te denken over de kansen van Nederland in deze poule. We MOETEN winnen straks, anders gaat het heel lastig worden.

Zelda zei:
Hmm, deze vermorzeling geeft wel te denken over de kansen van Nederland in deze poule. We MOETEN winnen straks, anders gaat het heel lastig worden.

Het voordeel van Nederland is dat Argentinie waarschijnlijk met het B elftal gaat spelen omdat ze al geplaatst zijn.. het nadeel is dan weer dat het B elftal van Argentinie net zo gevaarlijk is als het A elftal.. :yarly:

Heb ik de yarly smile gebruikt :eek: neeeeeeeeeeee....zeg dat het niet waar is.. ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat die smile...

S-M leek wel verlamd na 2-0, tamme bende.

2-0 of?:D

1. Penalty voor Ivoorkust niet gegeven
2. Gele kaart versierd
3. Van Nistelrooy buitenspel, maar goal telt.

Nederland komt goed weg tot nu toe. 1-1 had ook gekund.

boerenkool zei:
1. Penalty voor Ivoorkust niet gegeven
2. Gele kaart versierd, ???
3. Van Nistelrooy buitenspel, maar goal telt.was geen buitenspel:rolleyes:

Nederland komt goed weg tot nu toe. 1-1 had ook gekund.
:rolleyes:

O o o, als dit maar goed gaat. :(

bascross zei:

klopt.. hij is ook vergeten dat de Ivoreanen al de lat hebben geraakt met de bal zeg maar.... van mij mag het zo blijven of niet kan me niet veel schelen eigenlijk maar Nederland mag niet klagen gezien het spel..... 2-1 is een nette voorsprong maar geeft niet echt aan wat er op het veld gebeurd....

P.S. dat hoort trouwens bij voetbal dus wie scoort die heeft recht op de overwinning en de rest telt niet.. maar even in het kader van zapjournalistiek en bankstelanalisten zeg maar....

ik hoop dat ivoorkust nog scoort; gelijkspel zou leuk zijn.

pf spijtig

Laatst bewerkt:
Vond nou niet dat Nederland sterk speelde..

Maar goed.. 2-1.. ik klaag niet :D

8ste finales!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En de belgen maar hopen dat ivoorkust scoren zou.

Jammer he, een wk missen:roflol:

Terug
Naar boven